uyku

6K 207 74
                                    

Evin önüne gelince Jung Kook gördüm ona güldüm ve kapı açıldı.
Tae: hadi gelin içeri
Jk ve ben: tamam
Tae ikimizin kolundan tutup içeri çekti. Tae nyangı çağırdı.
Tae: meleğim bak kimler geldi.
Nyang aşağıya indi ve bana sarıldı.
Nyang: gelmiyeceksin zannettim.

Rj: niye gelmeyin en sevdiğim kişi beni çağırdı.
İkimizde güldük. Biz gülüşürken yeji ve jimin geldiler. Sarıldık ve kızlar çerez erkekler ise filmi seçmeye olarak ayrıldık.
Kızlar kararsız kalmıştı,bende çözümü buldum kendime bir paket çips alıp erkeklerin yanına geçip oturdum.

Rj: hala bir filmi seçemediniz.
Jk: kolaysa gel kendin seç ryujin.
Rj: tamam.

Kumandayı aldım ve filmi seçmeye başladım romantik komedi her zaman güzel olduğu için romantik komedi seçtim. Ben filimi açtığımda kızlarda çerezler ile geldiler. Bende tekli koltuğa oturdum. Filim başlıyınca telefonum çaldı, bende telefonumu alıp dışarı çıktım.

-alo yeonjun

Alo ryujin-

-bir şeymi oldu?

Evet-

-ne oldu?

Biz evin önünde kaldık ve kızlarda yanımızdalar-

-yeon jun sesin tuğaf geliyor içkimi içtiniz?

Evet içtik-

-of tamam geliyorum

İçeri girdim Nyang ve yeji'ye gidiceğimi söyledim. Onlarda beni yolladılar. Yolda yürürken arkamdan biri beni takip ediyordu. Birden birinin elini omuzumda hissettim ve onun kolunu çevirdim.

Jk: AHHH ryujin beni bırak!!
Rj: of senmiydin?
Jk'nin kolunu bıraktım.
Jk: neden birden çıktın.
Rj: bu seni ilgilendirmez.

Yoluma devam ettim fakat tatlı tavşanda peşimden geliyordu.

Rj: YETER bırak peşimi.
Jk: bırakmasam ne olur ryujin?
Rj: bu olur.

Dedim ve jk'nin dudağına yapıştım.

Jk: hmhmmm...

Dudakları çok yumuşaktı ama ondan ayrılıp eve gitmem gerekliydi ve ondan ayrıldım.

Jk: tamam hadi sen git.

Jk'ye gülümsedim ve hızlı bir şekilde eve gittim. Evin önüne geldiğimde kızlar ve erkekler yere oturmuş beni bekliyorlardı.
Yeonjun bana baktı ve diğerlerini dürtü. Tüm herkes bana bakınca koşarak kapıyı açtım. Yeonjun'a ve soobin'e çok sinirlenmiştim. Çünkü erkekler geziçeğiz demişti ama hepsi içki içip gelmişti. Yeonjun'un ve soobin'in kullaklarından tutup odama götürdüm.

Yj: ryujin bırak kulağımı çok acıyor.
SB: ryujin çok acıyor. Lütfen bırak.
Rj: susun iki koca bebek.

Odaya çıktığımızda ikisinin kulağını bırakıp ikisinide yatağıma otuturdum.

Rj: ben size gezin dedim niye içki içtiniz?

İkisinde sessiz sessiz bana bakıyordu.

Yj-sb: özür dileriz ryujin.
Rj: size bundan sonra o üç çocuğu emanet etmiyeceğim.
Yj: tamam ryujin.
Rj: hadi odanıza yarın okul var sonuçta.

Soobin odasınına gitmişti ama yeonjun oturduğu yerden kalkmamıştı.

Rj: yeonjun hadi odana yürü.
Yj: hayır ben seninle uyuyacağım.
Rj: benle uyumak nerden çıktı?
Yj: küçüken birbirmize sarılıp uyurdukya oradan çıktı.

Yazardan: Rj ve yj küçükken yanlız olduklerı için rj ne zaman korksa yj,rj ye sarılır ve böylece birlikte uyurlar.

Rj: tamam sen yat ben geliyorum.

Yeonjun'u odada bıraktım ve diğer çocukların odalarına baktım.
Son olarak kai'nin odasına girdim. Kai'yi yanağından öpüp çıkacaktım ki.

Kai: abla, abilerime kızma ben zorladım.
Rj: hadi sen uyu ablacığım.
Kai: abla bana kızdın demi?
Rj: hayır ablam ama uyumasan kızıcağım.
Kai: tamam abla iyi geceler.
Rj: sanada ablam iyi geceler.

Kai'nin odasından çıktım ve kendi odama girdim. Yeonjun yatakta sızmış kalmıştı. Bende yanına yatıp ona sarıldım ve oda bana sarıldı. İkimizde birbirimize sarılıp uyuduk.

~~~~~~~~~~~~~~
Sabah
Sabah uyandığımda hiç kimse yoktu ama kafamda bir not vardı.
Notta " ryujin kızıcağını biliyorum ama bu günde gitme tamam seni çok seviyorum ryujin"
Yazı çok tanıdıktı galiba yeonjun yazmış. Neyse yarın gidiceğim okula gerçi şimdide Gide bilirim ama okulda şu anki ders matematik ve ben ne hoçayı ne de dersi sevmiyorum o yüzden yarın gitsem daha iyi olur.

Yazardan: rj evden hiç çıkmaz ve çocukların gelmesini bekler 8 saat sonra gelirler. Rj masayı hazırlayıp yemekleri getirir. Yemeği yiyip yatmaya gidiyerler. Yj yine rj ile uyumak ister rj ise olur der ve uyurlar.

Kaç aydır yazmadım unutmuşum neyse inşallah beyenirsiniz .
❤️

Bad Boy Jung Kook+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin