school.

195 6 0
                                    

Je liep naar binnen, je moet naar de directeur om je rooster op te halen maar je wist niet waar dat was dus vroeg je het maar aan een meisje die in de hal stond.

Layla: Umh hi, ik ben nieuw hier en ik moet naar de directeur om mijn rooster op te halen maar ik weet niet waar het is kan je mij helpen?
Meisje: Oh ja natuurlijk!
Layla: dankjewel!

Jullie liepen samen naar de directeur voor je rooster. Jullie kwamen en de directeur keek je aan en gaf je gelijk je rooster.

Meisje: welke les heb je eerst?
Layla: Umh kunst!
Meisje: Oh ik ook! Dan kunnen we samen lopen.
Layla: Ja is goed maar hoe heet je eigelijk?

Emma: ik heet Emma en jij?!
Layla: Ik heet Layla, en voor dat je iets vraagt over me ouders die zijn weg ik woon bij BTS.
Emma: Omg dus ook bij JIN?!
Layla: Ja ook bij jin, hahaha
Emma: Ja sorry ik ben een klein beetje biasd bij Jin.
Layla: Nah had ik niet door!.
Emma: zullen we naar de les gaan?
Layla: Ja dat lijkt me handig!

Jullie liepen de klas in de les was al begonnen.

docent: En waarom zo laat?
Layla: Og umh ik ben nieuw en ze gaf me een rondleiding.
Docent: Oh in dat geval stel je zelf maar voor!.
Layla: Okay ik ben Min Layla, ik heb wel ouders maar daar woon ik niet meer bij ik woon nu bij BTS inclusief mijn broer Yoongi. Ik ben 20 jaar. Umh dat was het wel.
Docent: Okay dan kan je naast Emma gaan zitten.
Layla: Okay.

Je nam plaats naast Emma en de docent begon te uitleggen, jullie moesten je idool tekenen/verven. Jij koos er voor om Yoongi te tekenen. Dus begon je de les duurde 2 uur dus had je genoeg tijd.

*2uur later*
Je was klaar met je tekening en je moest hem laten zien voor de klas dus deed je dat. ( afbeelding)

Docent: wow je hebt talent! Emma: Ja dat heb je echt! Layla: dank jullie wel!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Docent: wow je hebt talent!
Emma: Ja dat heb je echt!
Layla: dank jullie wel!

Zo verliep de schooldag verder beetje lessen volgen af en toe pauzen dus een gewone school dag, het meeste van de dag bracht je door met Emma. Ze was een vriendin geworden.

Emma: Umh zullen we misschien afspraken vandaag?
Layla: Umh ja maar dat moet ik wel aan yoongi vragen want ik zou eigelijk naar bighit gaan om hun te zien trainen maar misschien mag je wel mee!
Emma: Bruh hun zien trainen?!
Layla: Jah ik zal yoongi even appen!

Layla: Hey broer!
Yoongi: Hey!
Layla: mag er een vriendin van mij langs komen?
Yoongi: umh naar bighit?
Layla: Umh ja?
Yoongi: Umhhh ik denk dat het wel mag omdat je familie bent dus ja is goed, he bent bijna klaar toch?
Layla: OMG YAYY DANKJE OPPA, en ja ik ben bijna klaar.
yoongi: Toppie dan zie ik je zo!

Emma: En?!
Layla: HET MAG!!
Emma: omg ik ga gewoon bts zien..
Layla: Ja hou je maar vast...

Hehe de school episode is er dan eindelijk, ik hoop dat jullie het leuk vinden!!

the brother i never knew about ~voltooid~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu