ManliestBoi:Boleh tak,aku tanya sesuatu? Kenapa korang tak pernah jawab panggilan atau message aku?
---------------
Ying:Haiyah,macam mana kita nak jawab ni?Gopal:Bak sini bagi aku. *Taip sesuatu*
Ying:Apa benda yang kau tulis tu?
Yourpal:Bukannya taknak jawab,tapi,kerja sekolah terlampau banyak! Sampai bernafas pun tak sempat!
Y&Y:Errr *muka derp*
Gopal:Apa? Aku tak boleh fikir nak jawab apa.
Yourpal:Bukannya taknak jawab,tapi,kerja sekolah terlampau banyak! Sampai bernafas pun tak sempat!
ManliestBoi:Hahahaha! Takkan sampai tak boleh bernafas?
Yourpal:Hehehehe...
ManliestBoi:Errh,Fang Mana?
YourPal:Kat sinilah.
ManliestBoi:nak menipu lah tu,kenapa Fang takde pun wish kan aku?
YourPal:Hehehe,Sebenarnya dia kena ke TAPOPS sebab ada misi.
ManliestBoi:Oh... Hmm...rindu pulak aku jalankan misi kat TAPOPS....takpelah,aku ada kerja nak buat ni. Bye!
YourPal:Bye!
•{ManliestBoi is offline}•
Mereka semua menarik nafas lega. Fuh... selamat...
BBB'S POV
Kenapa perangai diorang macam pelik je? Alah,tak kisahlah. Yang penting,aku dah dapat 'bercakap' dengan diorang semula.
End of BBB'S POV
BBB duduk di atas katil biliknya sambil menongkat dagu nya. Dia tak tahu nak buat apa. Selalunya,kalau kat Pulau Rintis,dia sambut hari jadi sama-sama dengan kawan dan atoknya.
Tiba-tiba dia mendapat idea.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taufan:Yeaahhh! Happy birthday untuk aku, dan korang semua!
Thorn:Hadiah Thorn Takde ke? *Kembangkan pipi*
Taufan:Olololo, janganlah merajuk,nanti aku belanja kau makan aiskrim.
Ice:Jangan lupa ajak aku.
Blaze:Happy birthday,Ice!! Nah,Ni hadiah untuk kau.
Ice:Serius ah,kau bagi aku patung Elsa? Kau ingat ni bebudak ke? *Baring atas sofa* *peluk Patung Elsa senyap-senyap*
Solar:Kek takde ke?
Gempa: Haah'lah...lupa pulak...
Hali:Takpe,biar aku belikan.
Taufan:Eh,baiknya kau.
Blaze:Tibe.
Hali:Korang nak aku bagi penumbuk sebagai hadiah ke? Sebagai Elemental yang paling tua,aku kenalah bertanggungjawab.
YOU ARE READING
Reverse, Sahabat Baru Aku!
Fanfiction"Aku dah tak tahan.... Kawan-kawan aku dah lupakan aku... Komander dah tak hargai aku...Begitu juga dengan Laksamana Tarung dan Kapten Kaizo..... Aku berseorangan.... Ketakutan melanda diriku..... Hanya seorang yang masih bersamaku.... Memperkenalka...