❀『 4.ғᴇᴊᴇᴢᴇᴛ - ᴀ ʟᴇɢᴜᴅᴠᴀʀɪᴀssᴀʙʙ ᴇʟғ 』❀

355 30 5
                                    

A férfi hangot hallva hátra fordúltam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A férfi hangot hallva hátra fordúltam. A szemeim tányérméretűre nőttek. Velem szemben egy fehér ruhás, kékhajú tőlem nem kicsit magasabb ELF állt. A fülei pont olyan hegyesek voltak, mint a könyvekben és pont olyan jól is nézett ki.

- Elf... - mondtam alíg hallhatóan.

- Huh? Mit motyogsz? - vonta fel a szemöldökét.

- Elf! - néztem rá csillogó szemekkel mire ő kicsit hátrább lépett.

Valószínűleg full hülyének nézett, de most ez érdekelt a legkevésbé. Itt állt velem szemben egy igazi, húsvér elf. Lehet, hogy már említettem, de imádom őket. Olyan méltóságteljesek, nyugodtak, kifinomultak és udvariasak. Ezenkívűl rendkívül közel állnak a természethez.

- Miiko - nézett a kitsune felé - ennek meg mi baja? - mutatott rám.

Ennek!? Kik érem magamnak, hogy nem vagyok valami őrült! Mindössze fangörcsöm van!

- Hagyd csak. - legyintett - Először jár Eldarya-ban. Valószínűleg te vagy az első elf eddig akit látott. Elvileg egy nimfa-vámpír keveréklény aki eddig a földön élt.

Elvileg? Ezek szerint azt hiszi hazudok?

- Egy nimfa-vámpír? - nézett rám döbbeneten az elf.

- Pontosan! - húztam ki magam - Egy nimfa-vámpír keveréklény vagyok. Amúgy a nevem Shiro Miina. Örvendek... Izé... Mi is a neved? - mosolyodtam el kínosan.

- Ezarel. - nézett rám fapofával.

- Üdv Ezarel, és ha jól értettem akkor Miiko. - furdúltam a kitsune felé mire ő bólintott.

- Amúgy hogyhogy a földön éltél eddig? - sétált oda mellém Miko.

- Fogalmam sincs. - vontam meg a vállámat.

- Tessék? - nézték rám mindketten meglepve.

- Azt is mindössze két hete tudtam meg, hogy nem vagyok ember. Fogalmam sincs miért éltem a földön.

- ...Akkor honnan tudod biztosra, hogy nem vagy ember? - nézett rám felvont szemöldökkel Miko.

- Mert Haru mondta, hogy nem vagyok ember. Ő nem hazudik. Legalábbis ilyesmivel kapcsolatban biztosan nem.

- Ha te mondod... Ezarel adj neki egy szobát, egyenlőre itt marad.

- Dehát jelenleg nincs egy szabad szoba sem! - teszi kárba a kezét az elf.

- Igaz is... Ez esetben nálad fog lakni. Úgyis bír téged ahogy látom. - nézett felém.

- De-

- Nincs semmi de! - vágott az elf szavába a kitsune - Ideiglenesen veled fog lakni és erről nem nyitok vitát!

- Fantasztikus... Gyere! - nézett rám szúrós szemekkel.

- Oké...

- Még mielőtt a szobámba megyünk van egy kis dolgom. - sandított rám mire én csak bólintottam.

Én és Ezarel elhagytuk a kristálytermet és a laborba mentünk. A laborba érve megálltam az ajtó mellett és onnan figyeltem az elfet. Lenyűgöző volt. Látszott rajta, hogy nagyon otthonosan mozog itt. A szemén láttam, hogy koncentrál és, hogy szereti is ezt csinálni így nem zavartam őt. Nagyjából 2 órája lehettünk a laborban amikor felém nézett.

- Mit ácsorogsz ott?

- Nem akarlak zavarni.

- Akkor menj vissza a földre. - mondta miközben folytatta a kotyvasztást.

- Nem. Itt fogok maradni Eldarya-ban. Ne aggódj nem terveztem a szobádban aludni. Biztos kényelmetlen lenne neked.

- Akkor mégis hol tervezel? - vonta fel a szemöldökét - Nincs szabad szobánk.

- Tudom. Nem vagyok süket... Majd alszom a kertben.

- Huh... A parancs az parancs. Nálam alszol és kész.

- Az nem lesz jó...

- Már miért nem?

- Mert fangörcsöt fogok kapni.

- Huh? Már, hogy kapnál kangörcsöt ha-

- FANgörcs nem pedig KANgörcs! A kettő nem ugyan az!

- Ahhhaaa... Mi az a fangörcs".

- Hát... Röviden és tömören elf mániám van.

- Hát ez hülye...

- Hé!

- Ez az igazság!

- Nem!

- De!

- Nem!

- De!

- Nem!

- De!

- Ezarel, a főzetről szólva- hallottam meg egy idegen hangot viszont ezzel nem foglalkozna folytattam a csatámat az elffel.

- Nem!

- De!

- Neeeem!

- De igen!

- Esetleg megzavartam valamit?

- Nem! / Igen! - mondtuk egyszerre.

- Azt hiszem inkább visszajövök később...

- Huh... Várj már Valkyon! - sietett oda hozzá Ezarel.

Értem. Szóval Valkyon a neve.

A férfinek aki az ajtóban állt barna bőre és fehér haja volt. Valószínűleg valamiféle kaveréklény lehetett. Legalábbis első ránézésre.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝔸 𝕞𝕠𝕤𝕠𝕝𝕪𝕠𝕕𝕖́𝕣𝕥 𝕞𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟𝕥『 ᴇᴢᴀʀᴇʟ x ᴏᴄ 』Where stories live. Discover now