Weg?

227 5 2
                                    

Jullie zijn aangekomen bij je huis het is niet heel groot maar ook niet klein (zie afbeelding)

Jullie zijn aangekomen bij je huis het is niet heel groot maar ook niet klein (zie afbeelding)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

¨Woon je hier?¨ vroeg jin die achter het stuur zat. Je antwoorde simpel weg met ¨jup¨
Taehyung: Dit is super mooi.
Layla: Thnx guys maar ik moet nu echt naar binnen willen jullie mee?
Tae, Jin en Jimin: Ja we gaan wel mee!
Layla: Okay volg mij maar.
Je liep naar binnen het eerste wat ze zag was je moeder kwaad kijken.
M/L: En waarom ben je nu pas thuis?!
Je legde alles uit en ze werd minder boos er waren nu verschillende gevoelens te zien bij haar: verdriet, schaamte en boosheid.
Layla: M-man heb ik echt een b-broer?
M/L: ... Ja. ze keek gelijk naar benenden.
Layla: WAT HOE HOE HEB JE DIT VOOR MIJ VERBORGEN KUNNEN HOUDEN IK HEB AL DIE TIJD GEWOON EEN BROER EN NU NU IK 19 BEN KOM IK ER PAS ACHTER, EN NIET EENS DOOR JOU!!
M/L: Het spijt me ik had geen andere keu-
Layla: WAT GEEN ANDNRE KEUS GEEN ANDERE KEUS? DIE HAD JE VAST WEL MAAR JE DACHT OVER WAT HET BESTE VOOR JOU IS EN NIET VOOR MIJ.
Jimin, tae en Jin stonden daar maar ze konden niet veel doen. Het deed ze pijn om je zo te zien.
Layla: Nou dan heb ik een nieuwetje voor je, ik ga weg ik ga bij BTS wonen!
M/L: wat nee dat kan je niet doen je bent het enige wat ik nog heb.
Layla: Daar had je eerder over na moeten denken.

En zo loop je naar boven om je spullen te pakken, weg van hier weg van deze plek met leugens een nieuw begin. Er word op je deur geklopt je roept ¨binnen¨. Dan komen de jongens binnen.
Taehyung: Weet je zeker dat je weg wilt?
Jimin: Ja dit is wel de plek waar al je herinneringen liggen.
Bij die zin springen de tranen in je ogen ¨herinneringen¨ herhaal je en dan draai je je in een klap om.
Layla: Welke herinneringen die ene toen me vader mij achterliet bij me moeder, ik vervolgens maar rennen om hem intehalen en dan keihard neer vallen. En zo een blijvend letsel krijgen aan me arm? Of die keer toen me vrienden hier waren en me allemaal in de zeik hadden genomen en me vervolgens achterlaten? En er nu dan achter komen dat ik een broer heb waar ik niks van weet, nou wat een goede herinneringen zeg. Daar moet ik blij mee zijn. De jongens kijken ze vol medelijden aan, maar het kan je niet schelen je wilt hier weg zo snel mogelijk weg...

ik ben lekker bezig met de verhalen ookal zeg ik het zelf ik heb gewoon zoveel leuke ideeën die ik gewoon moet opschrijven! naja veel plezier anyway <3

the brother i never knew about ~voltooid~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu