Even later lagen jullie allemaal al in bed en jij bij yoongi, je had he wekker om kwart voor 7 gezet want je moest om 8uur op school zijn.
Je wekker ging af en er speelde een nu er af: seesaw. Yoongi werd ook wakker, jij wist niet hoe snel je je wekker uit moest zetten want yoongi kan dit niet absoluut niet horen. Toen je hem had uitgezet was je opgelucht maar na een seconde of twee hoorde je yoongi zingen, hij zong verder. Je wangen kleurde licht roze maar dat maakte je niet uit nu wilde je gewoon genieten van yoongi zijn stem. Hij was klaar met het hele nummer hij keek je aan en glimlachte en zei: goodmorning sister. Jij zei : goodmorning oppa. Terug hij keek je met grote ogen aan en jij wist meteen wat er was, "Je noemde mij oppa" Hoorde je inees. Snel zei je sorry. Hij begong hard te lachen en keek je aan. "Het is niet erg maar het was gewoon je eerste keer dat je mij zo noemde" Zei hij. Oh okay bracht je uit. Een minuut of 10 later hadden jullie je aangekleed, jullie liepen naar benden en zagen de jongens jij was aan het koken. Jij ging naast jimin en Jungkook zitten. Jin zetten de borden op tafel met het ontbijt er op neer.
Namjoon: En heb je zin in school?
Layla: Ja heel erg!
Jimin: Mooi zo!!
Taehyung: Ik hoop dat je het leuk gaat vinden.
Hoseok: Ja dat hoop ik ook!
Jin: Layla ik en jimin brengen je straks weg en je word opgehaald door yoongi, maar yoongi rijdt wel gelijk door naar bighit wat we moeten oefenen. Je mag kiezen of je gaat lopend naar huis of je kijkt bij de training.
Layla: OH IK WIL JIMIN ZIEN TRAINEN!!De jongens schoten in de lach en jij had nu ook door wat je gezegd had.
layla: Zei ik dat hard op??
Jungkook: Ja eigelijk wel! Maar ff serieus ZIE JE LIEVER JIMIN SPORTEN DAN IK?
nu schoot jij zelf in de lach.
Layla: Nee hoor kookie ik zie jou ook graag sporten.
Namjoon: okay klaar hiermee dan kunnen we eten!Jullie begonnen allemaal te eten. Jij hielp Jin met de afwas in de tussen tijd waren de jongens hun spullen aan het pakken voor het trainen. Jin en jij waren klaar met de afwas Jin riep jimin dat jullie konden gaan. Jimin kwam al snel de trap af gerend. Jullie liepen samen naar de auto. Je keek nog een keer jaar buiten en zag je jongens staan zwaaien. In de auto hebben jullie van alles en nog wat besproken, ze hadden verteld dat ze mic drop en I need u gaan oefenen als jij er bent. Maar voor nu sta je voor je school. Jin en Jimin wensten je succes, jij liep vol zelfvertrouwen het pad op.
Layla: Daar gaan we dan.
Het is bijna zo ver de school Chapter, wie zou ze tegen komen en krijgt ze veel vrienden of juist niet je leest het allemaal later.
JE LEEST
the brother i never knew about ~voltooid~
Fanfictionje eerste concert en je word gelijk uitgekozen om backstage te komen, wat je doet? je grijpt die kans met beide handen maar als je nou ook had zitten opletten...maar wat er nu allemaal gebeurd is een van je nachtmerries toch?