9.

2.4K 105 19
                                    

Putovanja sa Aleksejem nikada nisu bila manje zabavna. Nikad nisam mogla da spavam dok putujem s njim jer je imao lude namjere da me zadrži budnom smatrajući da će i njemu biti dosadno.

Zato sam ovog puta odlučila sa sobom povesti Zlatu, Kristinu i Darka. Aleksej se s vremenom pomirio da Darko ne osjeća ništa prema meni niti ja prema njemu, Darko mu je objasnio da je on želio izaći meni u susret da moje mlado srce ne pati makar se natjerao da me zavoli.

Nisam znala Darkovu priču, ali zato mi se sve češće činilo kako Kristina iz njega izvlači ono najbolje. Iako je Darko izbjegavao porodičnu večeru morao je otići s njom. Priča o Darkovom izgubljenom bratu ovaj mjesec je bila glavni hit našeg druženja.

"Ponijela si sve skamfandere?", Aleksej je gledao u mene.

"Gledaj prema cesti, jesam."

"Ti si mi ljepša od ceste", ruku je stavio na moju butinu, a potom nam spojio prste vozeći jednom rukom.

"Zlato ti si završila fakultet zar ne?", Darko je upitao.

"Jesam medicinski, mada smatram kako ću slabo naći posao ovdje, ali korigovat ću i biti uz svoju sestru."

Kristina se raznježila i zagrlila je. Zašto ja ne mogu imati ovakav odnos sa svojom braćom i sestrom?


"Mama me smara da te ponovo vodim u Rusiju, tata kaže da će te usvojiti zbog kuhanja", Aleksej se nasmijao.


Prošli mjesec smo išli u ledenu Rusiju posjetiti njegove roditelje. Njegova mama je bila divna žena, a njegov otac najveći obožavaoc moje kuhinje. Voljela sam kuhati svaku vrstu jela, a on je svaku velikodušno prihvatio i probao.


"Da li si siguran da si nam rezervisao sobe?"

"Naravno da jesam."

Klimnula sam glavom i nagnula se na prozor. Spavanje mi je prošlo u trenu i nisam se budila do onog trenutka do kad me Aleksej nije spustio na krevet.

"Malo ćemo se odmoriti i poslije ići na skijanje", Aleksej je bio u ručniku poslije tuširanja.

Obukao se i legao pored mene zagrlivši me. "Volim ovo", počela sam da predem kao mačka. Legla sam u predio njegovog ramena i on je uhvatio češkati moju kosu.


"Volim i ja tebe."

Ponovo sam zaspala i probudila se prije Alekseja. Već je bilo jedan sat i spremila sam nam kafu.

"Miris kafe me probudio", Aleksej je došao i zagrlio me s leđa.

"Sjedi da je popijemo pa ćemo ići po njih."

Pričali smo o njegovom poslu i mojoj porodici koju smo posjetili. Prihvatili su Alekseja i bila sam povrijeđena s mišlju da  misle da Alekseja sam prihvatila samo zbog novaca.


"Hej, ne zanima nas šta misle ljudi oko nas. Ti i ja se volimo ostali ako vide nešto ovdje neka vide. Mi znamo, nama je bitno."

Klimnula sam glavom, postala sam opsjednuta Aleksejem u svakom trenutku je sa mnom i zajedno smo. Pokoja prepirka je sastavni dio ljubavnog života, ali nikada ništa, više jer kako sam kaže, jer me voli i poštuje, ne želi da me povrijedi.


Otišli smo po Zlatu, Darka i Kristinu. Naravno da smo se do planine posvađali milion puta i nasmijali isto toliko jer su Kristina i Darko privlačili pažnju na sebe. Ona mu je prkosila, a on je uvaljivao u snijeg tako da se ona pretvorila u Snijegovića.


Skijali smo se i išli na razne sprave. Aleksej me naučio da skijam kao pravi profesionalac. Sve i da sam se povrijedila Zlata je tu da mi pomogne.


Ovo je bio dan vrijedan pamćenja.



A/N

Ja šta obećam naravno da ne ispunim barem što se tiče knjige. Oprostite što ste ostali uskraćeni za nastavak od prošle sedmice. Jedva čekam završiti ovu knjigu i baciti se na Kristinu i Darka.

Ljubim vas💋






Spasi me 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora