Sabah olmuştu kalkıp duş aldım dişlerimi fırcaladım üstüme siyah deri bir pantolon ile siyah bir üst giydim. Aynadan kendime baktım seksi olmuştum kendimi çok beğenirdim çünkü ben mükemmeldim her zaman dikkat çekici biri olmuşumdur.
Mina odama geldi "Ah gerçekten üzgünüm benim yüzümden istemediğin bir yere gideceksin kendimi çok kötü hissediyorum" Gülümseyip kafasına bir öpücük kondurdum "Mina önemli değil hem banada eğlence olacak bu gidip ordaki herkesi delirtmeyi planlıyorum anneme kuru bir tehdit yüzünden baş eğmem ben" gülümseyip bana sarıldı "O zaman hadi kahvaltıya"
Aşağı indik annem ve babam yemekteydi şimdi oturup onlara maruz kalmak istemiyordum "Ben gidiyorum" diye bağırıp evden çıktım arkamdan annem seslendi ama durmadım hemen arabama binip babamın verdiği adrese gittim.
4 katlı bir binaydı arabayı park edip içeri girdim danışmaya gidip nereye gideceğimi öğrendim beni 3. Kata yönlendirdi. Kapının önünde beklerken üstte adımı görmemle içeri girdim karşımda en az 20'li yaşlarda çok güzel bir kız vardı onunla yaşıt olduğuma emindim şimdi ben buna mı anlatacaktım özelimi.
Bana gülümseyip "Lütfen oturun bayan Sana" dedi karşısına oturup sessizce bekledim önündeki dosyaları inceleyip bana baktı "Sanırım eşcinselsiniz" ona boş boş bakarak "Evet" dedim gülümseyip tekrar önüne döndü. Ah bu kız fazla gülümsüyordu ona bakarak "Kaç yaşındasın" diye sordum "Kendimi size kısaca tanıtayım o zaman ben Kim Dahyun 22 yaşındayım" şaşkınca baktım "psikolog olmak için fazla genç değil misiniz" diye sordum. Kahkaha atıp "Evet gencim aslında ben şuan burda staj görüyorum Bay Dong'un Japonya'da işleri olduğu için sizinle ben ilgileneceğim"
Başımı olumlu anlamda salladım. "Evet bana sorunlarınızı anlatın lütfen neden buraya geldiniz" merakla bakmaya başladı "Annem ve Babam benim hasta olduğumu düşünüyor kızlardan hoşlanmamdan iğreniyorlar onların zoruyla geldim buraya"
Üzülmüştü bana "Bayan Sana" dediği gibi lafını kestim "Bana Sana diyebilirsin resmiyetten hoşlanmam" Gülümseyip "pekala Sana aslında senin değil ailenin desteğe ihtiyacı var" öyle demesiyle gülmeye başladım.
Tam şimdi planımı devreye sokma zamanıydı. Ayağı kalkıp Dahyun'a dogru yürümeye başladım bana şaşkınca bakıyordu. Saçları sarı renkti çok güzel bir kızdı Ayağı kalkıp "Bir sorun mu var?" Diye sordu dudaklarına bakıp "evet var" diyip üstüne yürüdüm geri geri gitmeye başladı "S-Sana napıyorsun dur lütfen" dediği anda onu duvarla arama aldım "kes sesini Dahyun cici kız oyunu oynama bana sakın" diyip dudağından öptüm.
Olum çok değişik bi kitap olmaya başladı bu masum Sana'yı abazaya çevirdim cjzbaonxelsn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Kadınım /SAIDA//
Teen FictionBugün bu zenginlik mal mülk arkadaşlar kimse beni mutlu etmiyordu belkide ölmemin zamanı gelmişti. Ama onu tanıdım beni hayata döndüren o kadını.