"Šta je rekao?"
"Rekao je negativno", tužno sam slegnula ramenima.
"Nije rekao samo se pokvario izvoli ovaj drugi", Zlata je stajala na vratima i cupkala nogom.
"Šta kaže test?", čula sam Bojanu.
"Prvi negativno, ali ovaj je najjeftiniji i kupila sam dva skupa."
"Jebem ti negativno", Kristina je opsovala.
Čekale su me ispred vrata, a ja sam čekala gledajući u test ne žmireći. "Pozitivno je", vrisnula sam i izašla zabijajući ga Zlati u oči.
"Hej odmakni ga od mene. Drago mi je zbog tebe, ali izvoli i ovaj drugi", pružila mi je još jedan.
"I on je rekao pozitivno."
Čestitke su krenule da padaju i pljušte sa svake strane. "Naša djeca će biti generacija."
Kristina je vrisnula. "Napokon neka jebeno dobra vijest. Jedva čekam vaše bebače ljudi", zagrlila je i mene i Bojanu.
"Mrzim vas, rasplakale ste me, a ja nikad ne plačem", Zlata se smrknula na nas.
"Ali pozitivno je ne mogu da vjerujem."
"Šta je pozitivno ljubavi?", Aleksej je ušao u kuću.
"Da li je sve u redu s bebom?", Boris je ušao za Aleksejem i namršteno posmatrao Bojanu.
"Koja od vas je trudna?", Darko je ušao za Borisom.
"Kao sveto trojstvo. Ja sam trudna kretenu", Bojana je vrisnula.
"Hej tako ujaku govoriš", prevrnuo je očima i došao naginjajući se na Kristinu koja se izmaknula od njega.
"Aleksej, trudna sam."
"Molim? O moj Bože želim da vidim", skočio je i došao do mene.
"Šta ćeš vidjeti?"
"To", pružila sam mu test.
"Blizanci su", odmahnuo je rukom.
"Ovaj, ne znam koliko dugo sam trudna kako možeš da znaš?"
"Pa vidiš ovo", pokazao mi je na dvije crte. "Pa ljubavi ukršteno je i znači da je beba preko bebe to jest dva blizanca", slegnuo je ramenima.
"I Bojana je imala dvije crte kretenu to je znak da je trudna, a ne koliko beba nosi", Boris ga je lupio.
"Preko ovog se ne može znati koliko beba nosi?", namršteno mi je pružio test.
Boris je odmahnuo glavom.
"I onda kažu tehnologija napredovala. Kurac moj napredovala, idemo da klopamo ljubavi", pozvao nas je sve u kuhinju.
Svi su hvalili moje kuhanje situacija nije bila zategnuta i svi smo bili sretni zbog moje trudnoće. Kristina nije bila tužna veselila se sa mnom, ali njezina tuga je mnogo dublje unutar nje.
"Aleksej želim da javim roditeljima. "
"Javi nemam ništa protiv toga."
Ustala sam i pozvala njegove roditelje. Oni su moja jedina porodica. "Mirjam trudna sam", žena je vrisnula na slušalicu javljajući i Aleksejevom ocu, a on me zbunjeno gledao.
"Sutra stižemo."
"Zašto si nazvala moje?"
"Oni su moja jedina porodica, ti i ova beba i naši prijatelji. Želim da vam kažem da vas mnogo volim sve imam najbolje prijatelje na svijetu i hvala vam što ste uz mene", zaplakala sam i krišom obrisala suze.
"I mi tebe volimo", Bojana, Kristina i Zlata su me zagrlile.
"Ova beba će biti najsretnija beba. Obećavam ti."
Ja sam napokon sretna, rizikovala sam i upecala lutriju vrijednu svega. Aleksej je moje jedino bogatstvo na ovom svijetu kao i naši prijatelji. Život s pravim ljudima je pravi raj. Naša priča se nastavlja kroz čitav život, zakleli smo se na zauvijek.
A/N
Kad sam krenula pisati ovaj serijal nisam se nadala ovolikoj podršci obzirom da je i profil novi i sve. Ali kad bolje pogledam sada vas imam 500 i na obje priče po preko 2K pregleda.
Vi ste moja motivacija. Dalje se družimo kroz knjigu s Darkom i Kristinom zvati će se "Smiri me" , ali ćete je naći na mom profilu za koji dan dok cover bude završen. Volim vas i hvala vam na strpljenju💋