beni aldattı

6.6K 170 43
                                    

Acım artık geçmişti. Şimdi üstüme güzel bir şey giyip jungkook ile dışarıda gezicez. Çok mutluydum aynada kendime bakıyordum derken kapı açıldı. Giren Kai idi. Aynaya bakan kendimi kai'ye döndürdüm.

Rj: ne oldu?
Kai: seninki geldi.
Rj: beş dakika daha beklesin.

Kai yanıma gelip bana sarıldı

Kai: abla merak etme çok güzelsin.
Rj: öylemi?
Kai başıyla onayladı sonra odamdan çıktı. Saçımın pembeliği iyice gitmişti benim yeni şaç rengi bulmam gerekliydi. Neyse. Son olarak rujumu sürüp jungkook'un yanına gittim. Kısa şort, göbeği açık t-shirt ve ceket giymiştim. Aşağıya indim jungkook kanepede oturuyordu ki gözleri beni gördü. Azı açık bir şekilde bana bakıyordu.
Jk: ryujin bu çok açık git başka bir şey giy.
Hayır anlamında başımı sallayıp jungkook'un konuna girdim.
Rj: hadi dışarı çıkalım.
Jungkook şok olmuş bir şekilde yürüyordu. Uzun botlarımı giyip dışarı çıktım. Jungkook öyle kapıda bekliyordu sadece bana bakıyordu. Yanına gittip dudağından öptüm ilk bir kaç dakika karşılık vermedi sonra karşılık verdi. Nefessiz kalana kadar jungkook'u öptüm sonra ayrıldım.
Rj: hadi gidelim.
Jk: t-tamam
Jungkook'un koluna girip sokağa çıktık hala beni görmenin şokundaydı ne yapsın fazla güzelim. Yoldun geçenler hep bana bakıyordu. Jungkook onların bana bakmalarını göreçek olacak ki bana döndü.
Jk: illa böyle giyinmek zorundamıydın hani evde giysen anlarım ama niye buluşmada bunu giyiyorsun?
Rj: ne oldu kıskandın mı?
Jk: ne kıskanması çok açık giyinmişsin.
Rj: of aşkım merak etme ben sana aidim.
Jungkook gülümseyip önüne geri döndü. Yolda yürüken jungkook'un elleri belime kaymıştı. Bana sürpriz olduğunu söylemeşti acaba neydi?

###

Rj: sen burada dur sevgilim ben atıştırmalıktı kolaydı alırım.

Jk: ne var ben alsam?

Rj: ben alıcam dedim.

Jk: off tamam.

Zorlada olsa jungkook'u ikna etmeştim. Jungkook yanağına öpücük bırakıp markete girdim. İçeri girer girmez abur cubur reyona yöneldim iki cam şişede kola iki ayrı cips alıp kasaya gittim. Parasını ödeyip poşetin içine cipsleri koydum kolalar elimde duruyordu. Kapıdan çıkıp jungkook'a seslendim.

Rj: aşkım senin isteğin cipsten kalmamıştı bende bir sade birde acılı aldım.

Gördüğüm şey ile elindeki kolalar yere düşüp kırılmıştı. Göz yaşlarımı tutamayıp ağlamaya başladım. Çünkü şu anda numji ve Jungkook öpüşüyordu. Onlara bir şey demeyip ağlayarak eve doğru yürümeye başladım. Şu anda sevginin ne olduğunu unutmuştum. Hani jungkook beni seviyordu onun için yeonjun'a verdiğim sözü çiğnedim onun için her şeyi yaptım ama o numji'yi kıskandırmak için benimle çıkmış. Ona ben güvendim. Onu ben sevdim. Onu ben değiştirdim ve karşılığı bumu? Ben düşençelerimle  boğuşurken eve gelmiştim. Kapnın önüne geldiğim zaman göz yaşlarımı dindirmek için uzun bir süre kapının önünde bekledim sonra göz yaşlarım dindiğinde kapıyı çaldım. Açan Kai idi. Sahte bir esneme takınıp içeri girdim.

Yj: noldu çabuk bitti buluşma?

Rj: ya sorma jungkook'un son anda işi çıktı.

Yj: tamam... Ryujin nyang odasından çıkmadı ve kapıyı açmıyor.

Rj: tamam ben ilgenirim.

Koşar adımlarla nyang'ın odasına koştum. Nyang tae'den ayrıldığından beri doğru düzgün odasından çıkmıyor ve bu beni endişelendiriyor. Yemek yemiyor su desen arada içiyor. Nyang'ın odasının kapısının önünde durdum. Kapıyı tıkladım.

Rj: nyang lütfen sana ihtiyacım var.

Sesim ağlayacak gibi çıkmıştı. Evde ondan başka kız yoktu tüm kızlar sevgililerinin evinde yaşıyordu. Nyang ve bende ev sadece erkeklere kalmıştı. Ben nyang kendine bir şey yapmasın diye evde kalıyordum. Kapının kilidi açılmıştı ve kapı hafif aralanmıştı. Ben ağlamaya başlamıştım. Nyang kapının tümünü açıp beni içeri aldı.

Ng: ne oldu ryujin?

Rj: jungkook.

Ng: jungkook'a ne oldu?

Rj: jungkook beni aldattı.

Göz yaşlarımı daha fazla tutamayıp ağlamaya başladım.

Ng: erkek milleti ne olucak.

Nyang bana sarıldı. Şu anda bir kız desteğine ihtiyacım vardı.

Ng: ne zaman? Nasıl? Nerede? Niçin? Kimle aldattı?

Rj: yine 4n 1k yapıyon.

Ng: sen sorularıma cevap ver.

Bende olduğu gibi nyang'a anlatmaya başladım. Nyang tüm dikkatini bana ve anlattıklarıma odaklamıştı. Kasaca özetledikten sonra nyang kalkıp bana peçete verdi çünkü ağlayan gözlerimi bir türlü durduramamıştım.

Ng: şimdi anladığım kadarıyla,sen markete girdin cips ve kola alıp çıktın,karşında numji ve jungkook'u öpüşürken gördün,ağlayar oradan ayrıldın öylemi?

Rj: evet.

O an gözümün önünden gitmiyordu ve o an gözğme geldikçe ağlıyordum. Ne yapsam ağlamamı dindirememiştim. Kalkıp nyang'gın odasından çıktım. Odama gittim hala ağlıyordum. Hiç ağlamayan ben şimdi beni hiç sevmemiş bir adam yüzünden ağlıyordum.

Ayırdım çifte kumruları.

Bad Boy Jung Kook+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin