Daar gingen jullie opweg naar je eerste meselijke hapje. Nerveus? Ja dat was je zeker je had nog nooit in iemand zijn nek gebeten maae Jungkook en Jimin wel dus zij konden helpen. ( vraag me niet hoe ze zouden moeten helpen ik weet jet zelf ook niet) Je was diep in je gedachten gezonken dat tot je een zachte beet in je nek kreeg.
Layla: HUH WHAT TEH HECK?
Jungkook: Ja je was er niet helemaal bij.
Jimin: Klopt.
Layla: Dan bijt je maar in me nek Jungkook?!
Jungkook: Ja eigelijk wel.
Jimin: Sush ik heb ons doelwit gevonden. En hij wees naar een jongere jongen ongeveer van jouw leeftijd.Jullie kwamen steed dichterbij alle drie in jullie vampieren vrom. Maar je herkenden hem ergens van, en toen drong het tot je door het was je ex : Lucas.
Layal: O boy.
Jimin: what ken je hem.
Layla: Ja het is me ex Lucas.
Jungkook: EX
Jimin: En waarom ex?
Layla: Ik betrapde hem met een ander dus ja toen heb ik het gelijk uitgemaakt. Maar laat me nu dat rot jong leeg zuigen. Jimin: Ey ey zusje doe is een beetje rustig je kan niet teveel drinken dan streft hij.
Jungkook: Jah klopt. Maar voor dat hun het wisten hing jij al aan zijn nek. Hij was buitenbewust zijn geraakt. Je bleef maar drinken je dacht alleen nog maar aan de pijn die hij jou had aangedaan. Maar voor je het wist was hij leeg, geen bloed en geen ziel. Je had hem helemaal leeg gezogen. Je ogen waren diep zwart je genoot er van om hem zo te zien. Hij kreeg wat hij verdiende toch?Jimin: What denk je wel niet! dit kan je niet doen!!
Layla: Oh broer ik kan zoveel meer.. en met die laaste woorden vloog je weg op weg naar iemand anders. Je had dorst en veel ook..
Jungkook: FUCK wat moeten we doen straks vermoord ze nog iemand!
Jimin: JAH GAST WAT VERWACHT JE ZE IS DE ZWARTE PRINSES!
Jungkook: What zeg je nu de zwarte prinses! JE WIST DIT EN TOCH LIET JE HAAR DRINKEN JE WIST DAT JE HEM LEEG ZOU ZUIGEN!
Jimin: Fuck fuck we moeten haar vinden!Jungkook: WE?! je doet het maar lekker alleen ik ga naar huis zoek het lekker uit en waag het om haar mee te nemen naar de jongens, nu ze eenmaal mensen bloed heeft gedronken valt ze niet meer te stoppen. ze word de krachtigste vampier van de geschiendenis.
Jimin: IK REGEL DIT!
Jungkook: Zoek toch lekker uit en trouwens als je haar wilt fixen moet je naar het paleis... Met die woorden liep hij weg naar huis, jou alleen gelaten om de zwarte prinses te zoeken. Wat je wel zou lukken wat ja een zwarte prins vind altijd de prinses...Layla pov.
Daar vloog ik dan ik wist niet waarom maar ik genoot er van het bloed van een mens te drinken het ziel eruit te zuigen. Opeens rook ik een streke geur me ogen werden niet zwart maar fel wit, ik had ze zwarte prins gevonden dus ook mijn soulmate... Je vloog er met volle snelheid heen daar stond hij dan met zijn fel witte prachtige ogen: de zwarte prins oftewel Jimin... met streep bloed langs zijn arm. je keek hem met ogen aan en hij keek je ook aan jullie ogen werden tegelijk neon rozen de kleur als je je ware soulmate had gevonden. hij zag je ogen en keek je vol liefde aan, hij deed een stap naar voren en jij ook tot dat jullie elkaars adem konden voelen. Het enige wat hij zei was : Daar ben je dan mijn zwarte prinses....
JE LEEST
the brother i never knew about ~voltooid~
Hayran Kurguje eerste concert en je word gelijk uitgekozen om backstage te komen, wat je doet? je grijpt die kans met beide handen maar als je nou ook had zitten opletten...maar wat er nu allemaal gebeurd is een van je nachtmerries toch?