Nayeon

276 17 37
                                    

Momo ile karşılaştıktan sonra kendimi daha iyi hissediyordum en azından yalnız değildim.

''Eee anlat bakalım ben yokken neler oldu Sana''

Yüzüne üzgün bir şekilde bakıp olanları anlattım etkilenmişti gözleri doldu ve sarıldı.

''Tamam ben artık burdayım Sana, kimse sana istemediğin bir şeyi zorla yaptıramaz bu ailen olsa bile karşı çıkacağım gelip bende de kalabilirsin onlara katlanmak zorunda değilsin''

''Ben bilmiyorum. Belkide onlar haklıdır ben hastayımdır Momo''

Momo'nun bakışı sertleşti yüzümü ellerinin arasına alarak 

''Hayır Sana saçmalama sen hasta falan değilsin bir daha böyle bir şey söyleme kızarım bak'' diyip gülümseyerek bana sarıldı

''Aaa şey sana söylemem gereken bir şey daha var Sana benimle birlikte Jihyo, Tzuyu ve Nayeon'da geldi''

Kaşlarımı çatıp onu ittim ''Bir dakika sen onlarla neden geldin? Tanrım Momo yoksa yokluğumda onlarla falan mı takıldın itiraf et'' Tehditkar bir şekilde elimi havada salladı Momo korkup kapının yanına gitti arkasında geçip 

''Napayım yalnızdım Sana hem o kadar kötü değiller bak gel sende takıl kızlarla'' diyip kahkaha attı elime yastık alıp ona doğru fırlattım kaçtı

Jihyo , Nayeon ve Tzuyu ile aram ilk okuldan beri iyi değildi sürekli didişip dururduk. Onlardan nefret ediyorum konuşmaya bile tahamüllüm yok ne diye buraya geri döndüler ki? 

Düşüncelerimi annem bozarak odama daldı ''Momo döndü demek''

Yüzüne bakmadan kafa salladım yanıma oturup elimi tuttu 

''Bak Sana biliyorum üzülüyorsun ama doktora gitmeye devam etmelisin en azıdan dene bana bunu borçlusun değil mi?''

Karşı çıkmadan ''Tamam'' dedim sevinçli bir ses tonu ile ''Harika yeni psikoloğun ile hemen rendavuyu ayarlıyorum o zaman'' 

Yanımda kadınla konuşup her şeyi ayarladı yarın gitmem gerekiyordu lanetler okuyup uyudum.

Alarm sesiyle uyandım gece annem kurmuş olmalıydı kalkıp giyindim kahvaltımı yapıp kliniğe doğru arabayı sürmeye başladım biraz köhne bir yerdeydi. 

İlerleken lastiği patlamış bir araba gördüm sahibi eğilmiş kontrol ediyordu yardım etmekten zarar gelmezdi hem daha geç giderdim şu lanet kliniğe.

Arabadayı kenara çekip indim sahibi bi kızdı ''Selam yolda geçerken fark ettim yardıma ihtiyacınız var mı?''

Kız gülümseyerek arkasını döndü

''Selam Sana '' 

Ağzım açık bir şekilde yüzüne baktım tanrım bu Nayeon'du 

sinsice gülümseyip ayağıya kalktı ''Hey iyi misin rengin değişti Sana'' Kahkaha atıp arabaya yaslandı

''Ne işin var senin burdan'' diyip çıkıştım. Şaşırarak

''Ne? burası herkesin geçebileceği açık bi yol Sana-yah kendine gel'' diyip bağırdı.

Evet saçmalamıştım 

''Peki bu konudan sıkıldım bana yardım ette bir an önce şu nefret dolu bakışlarından kurtulayım Sana''

Sinirle nefes alıp ''Ahh acilen uğramam gereken bir yer var üzgünüm yardım edemem'' diyip arabama bindim arkamdan bakıyordu sinirli bir şekilde tam ilerleyeceğim anda yanında bir araba durdu içinden 3 adam çıktı umursamadan ilerlemeye başladım aynadan tekrar bakınca adamların Nayeon'u taciz ettiğini gördüm Nayeon'un üzerine yürüyüp şaçlarını okşamaya çalışıyorlardı. 

Psikopat Kadınım /SAIDA//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin