Her şey sıradan bir günde başladı. Annem ve babam evde yoktular ben ise hala uyuyordum. İsmim Akihiro Akeno. 16 yaşına yeni bastım. Saçlarım kahverengi gözlerim ise mavi. Telefonumun çalmasıyla gözlerimi yavaşça açtım. Perdeden sızan güneşışıkları gözümü kamaştırıyordu. Elimi telefona doğru götürdüm ve açtım. "Alo!" dedim uykulu bir sesle. "Akihiro-kun neden okula gelmedin 3.derse girmek üzereyiz" diye bağırdı Reiko. Reiko benim sınıf arkadaşım'dır. "Sayende sağ kullağım sağır oldu Reiko" dedim. "Komikliğin sırası değil Akihiro-kun. Hemen okula gelmen lazım matematik sınavı bu gün" dedi. Olamaz bu günmüydü sınav? Olamaz hemen hazırlanmam lazım. "T-tamam Reiko hemen geliyorum" "Acele et" dedi ve telefonu kapadı. Yataktan fırladığım gibi lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım. Sonra hemen giysi dolabıma gittim. Okul kıyafetlerimi çıkarıp giydim. Çantamı alıp kapıya koştum. Ayakkabılarımı giyip evden son sürat çıktım.
Okula doğru koşuyordum. "Geç kalırsam ben öldüm kesinlikle öldüm ben" diye söyleniyordum. Tam köşeyi döneceken birine çarptım. Popmun üstüne sert bir şekilde düştüm. "Aaahh! Kusura bakmayın sizi göremedim." dedim. Kafamı kaldırdığımda beyaz saçlı ve erkek kimanosu giyen birini gördüm. Gözleri tilki gibiydi ruhumu delip geçiyordu. Sonra elini bana uzattı. Beni ayağa kaldırdı. Selam verip gitti. Arkasından şaşkın bir şekilde bakıyordum. Bir anda matematik sınavıın olduğunu hatrladım. Yine koşmaya başladım.
Sonunda okula gelmiştim. Sınıfa son sürat çıktım. Öğretmen kağıtları dağıtıyordu. Beni görünce şaşırdı. "Özür dilerim Sensei" dedim ve hemen yerime oturdum. Neyseki geç kalmamıştım. Sınav kağıtları dağıtıdı ve Sensei "Başlayın" dedi. Herkes sınavına başlamıştı. Bende başlamıştım ama nedense kafamı kurcalayan bir his vardı. O çarptığım tilki gözlü adam kimdi. Ona çarptığımda çok büyük bir enerji hissettim sanki ütün şehri yok edebilirmiş gibiydi....
Sınav bitmişti bende iyice gerindim. Yanıma Reiko geldi. Ona teşekkür etmeliydim. "Teşekkürler Reiko" Güldü "Bir şey değil Akihiro-kun" dedi ve yanımdan gitti. Reiko gerçekten iyi bir dost'tu. Sonra iki kızın konuşmasını duydum cama bakıyorlardı. "Acaba kimi bekliyor?" "Evet,çok yakışıklı ve tatlı" diye çığlık atıyorlardı. Merakımdan cama baktım ve ne göreyim yolda çarptığım tilki gözlü adam. Sıradan hışımla kalktım ve kapıya doğru koşmaya başladım. Neden okulumda? Burayı nasıl bulmuş olabilir? Neden ben? diye düşünüyordum. Dışarı çıktım. "NEEEEE!!!!" diye bağırdım. Çünkü tilki gözlü adam ortalıkta yoktu. "B-bu nasıl olabilir? Benimle oyun oynamayı kes tilki gözlü adam!!!" diye yine bağırdım. Ses gelmeyince bende sınıfma dönmeye karar verdim. Tam gidecekken ayağımdan bir şey beni yakaladı. Ayağıma baktım bu ipti. Tam dokunacakken hızla beni çekmeye başladı. O sırada bağırıyordum. İnsanlar bana deli gibi bakıyorlardı. Neden öyle bakıyorlardı ki? Bir süre sonra kendimi bir tapınağın önünde buldum. Etrafa bakındım kimse yoktu. Yavaşça ayağa kalktım. Adım attım ama bileğim çok acıyordu. Burası neresi böyle?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan bir tilki ve bir insan çocuk (Yaoi)
Teen FictionMerhaba! Yeni katıldım benim ilk yaoi im. Acemi olduğum için yanlışlarım olabilir. Eleştrilerinizi bekliyorum iyi okumalar :D *-*