final

3.9K 150 36
                                    

7 yıl sonra:

Rj: chanyoung kızım in babanın sırtından.

Jk: aşkım merak etme bir şey olmaz bana.

Cy: anne babam beni sırtına almıyor hep chanyoung'u alıyor.

Rj: tatlı chanyeol'um bırak biz senle eğleniriz.

Chanyeol bana sarıldı. O gün hakkında konuşursak. Tam jungkook'u bıçaklıyacaktım ama yapamadım çünkü onu hala seviyordum ve bıçağı elimden bırakıp jungkook'a sarıldım. Barıştık okulu bitirdik ve evlendik ikiz bebeklerimiz oldu biri kız diğeri erkek adları chanyoung ve chanyeol. Yeonjun kendine göre birini buldu ve evlendi. Nyang ve tae'de evlendiler onlarında başında dört tane bela oldu tae hiç durmayıp nyang'gı dört defa hamile bıraktı. Jungkook beni bu evlilikte çok mutlu etti ama ikizler geliyor dediğimde telaşı beni baya güldürdü. Jungkook chanyoung'u sırtından indirip yanıma gelip oturdu.

Jk: e nasılmış benim güzeller güzeli karım?

Cy: o benim.

Jungkook gülmeye başladı. Chanyeol yokmu sanırım onun ilk aşkı ben oldum aynı jungkook'un ilk aşkı olduğum gibi.

Jk: bak sen şu eşek sıpasına.

Rj: sırtın ağrıyormu aşkım?

Cg: o benim aşkım.

Şimdiden chanyoung'unda ilk aşkı belli olmuştu. Oturduğum yerden kalkıp mutfağa gittim jungkook'ta peşimden geliyordu. Tazgahtaki meyveleri yıkıyıp tabağa koydum arkamı döndüğümde jungkook benim dibimdeydi.

Rj: aşkım çekilde geçeyim.

Jk: azıcık dur.

Elini belime koyup boynumu yavaşça öpmeye başladı.

Rj: aşkım yapma çocuklar görecek.

Jungkook boynumdan ayrılıp yüzüme baktı. Elini dudağıma götürüp dudağımı okşamaya başladı.

Jk: ben sadece nikâhlı karımı özledim.

Jungkook yavaş yavaş dudağıma yöneliyordu. Taki chanyeol ve chanyoung'un sesini duyana kadar.

Cy: ıyy iğrenç.

Cg: chanyeol biz bunları yanlız bırakıp dayımıza gidelim.

Cy: olur chanyoung.

Elimdeki meyve tabağını tazgaha bırakıp bizimkileri kovaladım. Chanyoung ve chanyeol'u odalarını kadar kovaladım. Tam odalarına gireceğim zaman chanyeol kapıyı yüzüme kapattı ve kitledi. Jungkook yanağıma öpücük bırakıp odamıza gitti bende peşinden gittim. Odaya girdiğimde jungkook kapıyı kitleyip beni duvar ve kendi arasına aldı.

Jk: o çilek dudakları 1 yıldır öpmedim ve çok özledim.

Jungkook eli ile çenemi kendine doğru çekti. Yavaş yavaş gözlerimi kapattım kapattığımda öpüşüyorduk. Jungkook beni kucağına alıp yatağa koydu. Jungkook'un dudağından ayrılıp üstündeki gömleğin düğmelerini açmaya başladım. Jungkook ise benim üstümdeki elbiseyi çıkartmaya çalışıyordu. Gömleğinin düğmelerini açtığımda hala karın kasları duruyordu.

Rj: ben karın kaslarının gittiğini zannediyordum.

Jk: senin için formumu koruyorum.

Jungkook boynumu öpmeye başladı. 1 yıl oldu sanırım paslandım. Yavaş yavaş jungkook'un pantolonunun kemerini çıkartmaya başladım.

Yj: çifte kumrular burda mısınız?

Jk: basıldık.

Hızlıca üstümüzü giyip kapının önüne geçtik. Kapının kilidini açıp dışarı çıktık. Yeonjun gelmişti hemde lia ile.

Cy: anne bak dayım gelmiş.

Rj: hoş geldin yakışıklım.

Yj: hoşbulduk güzelim.

Jk: yeonjun kıskanıyoruz ama!

Yj: merak etme enişte senin karını yemedik zaten benim çok tatlı bir karım var.

Lia: ya yeonjun.

Akşam:

Chanyeol'u arnından öpüp odadan çıktım salonun balkonuna baktığımda jungkook aya bakıyordu. Yanına gidip arkasından sarılıdım oda bana bakarak güldü.

Rj: ne oldu beni özledinde ayamı soruyordun benim karım nerede diye?

Bana doğru dönüp ellerimi tuttu. Ay ışığı arkasından vuruyordu her zamanki gibi çok yakışıklıydı.

Jk: karım,aşkım,herşeyim her sabah uyandığımda seni yanımda görmeyince korkuyorum.

Rj: jungkook.

Jk: sen beni hiç affetmedin chanyoung ve chanyeol hiç doğmadı ama o gülme seslerini duyunca kendime geliyorum.

Rj: merak etme o kabus 7 yıl önce bitti.

Jungkook'un dudağına küçük bir öpüçük bırakıp ona sarıldım.

Jk: aşkım farkında mısın?

Rj: neyin sevgilim?

Jk: eğer o gün beni öldürseydin ne olucağını?

Rj: ben hapise sen mezera chanyeol ve chanyoung hiç doğmayacaktı ama iyiki yapmamışım iyiki sevgilim,kocam ve aşkımı öldürmemişim.

Jk: seni çok seviyorum karıcım.

Rj: bende seni seviyorum kocacım.

Jungkook dudağımdan öpmeye başladı. Koca 7 yıl hayatımın en muhteşem 7 yılıydı. İkizlere hamileyeken miğdem buladığı zaman tuvalete koşardım jungkook'da benim keşimden gelip bana yardım ederdi. Hele ona çocuğumuzun olucağını söyleyince beni kucağına alıp havaya kaldırmıştı sonra indirip dudağımdan öpmüştü. Barıştıktan sonra ilk randevumuzda adamın biri bana bakıyor diye adamı dövmüştük. Ne zaman açık giyinsem beni kucağına alıp yatağa koyar dudağıma yapışırdı. Onu çok seviyorum ve her zamanda sevicem.

Hikayenin sonuna geldik umarım hikayemi sevmişsinizdi. Sonunun mutlu olmasını çok seviyorum. Ryujin ve Jungkook mutlu ve iki çocuklu hayatlarını sürdürmeye devam ettiler.

Bad Boy Jung Kook+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin