Kavga

334 24 12
                                    

Dahyun beni sertçe itip arkasına döndü. Bense sadece sırıtıyordum Dahyun bana geri dönerek "Ne yaptığını sanıyorsun sen" diyerek bağırdı tekrar üzerine yürüyüp onu duvarla arama aldım.

Beni itmeye çalışıyordu ama gücü yetmiyordu "Dahyun kes artık" diyip ellerini tutum bana korkarak bakmaya devam ediyordu evet fazla ileri gitmiştim ve ona acıyordum şuan.

Geri geri yürüyüp hızla odadan çıktım bugünlük bu kadar korku yeterdi ona daha başlangıçtı bu olay.

Akşama kadar sokaklarda dolaştım eve gidip cehennemi yaşama vaktim gelmişti.

Eve gidip kapıyı çaldım Mina açmıştı kafasını okşayıp odama doğru ilerledim arkamdan annem bağırdı yanına gidip yüzüne baktım muhtemelen Dahyun beni şikayet etmişti ve beni azarlayacaktı.

"Günün nasıl geçti psikoloğun ile anlaştın mı? "

Ağzım açık bir şekilde yüzüne baktım ne yani o bücür beni ispiyonlamamış mıydı hadi ama o kadar uğraşmıştım oysaki.

"Aa şey güzeldi sorun yok uykum geliyor yorgunum iyi geceler" diyip ordan sıvıştım arkamdan Mina odama girdi benden sadece 1 yaş küçüktü o ve Dahyun yaşıttı.

"Abla sorun yok dedin, hani bugün olay çıkartacaktın?" diyip yüzüme merakla baktı.

Yatağıma uzanıp "Uslu durmaya karar verdim odamdan çık Mina uyumalıyım" diyip kapıyı işaret ettim. Söylenerek çıktı.

Sonraki görüşmem 2 gün sonraydı Dahyun'u bugün beni ispiyonlamadığı için cezalandırmam gerekiyordu bütün planımı alt üst etmişti.

Selam. bu bölüm biraz kısa oldu olaysız sonraki bölümü hazırlayıp taslak olarak kaydedeceğim 1-2 gün içinde atarım Sana abaza olacak istek o yönde :D

Sana unnie yine iş başında nckdnflamdpzkd

Psikopat Kadınım /SAIDA//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin