*in de auto*
Hoseok: Heb je er zin in?
Layla: JA!
Namjoon: Mooizo.
Jimin: Wat verwacht je van de school?
Layla: Umh een grote school met veel mensen die de zelfde passie delen muziek en acteren.
Jin: WE ZIJN ER!Jullie liepen de auto uit en zagen de directeur staan.
Direc: Hallo jij moet Layla zijn zeker? Hij stak zijn hand uit om jouw hand te schudden.
Layla: Ja dat ben ik!
Ineens werd er keihard gegilt: OMG DAT IS JIMIN!!!
Iedereen keek gelijk om en jij stond gelijk voor Jimin.
Bitch: Ey jij ga is voor jimin oppa weg!
Layla: Ten eerste ik heet geen jij ik heet ¨Layla¨ Ten tweede Jimin is jouw oppa niet hij is van niemand dus loop maar door of betaal.
Bitch: Betalen waar voor?!
Layla: Umh HALLO je keek naar mij dat word dan dertig euro en een beetje snel graag!
De jongens schoten in de lach zelf de directeur liet een glimlach zien. En zij keek je met een dodelijke blik aan en liep door. Je riep snel nog: JA WEER DERTIG EURO!¨
Hoseok: WHAHAH dat was geweldig Lay.
Layla: I know!
Direc: Ja soory voor haar ze is niet aardig voor haar meedeleerlingen, maar zullen we maar naar mijn kantoor gaan?
Jin: Ja dat is goed.Jullie zaten in het kantoor van de directeur.
Direc: En waarom zou jij naar deze school willen en welke kant dan?
Layla: Ik wil graag naar de muziek kant gaan, want ik neem muziek heel serieus ik kan mijn gevoel erin kwijt en dat helpt mij om me zelf niet gek te maken van alles wat ik denk.
Direc: En heb je nog broers of zussen?
Layla: Ik heb een broer zijn naam is Min Yoongi.
Direc: Okay nou is je broer hier ook?
Layla: Nee hij is hier niet maar ik heb wel iemand anders.
Direc: Okay maar die persoon is verantwoordelijk voor als er iets gebeurt op school.
Jimin: Maar wie is dat dan LayLie.
Layla: Jin.
Jin: I-ik waarom?
Layla: Jij bent super zorgzaam en houd zo veel van mensen wie het ook is, dus zou je dat willen?
Jin: ja graag.
Direc: Okay dan bent u het dus, als u dit papier even wilt door lezen en daarna tekenen dan kan ze morgen beginnen.
Jin: Okay komt goed,*thuis*
Layla: YOONGITJE.
Yoongi: JAH!
Layla: KOM EENS.
Yoongi: NEE KOM JIJ MAAR.
Layla: UGHH OKAY IK KOM AL!!
Yoongi: TOPPLayla: Ik ben toegelaten tot de school!!!
Yoongi: Wat goed van je! Maar ik heb al heel lang de zelfde vraag.
Layla: Okay zeg maar.
Yoongi: Zou je piano willen spelen voor mij?
Layla: Ja tuurlijk!
Terwijl je aan het spelen was liep er een eenzame traan over je wang Yoongi zag het en sloeg zijn arm over jou heen, Toen je klaar was keek je Yoongi aan en gaf hem een knuffel.
Layla: Ik hou van je.
Jullie barsten samen in tranen uit.
Yoongi: Ik ook van jou!
Jullie keken beide naar de deur en zagen de jongens staan met tranen over hun wangen...JAJA MENSEN HET IS WEER ZO VER EEN NIEUW DEELTJE GENIET ER VAN!!<3
JE LEEST
the brother i never knew about ~voltooid~
Fanfictieje eerste concert en je word gelijk uitgekozen om backstage te komen, wat je doet? je grijpt die kans met beide handen maar als je nou ook had zitten opletten...maar wat er nu allemaal gebeurd is een van je nachtmerries toch?