Rj: jungkook?Bana bu gün senden nefret ediyorum seni sevmiyorum diyen jungkook şu anda karşımdaydı. Onun benden nefret ettiğini zannediyordum.
Jk: evimden gitmeden önce bana hala davetim geçerli dedin bende geldim.
Rj: hani beni sevmiyordun hani benden nefret ediyordun ne değişti.
Jk: tamam o zaman bir aptallık ettim.
Rj: sen aptal değilsin.
Jk: o zaman neyim?
Ağlamaya başlamıştım niye geldi? Niye bana üç hafta boyunca öyle davrandı?
Rj: sen gerizekalısın.
Jungkook'a tokat atıp içeri girdim. Benim aşkım ona bir oyun gibi geliyor çok büyük bir eğlence gibi. Ama ben onun istediği gibi atıcağı istediği zaman tamir edip oynayacağı bir oyuncak değilim.
Jungkook'tan:
Ryujin koca üç hafta boyunca peşimden koştu. Beni kaçırdı benim önümde diz çekip aşkını ilan etti hatta disiplinlik bile oldu ama ben onun benle oyun oynadığını zannettim. Taki bu gün yeonjun gelip bana herşeyi anlatana kadar. Ryujin gittikten 30 dakika sonra yeonjun geldi. Oturup baya konuştuk. Bana ryujin'in beni affettiğini ve üç hafta boyunca aşkını kanıtlamaya çalıştığını söyledi. Bende kuaföre gidip saçlarımım uçlarını boyattım sonra mavi takım elbise ve maske alıp ryujin'in doğum günü partisine gittim. İyiki ryujin beni tanımadı. Zaten yeonjun ayarladı herşeyi. Ona yabancı biri gibi yaklaşmamı ve maskeler çıktığında ondan özür dilememi söyledi. Ryujin'i balkonda yakaladığında üzülmüş bir şekilde aya bakıyordu. Ona neden ben olduğumda dahada sevdiğini soruca üzülmemin nedeni onun bana baktığını hiç bilmiyordum. Ama işler umduğumuz gibi gitmedi birde üstüne tokat yedim. Koşarak ryujin'in yanına gidip kolundan tuttum.
Rj: BIRAKSANA KOLUMU.
Çok sinirliydi ve onu ben bu kadar sinirlendirmiştim. Ryujin'in bağrışı ile herkes bize bakmaya başladı.
Jk: hayır bırakmıyorum benimle geliceksin.
Onu geri balkona götürmeye çalıştım. Tutuğum kolunu kurtarıp bana yine bir tokat attı.
Rj: seninle hiç bir yere gelmiyorum çünkü artık bende senden nefret ediyorum duydun mu? Ben senden nefret ediyorum.
Keşke onun mektubunu yırtmasaydım keşke ona üç hafta boyunca öyle davranmasaydım.
Jk: ben o üç hafta boyunca benle oyun oynadığını zannettim nerden bile bilirdim beni affetiğini?
Rj: ya sen Jungkook ben istediğin zaman oynuyacağın istediğin zaman oynamıyacağın bir oyuncak değilim benimde hislerim benimde duygularım var.
Jk: biliyorum.
Rj: hiç bir şey bilmiyorsun.
Ryujin'e baktığımda dizlerinin üzerine düşmüş ağlıyordu. Koşarak yanına gittim ve bende ryujin gibi yapıp dizlerimin üzerine oturup ağlıyan gözlerini sildim. Ryujin gözlerimin içine bakıyordu. O gün ondan etkilenmediğimi söylesemde her seferinde onun o gözlerinin içinde kayıp olmak istiyorum. Ryujin'i kucağıma alıp balkona götürdüm. Balkona götürdüğümde yüzüme bakmıyordu. Kucağımdan indirip ellerini tuttum ama hala yüzüme bakmıyordu.
Jk: niye yüzüme bakmıyorsun sevgilim?
Rj: birincisi ben senin sevgilin değilim ikincisi hangi yüzüne bakmamı istiyorsun bana aşık olanamı yoksa bana seni sevmiyorum diyenemi?
Jk: bir kerede içinden geleni söylesen.
Rj: içimden geleni?
Jk: evet.
Rj: beni üç koca hafta boyunca takmadın üstüne senin için inadımı gururumu bıraktım ama sen bu üç hafta boyunca ne yaptıysam hak etmiyorsun.
Yine tokat atıp içeri girdi bende peşinden gittim. Tamam sanırım artık yanağımı hissetmiyorum. Ryujin'in eli çok sartleşmiş.
Jk: şimdi sen beni sevmiyor musun?
Rj: evet sevmiyorum.
Tazgahın üzerindeki bıçağı alıp ryujin'in eline verdim. Herkes şok olmuş bir şekilde bize bakıyordu. Ryujin eline verdiğim bıçağa bakıyordu.
Jk: mağdem beni sevmiyorsun beni öldürde daha fazla acı çekmiyim.
Ryujin bana bakıp sonra bıçağa baktı. Bıçağı sıkıca tutup geri bana baktı. Bıçağı kaldırıp bana saplıyacaktı.
Yj: ryujin yapma.
En heyecanlı yerde kestim yine. Bir dahaki bölüme saklayın heyecanınızı. Bir dahaki bölüm final mi olsaki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy Jung Kook+18
RomanceRj: jungkook bende sana aşığım. Jk: anladım ryujin benden nefret ediyorsun dur dur sen ne dedin. Rj: sana aşığım mal. Jk: şaka değil demi?