Bir kaç ay sonra.
2.döneme geçmek üzereydik. Jungkook kaç aydır benle olmak istediğini söylüyor yani sex yapmayı istiyor. Şu anda jungkook'un yanında kahve içiyorum. Galiba artık birlikte yatakta olmamız gerekiyor. Kalkıp jungkook'un kucağına oturdum.
Jk: aşkım ne oldu sen bu kuca otururmuydun?
Rj: ne var sevgilimin kucağını bilmeyecek kadar aptalmıyım ben?
Jk: bilmem güzelsin ama aptal hiç değilsin zaten bu kucakta uzun zamandır senin oturmanı bekliyordu.
Bunu diyince utandım. Jungkook'da utanmamı fırsat bilip boynumu öpmeye başladı. İnsan bi tuğaf oluyor ama çok nazik öpüyordu. Jungkook boynumu öperken bende sürtünmeye başladım ve jungkook'un elleri boynumdan belime gitti.
Jk: aşkım hızlan.
Bende onun dediğini yaptım ve daha çok hızlandım,ama onu delirtmek için yine yavaşladım inat değilmi.
Jk: valla aşkım beni delirtmek için yapıyorsan bilki canın iki kat daha çok açır.
Rj: ben açıya alışkanım sexy boyum.
Jungkook sexy boyum diyince dudağımı sertçe öptü. Bir kaç dakika sertçe öptü dudağımı hissetmiyordum artık ama jungkook'un o müthiş dudaklarından ayrılmakta istemiyordum. Jungkook'un t-shirt içine ellerimi sokrum ve t-shirt çıkartmaya çalıştım sonra jungkook dudağımı salıp t-shirtünü çıkarttı.
Rj: jungkook odaya mı geçsek?
Jk: sen nerede istersen orada yapalım dişi şeytanım benim
Jungkook beni kucağına aldı ama rahat durmuyordu habire boynumu öpüyordu. Odaya gittiğimizde jungkook beni yatağa fırlattı.
Rj: yavaş olsana hayvan.
Jungkook üstüme çıkıp üstümdekileri çıkartmıştı. Sonra kendininkileride çıkarttı. Şu anda ikimizde çıplaktık ben utanmıştım çünkü ilk kez yapıcaktım. Jungkook yavaş yavaş bana yaklaştı. Birden kızlığımda çok büyük bir acı hissettim.
Rj: ÇOOK ACIYORR.
Jk: daha çok acıyacak.
Rj: AHHH
Şerefsiz birde dalga geçiyor. Acıdan yastığı sıkmaya başladım ben yastığı sıkarken jungkook gel git yapmaya başlamıştı. Jungkook ayaklarımı beline doladı sonra bana yaklaştı dudağımı öpmeye başladı. Ama ben acıdan onu dövmek istiyordum. Dudağımı ıstırıyordum en sonuda dudağımı kanatmıştım. Yarım dakika sonra o acı zevke dönüşmeye başlamıştı.
Rj: aşkım hızlan.
Jungkook tamam anlamında başını sallayıp hızlandı hala acıyordu ama bu sorun değildi. Hele şu sex bi bitsin ben sana yapıcağımı biliyorum jungkook. Sen nasıl bana bu acıyı çektiriyorsan bende sana daha fiçisini çektireceğim. Zevkten dört köşe olmuştum.3 saat sonra
4 saatlik sexsin ardından ikimide ayrılmıştık benim kasıklarım çok acıyordu. Jungkook banyosunu alıp üstünü giyinip aşağıya inmişti bende banyomu aldım üstümü giyindim şimdi acıyan yerlerimle aşağıya jungkook'un yanında gitmeye çalışıyorum. Merdivenlerden inerken kasıklarım çok acıyordu.
Rj: insan bi sevgilisine yardım eder ne olucak şerefsiz.
Jk: bir şeymi dedin bebeğim.
Rj: yok bir şey demedim sevgilim.
Hala bir şey mi oldu diye soruyor. Piç ne olacak. Ben sana göstereceğim. Karnım guruldamaya başlamıştı çok açıkmıştım. Jungkook'un yanına en sonunda varmıştım. Jungkook bana bakıp piç gibi sırtıyordu.
Rj: ne var jungkook.
Jk: ben sana acır dedim.
Jungkook beni kucağına aldı.
Jk: aşkım biliyormusun ben bir tane ile ikna olmuyorum acaba bir kera daha mı yapsak.
Bunları derken bana hafif hafif sırnaşıyordu. Ben kendimi geri çekmiştim.
Rj: aşkım iyimisin yok bir daha yapalım var demi jungkook.
Jungkook suratını büzmüştü bence iyi bile demiştim. Ama bende tekrar yapmak istiyordum.
Jk: haklısın direkmen banyo yapıp aşağıya inmemeliydim senin yanında durmam gerekirdi özür dilerim sevgilim.
Rj: sorun değil aşkım.
Jk: kasıkların acıyormu?
Rj: hafif acıyor.
Jungkook bana sarıldı onu çok seviyorum umarım bu sevgim birden bozulmaz.Çoook saçma oldu Allah beni alsın.
Korana virüsüne dikkat edin tekbir önemlidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy Jung Kook+18
RomanceRj: jungkook bende sana aşığım. Jk: anladım ryujin benden nefret ediyorsun dur dur sen ne dedin. Rj: sana aşığım mal. Jk: şaka değil demi?