Bir kaç gün sonra
Jungkook'tan:Jk: tae ben ne yapıcam her yerden engelemiş.
Tg: sizinki zor ama bizimki kolay.
Tae'nin bacaklarından kalkıp ona baktım.
Jk: nasıl?
Tg: yani ben seni gibi numji'yi öpmediğim için nyang'gın gönlünü ala bilirim ama sen alamassın çünkü bu ryujin çok zor.Ofladım ryujin'in gönlünü nasıl alabilirim? Ona daha bir açıklama bile yapamamışken nasıl beni af etmesini beklerim ki? Of numji ben senin aşkına sıçam senin yüzünden hayatımın kadınını kaçırdım kaçırmakla kalmadım toptan kayıp ettim. Kim bilir o şimdi kimin omuzunda ağlıyordur. Onu çok seviyorum ama o şu anda benden nefret ediyor. Ben numji'yi bilerek öpmedim ryujin sennedip arkamı dödüğümde numji beni öptü bendr karşılık verdim ama ben ryujin zannediyordum.
Jk: tae ben böyle dayanamıyacam ryujin'in evine gidicem.
Tg: la gitme dayağı yersin.
Jk: ne dayağı?
Tg: ryujin'den olacak değil. Yeonjun soobin beomgyu taehyun ve kai'den yiyeceğin dayak.
Jk: döverler mi?
Tg: ryujin dediyse onu aldattığını bence döverler.
Kalkıp gocuğumu giyip tae'nin evinden çıktım. Arabama binip ryujin'in evine gidiceğim. Ona her şeyi söylemem gerek. Beni affetmesi için elimden gelen herşeyi yapmam gerek. 10-15 dakika sonra ryujin'in evine gelmiştim ama ona ne söyleyecektim? Arabadan inip kapıya yöneldim. Çalmaya çok korkuyordum. En sonunda çesaretimi toplayıp kapıyı çaldım. Çalar çalmaz kapı açıldı... Açan benim biriçik aşkım ryujin'di. Gülerek açtığı kapıyı açınça beni karşısında görünce sinirlenmişti. Beni itip ellerini çebine sokup yolda yürümeye başladı.
Jk: ryujin lüften dur o gün ile olanları açıklayım.
Beni takmadan yürüyordu. Gerçekten bana çok kırılmıştı. Arkasından koşup kolunu tutum. Tabi kolunu tutunca birde tokat yedim.
Rj: konuşacak hiç bir şey kalmadı.
Ağlayacaktı çok belliydi ama kendini ağlamamak için zor tutuyordu derin bir nefes alıp devam etti.
Rj: seni sevmiyorum duydun mu seni sevmiyorum.
O güzel gözlerindeki göz yaşını daha fazla tutamayıp ağlamaya başladı. O yaşlar ona verdiğim acıdan kaynaklanıyordu. Ağlıyarak gidiyordu ve ben bir dur bile diyemiyordum. Arkamdan alkış sesleri gelmeye başladı arkamı döndüğümde karşıda nyang vardı.
Ng: ryujin'i böyle kazanamazsın çünkü o gün ryujin öyle bir yemin ettiki bir daha aynı hataya düşmez.
Jk: ne yemini?
Ng: bundan sonra jungkook'un adını anmayacağıma yemin ederim dedi.
Jk: gerçekmi?
Ng: bence sen ryujin'e dua et şu an hastenede değilsen ona borçlusun.
Jk: nasıl?
Nyang bana doğru yaklaştı.
Ng: jungkook kız sen hastanelik olma diye bir kaç gün odasından dışarı çıkmadı tek benle konuştu tek benle ağladı kıza nasıl büyük bir acı çektirdiğinden haberin varmı senin?
Jk: nyang niye hiç kimse beni dinlemiyor anlamıyorum. Ben numji'yi öpmedim.
Ng: nasıl?
Jk: bak o gün ryujin markete girdi bende arkamı dönüp telefonla uğraşmaya başladım. Arkamdan birisi 'aşkım ben geldim' dedi. Arkamı döner dönmez dudağıma yapıştı bende ryujin sannedip karşılık verdim. Ayrıldığımız da karşımda numji'yi görünce zaten kendime binlerce küfür ettim. Marketin kapısının önünde kırılmış kola şişelerini görünce ryujin'in gördüğünü anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy Jung Kook+18
RomanceRj: jungkook bende sana aşığım. Jk: anladım ryujin benden nefret ediyorsun dur dur sen ne dedin. Rj: sana aşığım mal. Jk: şaka değil demi?