"Eski sana,"
"Bazen bir yara öldürmez belki ama bütün bir hayatı elinden alır, kaybettiğimiz halde bir gün döneceğine inandığımız insanlar vardır ansızın kalbimize misafir oluveren ve hiç ummadığınız bir anda çıkıp gelen. "
"İşte bu yüzden sevmek bize kaybetmeyi de öğretir.
Biz yolcu etmiş olmasak bile onlar bizim gidenlerimizdir. ""Sen de öylesin benim için sevmeyi seninle öğrenmişim ben. senden önceki hayatım sevdiğimi zannettiklerim ile doluymuş.
Oysa gülsen gamzelerine gömülürmüşüm. ""Ağlasan yanaklarından yuvarlanırmışım. "
"O yüzden hep gidecekmişsin gibi bakıp hiç gitmeyecekmişsin gibi tutuldum gözlerine, göz bebeklerinin içinden neleri yüzdürdüğünü bilmeden. "
"Bir denizmiş o gözler günün birinde mutlaka boğulacakmışım gibi yüzüp aynı zamanda hiç batmayacakmışım gibi kulaç attığım o deniz gözler.. "
"Ah o gözleri kaybetme korkusu ve kazanma arzusunun savaşıyla sevdiğim sen.. "
"Oysa ne kadar iyi biliyordum seni tanıyacak kadar şanslı, senin olamayacak kadar bahtsız olduğumu."
"Bir şarkıdan ezberlemiş gibiydim.
Adına benim olmayan bana söylenmeyen ama hep benimmiş gibi duran bir şarkıdan. "
"Senin çölünü içimde taşıyordum fakat benim suyum sana hiçbir zaman yetmezdi.
Yine de sevgim çoktu. "
"Hayır hayır çok bile azdı, benim sevgim daha yola çıkmadan çıkmaza girmek gibiydi. "
"Sana bağlanmak hayatın öteki tarafıyla daha çok ölüme yakın olmaktı. "
"Kendi imkanlarımla sevmiştim seni çok küçüktüm daha. "
"Elimden geldiği kadar değil elimde avucumda hiçbir şey kalmayana dek sevmiştim. "
"Varlığına saklanıp yokluğuna sığınırcasına, içimdeki kalabalığın bir gün yokluğun olup beni mahvedeceğini bile bile.. "
"Vereceğin mutsuzluk yokluğundan iyidir derdim kalbimin üstüne basa basa içimden geçmene razı olurdum. "
"Ruhumda açtığın yaraları bile sevecek kadar çok sevdim seni ama bunların hiçbirinden sana bahsetmedim. "
"Seni ne kadar sevdiğimi kelimelere dökmedim okumanı değil görmeni istedim güzel sözlerle şiir gibi konuşup başını döndürmedim. "
"Kendimi gözümden silip hep seni yücelttim, çünkü gözünde değil gönlünde büyümek istedim."
"Ben mutluydum, bana sevmeyi sen öğretmiştin ah haberin yoktu. "
"Söyle şimdi senden öğrendiklerim ile başkalarını mı seveceğim ben? "
"Hayır bunu yapamam senden aldıklarımı başkasına veremem senin için doğduğuma inanırken başkasında ölemem. "
"Seninle yaşadıklarım yine seninle ölür başkasında yaşlanmaz. "
"Bundan sonra yalnız senin hatıralarınla yaşayacağım, belki sana iyi sahip çıkamadım ama inan hatıralarımıza çok iyi bakacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mental diary (Jikook)
Misterio / SuspensoBir yangında tanıdığım seni, bir yangında mı kaybedecektim? Bilseydim ben de can vermez miydim, seninle cayır cayır yanmaz mıydım? Ne kaldı ki sen gittikten sonra bana? Ah sadece bembeyaz duvarlarla kaplı bir oda. Bir yatak, bir tavan bir de dokto...