Sabah gözümü açacak halim yoktu çok yorgundum ama okula gitmem gerekliydi. Yataktan kalktım odama bir göz atıp dolabıma yöneldim hala çok uykuluydum. Dolabın kapağını açınca göz kapaklarım yavaş yavaş kapanıyordu. Gözümü geri açmama yardımcı olan yeonjun'un horlaması oldu. Dolabı bırakıp yeonjun'un yanına gittim.
Rj: yeonjun hadi uyan.
Yj: gel buraya daha okullar açılmadı.
Yeonjun beni kollarının arasına aldı. Çok yumuşak ve rahattı tıpkı bir yastık gibiydi. Ama okul vardı. Yeonjun'un kolları arasından ayrılıp ayağa kalktım. Yatağımın kenarında duran su bardağını alıp yeonjun'un yüzüne döktüm.
Yj: ne oluyor?
Gözleri ışık tutulmuş tavşana dönmüştü aynı jungkook gibi olmuştu. Jungkook'ta böyle ışık görmüş tavşana dönerdi. Onu çok özledim. Ama bana yaptıklarını ödetecem ona.
Rj: okul yeonjun hadi kalk.
Yj: ya of okulunda eğitiminde ben...
Rj: he sen?
Yj: seveyim.
Rj: yeon terbiyeli konuş.
Yj: of tamam.
Rj: OFLAMA BANA.
Yj: tamam be ne kızıyon?
Yeonjun yanından ayrılıp geri dolabıma yöneldim. Okul kıyafetlerime bakındım. Bulduğumda yeonjun'a döndüm. Hala odada beni izliyordu.
Rj: yeonjun?
Yj: ne?
Rj: çıksan artık odamdan da ben üzerimi giyinsem hani?
Yj: niye benim yanımda giyinemiyormusun?
Yeonjun yataktan kalkıp yanıma geldi. Yeonjun bana iyice yaklaştıktan sonra yanağıma öpücük bırakıp odadan çıktı.
Okulda:
??oğlan: ryujin'e bak be.
?oğlan: ulan bu kız her gün dahada güzelleşiyor.
Ben bu lafları takmadan sınıfa yürüyordum. Nyang yeonjun soobin beomgyu taehyun ve Kai arkamda yürüyorlardı. Sınıfın kapısına gelice derin bir nefes alıp kapıyı açtım. Sınıfa girince tüm gözleri üzerime toplamıştım. Jungkook kalemleri ile uğraşırken bana baktı ama ben onu görmezlikten gelip yeonjun'un sırasına çantamı koyup oturdum.
Jk: ryujin senin yerin ora değil senin yerin benim yanım.
Rj: sanane istediğim yere otururum.
Jungkook'u takmamaya çalışıyordum. Yeonjun yanıma gelip saçımla oynamaya başladı. Biz öyle yaparken numji sınıfa girdi. Numji sınıfa girer girmez jungkook'un yanına geçip oturdu. Ben onların ikisini yan yana görünce sinirlenip sınıftan çıktım. Koşarak tuvalete girdim. Yüzümü yıkayıp rujumu sürdüm. Arkamı döndüğümde jungkook karşımdaydı.
Jk: ryujin çook çirkin olmuşsun.
Rj: sen çirkin diyorsan kesin çook güzelim.
Yavaş yavaş kapıya doğru yürüdüm. Jungkook kolumu çekip kendine yapıştırdı.
Jk: lütfen beni dinle ryujin.
Rj: neyi dinleyim numji'ye olan büyük aşkınımı? Yoksa onu kıskandırmak için beni kullandığınımı? Hangisi?
Jk: ryujin ben numji'ye aşık değilim ben sana aşığım gerçekten.
Rj: jungkook benim bu yalanlara karnım tok.
Kolumu jungkook'un ellerinden kurtarıp kapıya yöneldim ki jungkook beni kendine çekip boynumu öpmesine kadar. Kendimi ondan ayırmaya çalışıyordum. En sonunda kendimi ondan ayırmıştım tabi o tekrar beni kendine çekip dudağımı öpene kadar. Yine kendimi ondan ayırmıştım ama bu sefer yine aynısını yapmıştı boynumu öpüyordu. Onu itip yüzüne tokat attım o tokat sesi kızlar tuvaletinde yankılanıyordu. Ben sinirle tuvaletten çıkıp sınıfa gittim. Hocaya özür diledikten sonra yeonjun'un yanına geçtim.
Yj:( sısıldıyarak) iyimisin sen?
Rj: iyiyim.
Biz konuşurken içeri jungkook geldi. Ben yeonjun'a dönüp boynumu okşamaya başladım. Yeonjun defterinden sayfa yırtıp üzerine bir şeyler yazıp bana verdi.
Yj: tuvalette boynundan öptü demi ve dudağından sende ona tokat attın demi?
Kâğıdı okuyup cevap verdim.
Rj: evet de sen nasıl anladın?
Yj: yanağında tokat izi var ve dudağında ruj izi ayrıca bu senin rujunla aynı. Onun ben teneffüste ağzını yüzünü yamultucam.
Rj: yeon hayır.
Yj: tamam o zaman ona çelenk yaptıralım.
Rj: niye?
Yj: çünkü seni görünce ruhu kalp krizi geçirdi. Ruhsuz herif ne olucak.
Ben gülmeye başladım.
Rj: işte buna katılırım.
Hoca: ryujin o kadar komik olan neyse bizede anlat.
Rj: yok hocam önemsiz birşey.
Hoca derse geri döndü. Biz hala yeonjun ile kağada yazı yazıyorduk. Ne zaman gülsem jungkook'un olduğu taraftaki sacımı kulağımın arkasına atıyordum. Görsün onsuzda nasıl mutlu olduğumu. Kısa süre sonra zil çalmıştı ben nyang yeonjun soobin ve beomgyu aşağıya inmiştik.
Jungkook'tan:
Tg: oğlum normalde bir kız bir erkek tarafından aldatıldığını öğrenince kendini dağıtır seninki toplamış toplamaklada kalmamış kendini olduğundan daha güzel yapmış.
Jk: biliyorum tae çok güzel görünüyor baksana başına erkekler toplanmış.
Tg: oğlum ne yapıcan numji herkese yaymış, ryujin'de daha da güzelleşince herkes ona aşık oldu.
Jk: ben sanırım ryujin'e yeniden aşık oldum.
Tg: ya ben duramayacam nyang'gın yanına gidicem baksana onada çicek veriyorlar.
Tae yanımdan kalkıp aşkının yanına gitti. Ben ryujin'e bakamadan duramıyordum çünkü çok güzel çok seksi görünüyordu. Onu tuvalette öptüğümde benden ayrılmaya çalışmasını değil bana karşılık vermesini bekliyordum. Of ryujin niye beni dinlemiyorsun sana yeniden aşık oldum ama sen benden kaçıyorsun.
Nj: hala o oruspuya bakıyorsun.
Numji yanıma oturdu.
Nj: onda hala ne bulduğunu anlamıyorum.
Jk: numji senle hiç uğraşamam.
Nj: jungkook farkındamısın ama ryujin gerçekten bir oruspu.
Jk: senden daha güzel ve seksi diye kıskanıyorsun.
Numji'nin yanından kalkıp okula girdim. Sınıfa girdiğimde ryujin öğretmenin masasına oturmuş yeonjun ise öğretmenin oturduğu koltuğa oturmuş karşılıklı oyun oynuyorlardı. Nyang ve tae barışmış birlikte sıralarında oturuyorlardı. Dün Kai ve tae'nin dedikleri aklıma geliyor. Dün beni evime kadar götürdüler sonra cebimden anahtarımı alıp kapıyı açtılar. Kapıyı açar açmaz beni fırlattılar ve ' seni bir daha ablamızın yanında görürsek yada senin yüzünden ağlarsa seni öldürürüz' dediler. Ama onlardan korkmuyordum şu anda korktuğum bir şey vardı oda ryujin'in başka biriyle çıkmasıydı.
Nasılsınız ponçiklerim? Umaram iyisinizdir. Neyse bir daha ki bölüme dek mutlu ve neşeli olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy Jung Kook+18
RomanceRj: jungkook bende sana aşığım. Jk: anladım ryujin benden nefret ediyorsun dur dur sen ne dedin. Rj: sana aşığım mal. Jk: şaka değil demi?