ölene kadar

3K 134 16
                                    

3 hafta sonra:

Ne yapsam olmadı jungkook sanırım benden vaz geçti ama ben vaz geçmiyeceğim. Tüm gece uyumadım ve jungkook'a hislerim hakkında bir mektup yazdım. Şimdi üstümü giyinip aşağıya iniyorum. Bizim beşli ise parti hazırlığı için uğraşıyor. Botlarımı giyip bizimkilere el salladım.

Yj: nereye doğum günü kızı?

Rj: jungkook'un yanına ona dün bir mektup yazdım.

Yj: ryujin al o zaman şunuda jungkook'un parti kartı.

Yeonjun elime parti kartlarından birini verdi. Umarım işe yarar. Yeonjun'a sarılıp evden çıktım. Koşarak jungkook'un evine gidiyorum. 30-35 dakika boyunca koştuktan sonra jungkook'un evine varmıştım. Yavaş yavaş yürüyerek kapıya yöneldim. Derin bir nefes alıp verdim ve kapıyı çaldım. Kısa süre sonra jungkook kapıyı açtı. Kısa bir şort ve kısa kollu tişört giymiş saçları dağılmıştı çok yakışıklıydı. Uzun süre jungkook'u kesip içeri girdim.

Jk: ryujin sen burayı ahırmı zannettin?

Rj: Yo sana iki tane zarf getirdim al.

Jungkook'un eline iki mektubuda verdim.

Rj: pembe olan benim sana karşı hislerim diğeri doğum günü partim için kart.

Jk: ikisinide istemiyorum hele senin hislerinin olduğu mektubu hiç istemiyorum.

Gözümün içine baka baka iki mektubuda yırttı. O yırtarken ben ağlıyordum. Bana bakıp kolumdan tutup kapıya götürdü.

Jk: benim sana karşı hislerimi merak ediyormusun?

Rj: e-evet?

Jk: senden nefret ediyorum seni artık sevmiyorum sana karşı artık hiç bir şey hissetmiyorum.

Rj: akşam gelmek istersen hala devetim geçerli.

Yavaş yavaş yürüyerek eve gidiçeğim. Niye 3 hafta boyunca beni sevmiyen benden nefret eden biri için kendimi yıprattım? Niye? Onu gerçekten affettim ama o beni artık sevmiyor. İçkili bir şekilde evine gittim ona o halde ahlâksız teklifte bulundum. Onu kaçırdım, onu okulun ortasında öptüm, ona olan hislerimi müdürün odasındaki mikrofondan tüm okula haykırdım ve karşılığı bumu? Gözümün içene baka baka senden nefret ediyorum demekmi? Onun bana gerçekten aşık olduğunu zannediyordum meğer bana karşı hiç bir şey hissetmiyormuş. Ben göz yaşlarım ile en sonunda eve varmıştım. Kapıyı açıp içeri girdim.

Rj: beni yanlız bırakın.

Koşarak odama çıktım çünkü çocukların daha fazla benim yüzümden üzülmelerini istemiyorum. Odama girince kulaklığımı ve telefonumu alıp müzik dinlemeye başladım. Bir yandan müzik dinliyordum bir yandan yatağıma uzanmış jungkook ile çekindiğimiz fotoğraflara bakıyordum. Onlara bakarken o gün ne olduysa o aklıma geliyordu. Onları düşündükcede ağlıyordum. Taki biri kulaklıklarımı çıkartana kadar.

Yj: biliyorum yanlız kalmak istedin ama akşam için hazırlanman gerek.

Rj: hazırlanmıyacam.

Yj: niye?

Rj: sevdiğim adam olmadan o paryiye katılmıyacam.

Yj: tamam öyle olsun.

Yeonjun odadan çıktı bende geri kulaklıklarımı takıp fotoğrafalara bakmaya devam ettim. Jungkook'suz ben hiç birşey yapmam.

Akşam:

Yj: ya sen buradayken o gelirse?

Rj: gelir mi?

Bad Boy Jung Kook+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin