ontmoet?

264 7 1
                                    

Het laaste nummer begint: mikrokosmos, vele armys beginnen te huilen en mee te zingen. Layla zelf is er niet helemaal bij ze werd gewoon uitgekozen om backstage te komen door BTS zelf. Ze heeft van elk moment genoten bij het concert maar backstage komen is toch iets anders je kan met ze praten en misschien zelfs een knuffel geven! Dat was het dan het concert is voorbij het was geweldig! Er komt een grote man naar de 5 amrys lopen om hun mee te nemen backstage eerst begint hij met de uitleg van wat je wel en wat je niet mag doen maar jij besteed er niet teveel aandacht aan.

Dan begint de groep te lopen maar jij ziet het allemaal niet meer je blijft maar om je heen kijken, iedereen was al weg ¨shit¨ dacht je. Je besloot maar een kant optelopen en te kijken of je de groep ergens kon vinden. na een minuutje of 10 gelopen te hebben geef je het op ¨ze zijn toch al weg¨ dacht je. Je zag ergens een stoel staan je besloot om even te gaan zitten. Dat even lukte niet helemaal je was in slaap gevallen na een uurtje werd je wakker door geschreeuw, je doet je ogen open om vervolgens een vrouw te zien staan die iest naar je in het koreaans schreeuwt. Dan pakt ze je ineens ruw aan je arm vast ze sleurt je ergens heen, je blijft maar stop tegen haar schreeuwen in de hoop dat ze je los laat maar tervergeefs ze laat je niet los ze houd je alleen maar strakker vast. Op het moment dat ze je vast pakt bij je pijnlijke arm schreeuw je het uit van de pijn en woede.

Layla: IK HEB NOG ZO GEZEGD LAAT ME LOS!!! maar de vrouw blijft haar maar verward aan kijken en dan word er op je schouder getikt je draait je om en ziet Jin staan vervolgens krimp je helemaal in elkaar van de schaamte. ¨Jin heeft me zien uitbarset tegen die vrouw¨ dat is het enige wat je kan bedenken na een minuut dom aangestaard te zijn geweest doot Jin pakt hij je arm zachter vast dan die vrouw en neemt je vervolgens ergens naar toe hij stopt bij een kamer, hij duwt de deur open en daar staan ze dan alle 7 members van BTS die zich aan het omkleden zijn!
Layla : Shit dit was het dan ik ben volledig gexposed aan alle members van BTS. Namjoon loopt naar Jin hun beginnen een gesprek in het koreaans en jij? jij staat daar maar te blozen en staart naar beneden tot dat iemand iets tegen je zegt. Het was hoseok.

Hoseok: Umh wat doe jij in oze kleedkamer? het enige wat ik kan uit brengen zijn een paar piepende geluidjes je had nooit verwacht om gezellig samen met BTS even hun kleedkamer te gaan staan het enige wat er nog ontbreekt ik een gezellige sfeer, nu hangt er een ongemakkelijke sfeer. Ja wat verwacht je als een van je members zo maar even een random meisje mee neemt in je kleedkamer. Dan besluit Jin nog wat je zeggen het enige wat hij zegt is dit.
Jin: Guys ik zag een bewaker lopen met haar ze ging voledig uit der dak tegen de bewaker dus heb ik besloten om haar mee te nemen. De jongens geven je allemaal verschillende blikken van leegte tot woede en van woede tot verbaasd je weet niet goed wat je nu moet doen het enige wat je kan bedenken ik rennen en snel. Dus dat doe je ook je bent in een keer weg maar dan word je tegen gehouden door Jungkook die je aankijkt met een boze blik...




heyy iedereen er is weer een nieuwe chapter ik hoop dat jullie het leuk vinden!!! ik ga proberen om langeren chapters te maken! veel plezier met lezen !!

the brother i never knew about ~voltooid~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu