Jungkook POV
Ugh Jimin je hebt ons flink in de problemen gebracht. Maar moet ik heb toch helpen? Zelf kan hij dit niet aan. Ik ga terug ik moet terug voor jimin.Jungkook liep terug naar de plek waar hij jimin had achter gelaten maar nu was jimin niet meer alleen iets wat jungkook niet wist. Hij kwam aan bij de plek waar jimin was maar hij zag nog iemand Layla. Maar dat was niet het enige wat hen opviel hun ogen waren neon roze en jungkook wist precies wat dit betekenden. Hij wou zo stil mogelijk weg lopen maar stond op een takje. Alleen hij was niet de enige die het gehoord had. Jimin en Layla keken gelijk om. Hun ogen waren nu weer zwart.
Jimin: nah kijk eens wie we hier hebben prinses.
Layla: ja ik zie het ook.
Jungkook: jullie zijn s-soulmates?!
Layla: ja en de zwarte prins en prinses. Dus ik zou maar oppassen want nu we elkaar gevonden hebben gaat er wat veranderen..
Jimin: je had me nooit alleen moeten laten Jungkook..
Jungkook: j-jimin?
Jimin: wie is jimin? Ik ken alleen de zwarte prins nog..Jimin en Layla ogen waren nu wit. Jungkook wilde weg rennen naar de jongens het hun vertellen dat ze nu weg moesten uit deze stad het liefst nog weg van dit land maar dat had geen nut, de zwarte prins en prinses vinden je altijd als je hun doelwit bent.
Layla: jungkook we doen jou en de jongens niks.
Jimin: ik mag dan een zwarte prins zijn maar me vrienden pijn doen nooit.
Jungkook: i-ik wil niet dat jullie weg gaan.
Jimin: gaan we ook niet we gaan gewoon eerst naar het paleis om obze troon op te eisen.
Layla: en dan doen we alles en iedereen wat als ze ook maar iets proberen tegen ons want wij worden ze heersers van dit land. Eerst Korea en daarna de rest.Met die woorden vlogen ze weg weg naar het paleis. Jungkook wist niet hoe snel hij naar huis moest en de jongens beschermen.
Thuis bij ik en de rest.
Jungkook: p-probleem IEDEREEN KOMEN NU!
yoongi: dit kan beter belangerijk zijn.
Jungkook: dat is het.
Jin: vertel.
Jungkook: okay de zwarte prins en prinses zijn gevonden en dat is niet goed.
Tae: de wat?!
Jungkook: de sterkste vampieren van de wereld die alles en iedereen verwoesten als ze ook maar een klein beetje tegen hun zijn.
Namjoon: shit nee wie zijn het en waar zij jimin en Layla?!!?
Yoongi: me zusje moet nu komen!
Jungkook: het zijn jimin en Layla ze zijn nu puur slecht alleen een ding kan dat veranderen.
Hoseok: wtf hun nee!
Yoongi: me zusje en me broertje?!
Tae:hoe kan dit anders we kunnen hun niet kwijt raken! Is er geen ware liefdes zoen ofz jungkook ga Layla zoenen nu!!!!
Junkook: die bestaat... Maar ik ben haar ware niet het is jimin... En als hun trouwen valt niks hun meer te stoppen.
Jin: wat moeten we dan doen?!
Jungkook: er is een manier maar die is er pijnlijk voorbeide van hun..
Namjoon: Wat?!
Jungkook: vermoord de ander... Of de hele wereld sterft onder onze voeten en word het een vampier rijk...Iedereen kreeg tranen in hun ogen...
Tae: nee dit kan niet ER MOET IETS ANDERS ZIJN JUNGKOOK!!
yoongi: okay we gaan naar day vampieren ding en zoekden een andere oplossing.
Jungkook: nee dat is te gevaarlijk!
Jin: nee we doen het ik ga niet een beste vriend vermoorden.
Hoseok: ik ben het er mee eens.
Namjoon: ik ook
Tae: jungkook het moet please!...
Jungkook: maak jullie klaar voor een zware reis dit wordt niet makkelijk maar het is mogelijk... Ik zie jullie buiten over een uur pak alles wat je nodig heb maar geen knoflook of kruisen dan verraad je ons en nu pakken gaan....
JE LEEST
the brother i never knew about ~voltooid~
Fanfictionje eerste concert en je word gelijk uitgekozen om backstage te komen, wat je doet? je grijpt die kans met beide handen maar als je nou ook had zitten opletten...maar wat er nu allemaal gebeurd is een van je nachtmerries toch?