-E komutanım artık siz şu enişte meslesini anlatsanız bizde rahatlasak.
-Anlatayım Gülay anlatayım hepiniz meraktan öldünüz . Derin devletle çalışmaya başlayınca sultan hazretleri tarafından emir verildi evlenmem için gizli bir şekilde . Kim olacağını düşünür iken Sultanımızın merhum kız kardeşi Selma hanımın kızı Asena ile evlenmem emredildi. Tabi evlenme sebebi aslında arkamda varis bırakmam idi eğer bana bir şey olursa benim gibi evlatlarımın olması ve devlet uğruna savaşan başka bir hanedan yaratmak .
-Bu yüzden mi yani ?
-Ne bekliyordun ki Gülay ?
-Ne bilim kendi isteğin ile filan olmuştur diye düşündüm .
-Lan Msü girdiğim ilk yıldı ışte yaş 18 ne evlenmesi istiycem Allah adına .
-(Memoş) Peki emmioğlu çocuklar ?
-2 Tane ellerinizden öper yeğeniniz var .
-Aslanım benim be yakışır amcaoğluma ha .
-(Göktuğ) Yaşları kaç peki ne yapar ne ederler nerede kalırlar bu çocuk ?
-Anneleri ile Turan abinin dedesi gilde kalıyorlardı Ankarada . Artık memlekete geçtiler zaten . Büyüğün adı Alpasalan 14 yaşında bu yıl liseye geçti . küçüğü Turan 13 yaşında orta okul sonda .
-Lan bende sanıyordum bu Yıldırımlar da bir sorun a..... . Meğersem sorun tek bende imiş.
-Niye lan kuzen ?
-Timde bir ikimiz evli değildik diye biliyordum ben yani kuzen ...
-He la bir bekar sen varsın .
-(Mali) Lan demek ondan dolayı evlenin artık diyince bana bakmayın diyordun . Vay puşt .
-E yani biraz öyle gardaşım .
-(Memoş) Lan dayı o değilde amcam gile ne diyeceksin ?
-Zurnanın zırt dediği yer orası ışte . Ne halt yiycemi bilmiyorum.
-(Vedat-Atsızlardan) E komutanım Ailen bilmiyorum mu senin devlet emrine olan sadakatini , yani bunu bizler bile biliyor iken .
-Valla kandaş biliyorlar bilmelerinde arkalarından iş çevirdim ya o sıkıntı .
-(Göktuğ) Sanki çevirdiğin tek iş bu anasını satayım . Herkes güldü tabi bende dahil.
-Yani ağa Bu kadar büyük değil .
-Demi ya değil zaten Bahçede ikinci evi alalın kaç yıl oldu , izmirdeki ev ondan sonra her yıl arabayı satıp üst modelini almak vs . Ağzımı açtırma benim bak .
-(Bilal) Oha be abi ben onları demeye , korkuyordum sen nasıl dedin takır takır.
-Ben emri altındaki bir asker değilim ki Bilal'im .
-Adam kurnaz Bilal . Demek sende biliyordun bunca şeyi .
-Evlenme hariç tabiki . Yani bugüne bugün istihbaratçıyız . Hakkını verelim demi.
-Ben vereyim istersin hakkını Bilal?
-Aman aman Allah razı olsun komutanım.
-Osman geliyor aha.
-(Osman) Lan mali kalk git nöbete çakal herif yoruldum ayakta durmaktan .
-Yav tamam tamam iki dk konuşturmadın sende adamı ya .
-Lan kalk git bak dipcik ile bir vurucam sabaha kadar uyuycaksın ondan sonra nöbeti bana kitleyecekler .
-Biliyor ha . Zeki mi ne ?
-Bu arada herşeyi telsizden duydum ki . O çocuklara ilk nasihatim babanız kadar Vatanı sevin ama babanız gibi çakal olmayın .
-Hadi lan oradan .
-(Mali) Hadi bakalım ben bir çıkayım dışarı ne var ne yok .
-Güle güle bebem .
-Se you canlar.
-(Göktuğ) Ya benim az bir işim var Halledeyim dönerim .
-Ne işi lan ?
-Sana ne kardeş ne işi ise ışte .
-Alla Allah soran da kabahat zaten .
Beyler ben dışarı cikim . Şebeke çekiyor ise evi ariyim bir .
Kalkıp çantamı açtım telefonu aldım dışarı çıkıp telefonu kontröl ettim şansıma çekiyordu . Direk Aşinayı aradım . Uzunca çaldı .
-... Alo hayatım ne yapıyorsun nasılsın nerdesin ?
-Asenam sakin ol hele operasyondayım ışte . Sendeki bu telaş ne de hele .
-Ya telaşım yok heyecandan .
-Ne heyecanı ?
-Ya çocuklar Mustafa abi ile Harun abiyi görünce amca diye fırladılar tut tuta bilirsen.
-Önce şaşırdılar tabi sonra ikisi birden çocuklara sarılıp ağladılar . Eve gelince dikkatli olun dedim . Ama onlar dikkatli oldu da Baba ve anne görünce direk anladı zaten .
-Ee ne dediler peki ?
-Hiç bir şey . Şeyda ablayı aradılar gel diye ışte . Onlar gelecek bugün .
-Hii anladım . Çok şükür ters bir tepki vermediler demek .
-Yok yok Çok şükür vermediler.
-Peki nasıl oldu diye sormadılar mı ?
-Sordular . Bende amcamın emrettiği gibi her şeyi anlattım ...
-Hass.
-Ya canım zaten dert etme Anne direk dedi zaten 'Devlet emri ise başımız gözümüz üstüne' diye . E Tabi Osman abide 'Alper bu sonuçta öleceğini bilse devlet emrinden çıkmaz yani .' İşte filan fistan böyle şeyler .
-Oh be rahatladım imdi . E Anne bir yasin okutsun söyle seni tanitsınlar gelinimiz diye .
-Sen ne zekisin ya . Onu senden önce baba dedi bir kere . 'Yazada düğün yapalım mı kızım ?' dedi . 'Bende Alper nasıl uygun görür ise' dedim .
Tabi...
-Dur Tahmin edeyim Osman abim 'Sen Alper'i boş ver çifte düğün yaparız' dedi .
-Evet öyle oldu ya .
-Aşina bak biliyorsun Annem hep ikinci bir kız evladı olsun istedi . Sağolsunlar yengeler doldurmaya çalıştı ama olduğu kadar artık sende varsın . Anladın demi demek istedigimi uzatmaya gerek yok yani .
- Anladım Kağan anladım merak etme inşallah .
-Kapatmam gerek selam söyle millete Allah a emanet olun dikkat edin kendinize.
-Tamam canım sende .
-Hadi görüşmek üzere .
Rahatladım biraz da olsa yük kalktı üstümden . Bakalım daha neler olacak . Tabi korktuğum son bir mevzu vardı . Sultan hazretleri bundan iki yıl önce kansere yakalandı çok şükür atlattı ama kısırlaştı tedavi sonrası tabi ki Allah'tan umut kesilmez ama inşallah bir şehzademiz olur yoksa ferman ile birini seçecek bu da büyük ihtimalle hanedan birini seçer oda Asena olur . Ailede tek o kaldı şehzade durumunda çünkü . Saate bakıp içeri Geçtim . Operasyon saatine 1.38 dk kalmıştı . Göktuğ ise gitti gelmek bilmedi her halde rahatlık vardı beyefendinin üstünde kampa yakınız diye. Aman çok ta umrumda sanki ben hareket emri vermeden burada olsun da ne halt yerse yesin . Gelsin demişken . Eski kurum düzeni kalmadı . Her şey geri düzeldi . Çok iyi hatırlıyorum 2019- 2020 o civarlarda babam emekli olmadan önce ki zamanlarda ışte bir çok kurumda giris çıkış saatleri baya bir sıkıntılı idi . Adamlar yarım saat bir saat geç gelir yarım saat filan erken çıkardı . Çok şükür o zaman iktidarı bunu fark edip ülkenin bir çok yerin de amirleri sıkıştırmaya başladılar. Baya uzun sürdü ama ortalık toparlandı. Devletin ekmeğini boşa yemek bizim halkımıza yakışmaz iken onlar dengeyi bozuyordu. Zaten ülkede bir çok konuda yaptırıma gidildi . Tek bir sıkıntı kaldı ki oda kültürel bir sorun . Gençliğimizin bellirli bir şiddet görmesi üzeri yozlaşmaya gitmesi idi tabi bunun sebebi gördükleri psikolojik ve fiziksel şiddetler idi . Yoksa yüce Türk gençliği bu hale gelmez idi . Çok şükür ki Atatürk'ün ülkeyi emanet ettiği biz gençler ülkenin ebediyetini korumak için her konumda hizmet etmekteydik . Allah gençliğimize zeval vermesin ,bir an saate bakmak istedim. Ardından ise "Beyler herkes hazırlanmaya yavaştan başlasın." Emrini verip çantamı toparlamaya başladım. Her zaman ki gibi dağınıktı tabi . Çay istedi bir an canım bende hemen semaverin yanına ilerledim o sırada Gülay da yaklaştı :
-Sana zahmet . Diyip elindeki bardağı uzattı .
-Elbette madam . O değil de kızım seninde başını yaktık gibi duruyor ha .
-Ne alaka komutanım ?
-Emir komutayı çiğnedik daha ne ?
-Ee bugüne bugün bordo bereliyiz emir çiğnemez isek bu bere bize haramdır .
-Bir Asena kadar gözü karasın Gülay Allah utandırmasın hiç bir zaman seni .
-Bizim ki sadece hocasından gördüğünü yapmak Kağan .
-Buyurr .Hocan kim senin ?
-Efsane Binbaşı derler ona .
-Eyvallah Asena'm .
-Aman eşiniz duymasın . Güleç bir tavırla .
-Bir şey olmaz ki biliyor zaten beni .
-Göktuğ bey geliyor .
-Bir de sırıta sırıta . Acaba ne bok yedi gene . Lan ! Ne ne halt yedinde sırıtıyorsun ?
-Ben mi ?
-Yok dedem .
-Haa ne bilim lan ben senin dedeni.
-Göktuğ...Göktuğ seni yerim var ya .
- Benim gibi adamı birde. Lan şekerin yükselir ki .
-Lannn boş yapma defol git hazırlan çıkıcaz birazdan .
-Niye ya vakit daha gelmedi .
-E ben öyle istiyorum kardeş . İtirazin mi var ?
-Yooo ne itirazı komutanım bana gün doğar .
-Haydi o zaman . Gülay sende .
Artık her şeyin sonu gelecekti . Ya Ayan ölecekti ya biz zaten her şey takdir-i ilahiye kalmıştı . Kampın krokisini açıp bakmaya başladım acaba nasıl olurda eksik vermeden çıkarız diye . İyice düşündükten sonra kamp için gerekli olan planı kurdum . Zaten herkes etrafıma toplandı direk anlatmaya başladım herkesin görevini verdikten sonra memos atıldı ;
-Ya çocuklar reis ?
-Düşündüm , sen Gülay ve mali çocukları alacaksınız içeri girer girmez ilk işiniz onları bulmak olacak .
-Emredersin reis .
-Haydi arkadaşlar yavaştan yola koyulalım Allah yar ve yardımcınız olsun gazanız mübarek ola .
-Sağol!
-Bu arada şehit olma hayali kuran varsa . Başka bir operasyon a saklasın .
-Emredersiniz!
-Hayret lan ilk defa itiraz gelmedi .
-(Göktuğ) E bı zahmet gelmesin ha şu soysuzu alalım gerisini boş koy gitsin .
-Hepimizin isteği o zaten amirim .
Kafası ile onayladı 1.5 km sonra ayan bizimdi. Yeter artık , döktüğü gözyaşlarının hesabını ödeyecekti .
***
-Atsız-1 yerleşti.
-Nefes-2 yerleşti.
-Nefes-1 yerleşti.
-Atsız-2 yerleşti
-kuleciler .
-Kuleci-1 kule dibinde.
-kuleci-2 yerleştim komutanım son .
-Başlıyoruz . Kuleciler indirin .
-(Halil)İyi geceler paşam .
-(Murat) Cehenneme ulaştı bu . Sıra ana kapıcılarda.
-Anlaşıldı . Başlıyorum Göktuğ hadi .
-(Göktuğ)Lan bunlar harbi salak kağan. Diblerine kadar girdik adamların ruhu duymuyor . İkisini kapının sağında solunda birisi ise önünde sağa sola giden lavuk olmak üzere 3 kişi idiler . Zaten takır takır düştüler .
-Kapı temiz giriyoruz. Ee bizim gibi değiller beyim .
-Sende haklısın .
-A......(yoğun ateş)
-Lan bu ney la ?
-Bu kadar adamı nereden buldular .
-(Osman)Para bunlarda b*k gibi ki kardeş.
-(Memoş) Alper b bloktan giriyoruz.
-Anlaşıldı devam et.(Patlama sesi) .
Ne oluyor lan ?
-(Göktuğ) Bu bir .
-Lan yavşak sen buraya gelip bomba mı yerleştirdin ?
-Heee .
-(Bilal) Aklımdan geçeni Göktuğ yapmış.
-Hızlı yaşıyoruz bilader.
-Bunun hesabını sorarım sana ben .
-Lan başımıza mermiler yağıyor senin dediğine bak ya ayıp.
-Flashbang atıyorum kulaklıkları çalıştırın (Flashbang bombalarının etkisini sıfıra indirme özelliğine sahip anti kulaklıklar)... İndi indir !!!
-Hele şükür azaldılar ya . (PS) Bu iki .
-(Gülay) Alper Askerleri bulduk ama ...
-Aması ney ?
-Biri ağır yaralı artı sıkıştık kaldık .
-Geliyorum hemen hangi bloktasınız ?
-A'da .
-Anlaşıldı . Koruma ateşi beyler .
Mevzimden direk fırladım . Aynı şekilde bana yakın olan c bloktan içeri girdim zaten içeriyi temizlemişlerdi her yer de bir leş. Ama bir odada belirli bir grub kadın farkettim hiç üslûbumu bozmadım. Eğer aklımdan geçeni yapıyor ise işimizi kolaylaştırıyordu ayan. Beş kişi koridorun başında duruyor .
-Hello leşler .
Hepsi bana dönene kadar zaten yere serildiler ama cidden de leşler ya . Lan insan hiç yıkanmaz mi ya ?
-(Gülay) Geldi iki gözümün çiçeği .
-(Mali) -Sayın Azrail yardımcısı Binbaşı Alper kağan Yıldırım nerede kaldınız acaba ?
-Ee tek sana yardım gerekmiyor her halde kardeş . Aslanım nasılsın ?
-Dayanırım komutanım Evelallah .
-Peki sen Hamzam ?
-Emredin savaşayım .
-O zaman şunlardan birini al ve dikkatli ol komutanlarına yardım et .
Bir patlama sesi daha geldi artık Göktuğ kaç tane yerleşti ise .
-La yeter ha dur .
-Bunu ben yapmadım ve roket atışı idi.
-Lan bunlar manyak mi ?
-Manyak manyakta nere attı ki salaklar bize gelmedi ki.
-Lan o zaman ?
-Halil! Murat!
-(Murat) Ne oldu ?
-Halil ses ver lan.
-Atsız 2 Halil'i Kontrol et .
-Göktuğ geliyorum çabuk temizleyelim.
-Çabuk o zaman . Halil'den ses gelmiyor , bir şey olmadan yanına geçelim .
Avluya çıkar çıkmaz farkettim Halil'in bulunduğu kuleye roket atmışlardı. Allah'ım ne olur ona bir şey olmazsın sen yardımcısı ol . Bölgeyi yoğun ateş altına alarak 6-7 dk temizledik . Halil'i blokların çatısına baygın bir şekilde düşmüş bir şekilde bulduk . Ama ayan şerefsizini bulamadık .
***
Koğuşta ki esirleri çıkarır iken . Biri dikkatimi çekti Göktuğ a göz kırparak ilerledim .
-Beyler bu soysuzu bulun lan, Ardından, Bu kadının haline bakın ya ne hale getirmiş soysuz ayan.
-(Göktuğ) İsterse Gülay tedavi etsin .
-Gerek yok ya bacım dayanır . O kitler bu yiğitlere lazım. Öyle değil mi ?
Kafasını salladı . Gülümsedim ve Halil'in yanına doğru gittim .
-Nasılsın kardeşim ?
-İyiyim Komutanım sadece omurgamda bir kaç kırık hissediyorum sadece o kadar , Gülerek söyle di .
-Lan o bir şey mi ya az sabret hele Ana yurda dönelim en iyi doktorlar ilgilenecek seninle .
-Eyvallah komutanım .
-Bilal!
-Emredin komutanım.
-Diyarbakır ile irtibata geç . A90(Yerli üretim taşıma kapasitesi geniş askeri helikopter) göndersinler bize .
-Emredersiniz . Koordinatlar onlar mı versin biz mi ?
-Sen var ya daha çok yormayalim milleti .
-Anlaşıldı.
-Hayde Aliler toparlanın. Esirleride alın .
Gerizakalı ayan kadın kılığında olmak seni kurtara bilecek mi he ?
AY YÜZLÜ GÜZEL KONÇUY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES TANRI DAĞININ ÇOCUKLARI
ActionÇıkmazlar içine yürüyen bir Özel kuvvetler timi . Onlarca olaya rağmen canından geçen bir binbaşı. Babasının intikamı peşinde koşan bir mıt amiri . Ve sınır tanımayan bir vatan davası. Müthiş sırlar ile dolu bir derin devlet . Filimleri filan unu...