Gopal: B-boboiboy....banyaknya darah.....
Beberapa jam sebelum....
BBB:Planet Urakamukaraka?
Gopal:Planet apa yang pelik sangat nama dia tu?
Komander:Planet ini ialah sebuah planet yang menyerupai Bumi tetapi Planet ini agak ganas dan amat berbahaya sebab ianya tidak mempunyai sebarang peraturan ataupun undang-undang.
Yaya:Kami pernah baca tentang Planet ni tapi...
Ying:Ganas dia tu macam mana?
Komander:Ganas seperti perhambaan,pencurian, pencerobohan dan juga pembunuhan. Misi kamu adalah untuk membawa pulang power sfera Incitebot. *Serahkan tablet pada Fang*
Fang:Incitebot... Power sfera yang boleh menghasut?
Komander:Ya,sebab itu saya mahu kamu berhati-hati untuk tidak terhasut dengan benda yang tidak baik daripada Power Sfera tersebut.
Gopal:Tunggu kejap,kami ni masih bawah umur,kenapa bagi misi yang ada planet berdarah ni?
Komander:Kalau tak,apa gunanya buku ni ditulis?
Back to present time...
Gopal: B-BoBoiBoy,banyaknya darah...
Mereka berlima berjalan perlahan-lahan di seberang jalan yang sama seperti Bumi tetapi,darah boleh dikatakan terlibat dimana-mana sahaja. Tengok kiri,ada darah,tengok kanan,ada...badan alien sejenis Fang terlantar..., tengok belakang,ada darah dan...organ... (Sorry,Author pun rasa tak selesa xc)
Ying:Eee....seramnya planet ni....
Mereka menutup hidung dan cuba untuk hiraukan badan alien dan segala benda yang diorang tak sepatutnya tengok,tapi gagal.
Fang:*muka alien hijau nak muntah*
Dalam masa yang sama,Fang terus memerhatikan BBB yang kelihatan seperti tidak terkesan pun dengan darah sebanyak itu. Sebaliknya,BBB meneliti tablet dengan normal sambil menutup hidungnya. Fang mula mengesyaki ada sesuatu yang tak kena. Tambahan lagi,BBB tiba-tiba tersenyum semasa mereka meneruskan perjalanan mereka. Hairan bin Seram Fang di buatnya.
BBB's POV
BBB:Wei,wei,wei,bagilah badan aku balik.
Reverse:Taknokkk.
BBB:Kau janji kau tolong aku handle bau darah je,pergerakan aku biarlah aku yang kawal.
Reverse:Taknak~ Biarlah bagi aku kawal badan ni. Kita kan kawan,kawan mestilah tolong sesama kawan. Sekarang,duduk diam-diam kat situ. Kita enjoy dulu permandangan indah dan bau yang harum semerbak kasturi ini.
BBB:Haish.....
Masih POV BBB tapi yang ni versi Reverse.
Muahahahhaahaua,akhirnya,aku dapat jugak kawal badan kurus kering macam batang kayu ni! Wahh,cantiknya Planet ni.... SESUAI UNTUK AKUM Organ tu... Aku nak pegang tapi nanti kawan-kawan si budak ni sedar pulak nanti. Haih,kacaulah!
Aku sedar Fang dari tadi pandang aku je.... Aku fourth wall breaker tapi aku takleh tau pulak apa yang dia tengah fikir ni.... Pelik lah. (Author:Author dah ganti fourth wall Ni dengan Besi dan tambah fifth wall! Ahahhahahah)
Yaya,YingDan Gopal masih berasa geli dan tidak selesa dengan keindahan ni. Ceh,dramatik betullah. Diorang tak tau ke ni semua dinamakan seni? Takpe. Nanti aku ajar diorang camne nak memahami 'seni'~
YOU ARE READING
Reverse, Sahabat Baru Aku!
Fanfiction"Aku dah tak tahan.... Kawan-kawan aku dah lupakan aku... Komander dah tak hargai aku...Begitu juga dengan Laksamana Tarung dan Kapten Kaizo..... Aku berseorangan.... Ketakutan melanda diriku..... Hanya seorang yang masih bersamaku.... Memperkenalka...