-Emredersiniz efendim binbaşı ve timini bulur isek geri dön emrinizi ileticem . Anlaşıldı efendim .
Telsizi kapatıp elini salladı Göktuğ anlaşıldığı üzere geri dön emri vardı ama benim öyle bir niyetim yoktu zaten . O iki yiğidi kurtarmadan asla dönmem dönemem yani , ben hayatım boyunca kimseyi geride bırakmadım onlarıda bırakamam. Bir an daldım gittim , Ahmet abinin son sözleri aklıma geldi bir an "Onu bul ve gerekeni yap Alper senden başka bir isteğim yok . Sefa'ya söyle gitsin evlensin çocuk sahibi olsun benden olmadı ama başkasından olsun güzel bir aile kursun mutlu olsun. Sen ise hiç bir yoldan dönme Kardeşim sen ... Sen olmadan özel kuvvetlerde düzen olmaz . Sen bir efsanisin çünkü ..." demişti . O kucağımda iken kanlanan kanlı kamuflajımı dolabta bırakmıştım atmaya yüreğim yemedi . Artık ne yapacaktım bilmiyorum gücüm aynı şekilde değişen bir şey yok ama amasını bilmiyorum ışte Allah'ım senden başka dayanağım yok ne olur yardımcı ol bana . Aldığımız istihbarata göre ayan sınır dışını geçmişti , peşinden gidicez artık yolu yok herkes biliyor bir defa telsizleri kapattık . Ama nerde , ne yapıyor , ne yapacak hiç bir bilgimiz yok bu yüzden jöh'leri istihbarat için geri gönderdim sadece istihbarat değil tabiki mühünbat içinde dönmeleri gerekti zaten herkesin topu topu 2 şarjörü vardı . Buda nereye kadar yeter ,bizi ne taşır belirsiz di . Yolda ne olacağını bilemeyiz . Aynan demekki bizi iyice araştırmış hedefi bizi bitirmek ama , bizi daha yakından görmek için gelmiş meğersem .
-Selamünaleykum
-Aleykumselam hakan hoşgeldiniz .
-Hoş bulduk komutanım nasılsınız .
-Durumumuz senin getirdiğin bilgilere bağlı yiğidim .
-O zaman tatlımı isterim . Sınırın 275 km ötesinde ki eski bir rejim hapishanesindeler . Kampa çevirmişler , büyük ihtimalle orada. Orada rehinelerinde olduğundan şüphe ediyoruz .
-(Göktuğ)Muştak hapisenisi mi üsteğmenim ?
-Evet abi orası da sen nerdesin biliyorsun ?
-Oraya daha önce istihbarat için girmiştim . Tek bina ama 4 blok var içerisinde .
-Peki giriş çıkışımız nasıl olur ?
-Siz gelmiyorsunuz hakan .
-Ama komutanım ...
-Kes lan . Biz daha emirleri çiğneyip sınır dışına çıkıyoruz . Sizi de yakamam .
-Abi sende dönüyorsun .
-Ne demek dönüyorsun Alper ?
-Emirdir Mustafa Yıldırım .
-Ardından izne ayrıl ve memlekete dön . Harun abimede haber et oda izne ayrılsın .
-Ya Harun'a haber ederiz o geçer Bahçeye(Osmaniye ilimizin ilçesi) . Ben seninle kalıcam .
-Abi çıldırtma beni elinde mesleğinden başka neyin var he neyin ? Yengim maaşına güvenme katiyen . Önemli olan senin elindeki meslek imkanı .
-Sana ne lan ?
-Eee ! Yeter be geri dönüyorsun o kadar .
-(Memoş) Abi dönmelisin . Alper haklı.
-Peki . Dönelim bakalım ne olacaksa artık .
-(Hakan) komutanım bu arada Ferman var ?
-Gel biz seninle biraz yürüyelim o zaman .
-(Mustafa) Ne fermanı lan ne çeviriyorsun sen ?
-Vakti gelince abi vakti gelince . Hadi Hakan .
Bir kaç metre uzaklaşmak daha iyiyi olacaktı . Acaba konu neydi artık hizmetim sona mi erdi ? Yada Aşina gil ile ilgili mi ? Hakan inşallah güzel haberler getirdin bana inşallah . Rabbim içimi rahatlat artık ;
-Dinliyorum Hakan ?
-Hunkarımızın emridir ki Artık istihbarat ve Çelik hilaldeki tanıdıklarınızı binbaşı Turan'in cinayeti üzerinde durmaları konusunda ki ikazını kesmenizi istiyor ve yanı sıra Aşina'nın artık tanınmasını istiyor .
-Ne demek İstemiyim Hakan ya o adam benim abimden öteydi babam kadar yakındı ne demek uzar dur .
-Emirdir komutanım boynumuz kıldan ince .
-Aşinaya gelince haber edin hazırlanıp Adana'ya gecsinler . Abim gil oradan alır .
-Bu arada iyi bir haberim var size .
-Neymiş ?
-Turan binbaşının tekrardan otopsi kararı çıktı .
-Lan kimden dna öğrenci alacaklar a...... .
-Babasının da mezarı açılacak .
-Bak bu çok iyi oldu . Kim mahkemeyi sürdürdü ?
- Sizin emriniz üzere Avukat Berat Dayar .
-Aslanım benim ya .
-Size selamları var .
-Aleykümselam .
-Çocukların okul kayıtlarını Bahçeye alalım mi ?
-Olabilir , olur aslında alın . Atatürk orta okuluna . Ha diğer egitimlerini aksatmayın.
-Emredersiniz . Başka bir emriniz var mi ?
-Yok . Hadi geçelim .
Turan'ın dna testi beni çok memmun etmişti çünkü aklım almıyordu onun öyle ölmesi . Yav adam özel kuvvetler askeri hemde Türk Özel Kuvvetleri . Bu adam nasıl olurda evinin kundaklanması sonuçu ölebilir ki ? Akıl alır iş değil sonuçta .
"Yiğitler timi hazırlanın geri dönüyorsunuz , Atsız ve Nefes timi hazırlanın bizde çıkıcaz ." Emrini verip abimin yanına geçtim;
-Abi ?
-Ne var lan ?
-Yav seni biri arayacak izine ayrılınca Adana'dan onları alın ve eve götürün .
-Kim bunlar ?
-Bir kadın ile iki çocuk onlar size kim olduklarını tanıtır .
-Sen niye tanıtmıyorsun Alper efendi ?
-Abi lütfen tartışmayalım .
-Ya bizle konuşmazlar ise ?
-konuşurlar merak etme sen . Fazla üstelemisin bizimkiler yeterli .
-Oğlum gene ne çeviriyorsun sen ya .
-Abi merak etme hiç bir sorun yok . Beni biliyorsun devletim için her şeyi yaparım. Onların gizli kalıp korunması gerek .
-Anladım anladım . Hele şu soysuzu yakalayın Alper çocukları ise sağ salim getirin Allah adına.
-Söz abi getirecem .
-Eyvallah . Ha sende döner dönmez gel de görücüye filan gidelim yoksa sen bu gidişle evlenimiycen .
-Sakın ha öyle bir şeye kalkışmayın .
-Biz dursak Annem gil durmaz ki.
-He yav orası öyle ama Ne yapim durdur . Bir şey yap ışte abi olmadı konuştuğu biri varmış de . Oyala ha .
-Tamam tamam sakin ol o iş bende reis.
-Eyvallah abim iyi ki varsın ya.
-Sende Paşam . Ben hazirlanayim çık emri verdiniz ya hani komutanım .
-Abi ya abartma olması gereken o .
-Peki peki . Hadi Allah a emanet ol dikkat et kendine bak sağ salim gel Timede iyi bak . Dedikten sonra sarıldık .
-Başım gözüm üstüne abim sen merak etme .
Biliyorum ayrılmak istemiyordu yanımda olmak istiyordu ama vazifesi değildi bu yani daha önce karşılaşmadığı bir durumla nasıl baş edebilir ki ? Hayır tabiki ufacık bir sıkıntıya dahi musamma göstermemeliyim Ben dahi emirleri çiğneyip gidiyor isem ailemi bu işe karıştıramam . Herkes aralarında helaleşip ayrıldı. Bizimkiler beni bekliyordu hiç yerimden kalkasım yoktu ki . Böyle güzel huzurlu bir ortam . Hava iyice kapanmış soğuk ta bastırmıştı mecbur hareket edecektik . Tan doğmadan sınıra ulaşmalıydık . Urfa üzerinden ilerleyecktik zaten urfayı geçtikten sonra bize bir şekilde araç temin edebiliriz . İnşallah yani . Hakan gil ayrıldıktan sonra biraz bekledik tedbir amaçlı ardından ;
-Nefes ve atsız timi etrafımda toplan ;
Arkadaşlar benim konuşmam ardından ilk adım ile beraber geri dönüş olamayacaktır . Çetin bir yoldayız gücümüz yettiğince düşmanı helak edecez . Bu yolda şehit olmak yok olanı diriltir mahvederim . Emrim şudur ; O SOYSUZ YAKALANACAK VE YÜCE TÜRK DEVLETİNE TESLİM EDİLECEK VE DAHİ İKİ YİĞİT GARDAŞIMIZ KURTLARILACAK . ANLAŞILDI MI !
-(NEFES VE ATSIZLAR) ANLAŞILDI KOMUTANIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES TANRI DAĞININ ÇOCUKLARI
ActionÇıkmazlar içine yürüyen bir Özel kuvvetler timi . Onlarca olaya rağmen canından geçen bir binbaşı. Babasının intikamı peşinde koşan bir mıt amiri . Ve sınır tanımayan bir vatan davası. Müthiş sırlar ile dolu bir derin devlet . Filimleri filan unu...