-4-

580 64 107
                                    


[#181026Müşteri K.E] ©®
Hey, Bakugou! Yine ben, umarım benden bıkmamışsındır.

[🎭#PSL BAKUGOU] ©®
Hoşgeldin Kirishima, sana söylemek istediklerim vardı. Dün aniden gidince bunu söylemeye pek fırsat bulamamıştım. "Siz bile benimle sadece işiniz gereği konuşuyorsunuz." demiştin. Başlarda o yüzden seninle konuştuğumu inkar edemem. Ama son zamanlarda bu kadar acı çeken birisi ile konuşmak, biraz da olsun onu rahatlatmak, onunla arkadaş olmak istediğimi düşünmeye başladım. Zamanla, benim sana alıştığım gibi sen de "o" kişinin yokluğuna alışacaksınız. Normal mizacım değildir böyle kibar konuşmak, bağırmadan sakince birilerini yatıştırmak. Ama bakın, görüyorsunuz ki ben bile bu duruma alıştım. Sen de alışacaksın.

[#181026Müşteri K.E] ©®
Kendine güven denilen yüksek kalenin surlarından aşağı düşerken beni itenin aslında onun aşkı olduğunu uçurumun dibinde anladım ancak. Gözlerimi karanlığa açtığımda her şey anlamını yitirmiş gibiydi. Gözlerimin kızılından gözlerinin yeşiline akan ışık selinin önüne çektiği setle beni hapsettiği karanlıklar ve korkuydu artık tek hissettiğim...Artık yaşarmış gibi yaparken yalnızlığım eşliğinde sadece geçen zamanla gelen mutlu olma çabası elimdeki. Zamanın ilaç olmasını beklerken içimde açtığı yaraya, daha da beslemesi ondan uzak kaldıkça buz kesen kalbimin artık beni bırakmak istemesi miydi?Yoksa zaman geçtikçe her şey unutulmuyor muydu? Tüm onu sevmeler, gözyaşları, ruh acımaları hafızamın bana oynadığı bir oyun muydu? Sevmenin zamanı olur muydu? Aşk zamana yenik düşer miydi? Onu sevmekten vazgeçmek için onu hissetmemek,sesini duymamak,tenine dokunmamak yeterli miydi? Tüm bu sorular arasında kendimden geçerken yine onu seviyorum derken gözlerim doluyor diyen titreyen sesi çınlıyor kulaklarımda...Mutsuzluğumun aynasında kendimi izlerken gözlerimden süzülen kanlı yaşlar kalbimde aşkıyla beslediğim güllerin arasından geçerken vücuduma batan dikenlerden süzülen kendi kanımdı. Günler, aylar, yıllar geçiyor ama ben hala ona kanamaya devam ediyorum. Aşka kanmaya devam ediyorum... Zaman geçiyor ama delip de geçiyor ve ben hala alışamıyorum... Bana aşık olmaktan baksetmiştin. Aşk, acı dolu bir kalbe sığar mı?

[🎭#PSL BAKUGOU] ©®
İlk başlarda inanmakta güçlük çektiğimiz bir olaydır. Hayata küsmüş ve hiç kimseye aman vermeyen insanın, yani kısacası benim, bir çift ışıldayan göze sırt çevirmesiyle ve akabinde kıvılcımlanma şeklinde başlayan olaydır . Başka bir insanın saf ve temiz aşkının artık en önemli ve en heyecan verici şey haline gelmesidir. Sadece kendi mutluluğumuz için değil, yeniden başkasının mutluluğunu düşünerek de hareket etmeye başladığımızı fark ettiğimiz andır.
Yeniden ve gözü kara şekilde güzel heyecanlar yaşamak demektir aşık olmak. Yeni doğmuş bir bebek gibi. Umutla, tutkuyla ve mutlulukla... Aşık olmak güzelmiş meğerse dedirttirir. Bilmediğimiz diyarlarda ve hayal bile edemeyeceğimiz durumlarda aniden karşımıza çıkar. Mucize gibidir. Hayat enerjisi gibidir. Yakamıza yapışır aşk. Ve asla bırakmaz. Sizi kendisine kıskıvrak çekiverir... Öyle şeyler olur ki sesimiz soluğumuz kesilerek anı yaşatır yeniden aşk. Her zamankinden daha kıymetlidir.

[#181026Müşteri K.E] ©®
Gerçekten de öyle mi?

[🎭#PSL BAKUGOU] ©®
Sevmek; güzel birinde aşkı aramak değil. O kişide, bilmediğin bir zamanın beklenmedik bir anında, kendini bulmaktır Kirishima.

[#181026Müşteri K.E] ©®
Sana güveneceğim Bakugou, hayatı sevmeye çalışacağım. Teşekkür ederim, iyi geceler...

#Arama Sonlandırılmıştır#

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sizce de Bakugou fall in love olmadı mı?

Artık Kirishima'nın yıkılığından kurtulup ekşınlı bölümlere geçmek istiyorum. Veee, umarım kimi sevdiğini anlamışsınızdır ♥️

Bu bölümden sonra bir bölüm daha böyle Kirishima'nın depresyonunu çekeceğiz ama bu son olacak. (Umarım)

Umarım beğenmişsinizdir ❤️

×ᴘsʏᴄʜᴏʟᴏɢɪᴄᴀʟ sᴜᴘᴘᴏʀᴛ ʟɪɴᴇ× Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin