POV anderen.
Tae: Ugh hoelang nog?!
JK: niet we zijn er.
Jin: Poe he zit er gezellig uit.
Rm: zeur niet wat verwacht je dat het roze is?!
Jhope: PINK PRINSES
Jin: I know 💁🏼
JK: ja gaan we nog naar binnen of blijven we hier kleppen?!
Suga: (zucht)
Tae: gaan jullie maar alvast.
Jin: okay is goed zie je zo.De jongens liepen naar binnen suga was bijna binnen tot dat..
Tae: Yoongi...
Yoongi: ja (er liep een traan over zijn Wang)
Tae: kom hier
Ze gaven elkaar een knuffel.
Yoongi: tae wat moet ik nou doen me broer en zus zijn in gevaar en de wereld als we hun niet stoppen str-straks m-moeten we hun v-ver..
Tae: Stop die zin nu dat gaat niet gebeuren alles komt goed we vinden wel iets anders.
Yoongi: .... Je hebt gelijk we moeten hoop blijven houden...
Tae: mooizo kom ga je mee naar de anderen.Ze liepen samen naar binnen ze jongens waren al met iemand aan het praten. Jullie liepen er snel heen. Ze waren net aan het uitleggen wat er is.
Jk: en nu willen hun de troon pakken en als dat gebeurd..
Medewerker: okay ik snap het maar allebij DE zwarte Koninklijke. Dan zou je hun moeten dod-
Jin: nee dat doen we niet daarom zijn we hier we moeten een andere oplossing vinden.
Suga: kunt u ons helpen?
Mede: .... Okay ja maar dat word lastig.
Jhope: okay is goed. We moeten het proberen.
Mede: wie zijn het.
JK: (zucht) Min Layla en Park Jimin.
Mede: okay kom over 3 dagen terug dan heb ik iets voor jullie.
Rm: danku.De jongens liepen weer naar buiten yoongi zijn tranen waren nu echt doorgekomen tae sloeg snel een arm om hem geen.
Jk: laten we hopen dat hij iest goeds heeft.
Tae: hoop het wel yoongi houd dit niet lang meer vol.
Rm: wat?!
Tae: hij word er zwak ik weet niet of hij deze reis redt in deze staat.
Jin: laat mij kijken. GA AAN DE KANT!
Jk: rustig Jin.
Jin: NEE ÈÈN VAN MIJN BESTE VRIENDEN IS IS UGH.
Jin: yoongi kom is hier.Yoongi liep naar Jin toe. Jin legde voorzichtig zijn hand op yoongi's hoofd. Zijn ogen schoten open. NEE NEE riep Jin. Wat is er vroeg tae. Hij hij is ziek maar ik heb nog nooit zulke hitte van iemand af zien komen.
Jk: okay jullie hebben toch dat drankje genomen die ik had gegeven? Iedereen knikte behalve yoongi.
Jk: yoongi?
Yoongi: i-ik..... nee.
Jk: dit is niet goed.
Jin: wat!
Jk: yoongi is heel erg ziek dat drankje geeft bescherming aan vampieren ziektes maar als je die niet in neemt.
Tae: oh maar dan heeft hij vast een griepje.
Jk: nee dat heeft hij niet vampieren ziektes zijn niet dodelijk voor vampieren maar wel voor mensen.
Jhope: oh nee yoongi gaat het wel?
Yoongi: ja het gaat best we moeten focussen op Layla en Jimin niet je zorgen maken om mij.
Rm: HOE KAN JE DAT NOU ZEGGEN JE KAN WEL DOOD GAAN MAN! BESEF JE DAT WEL!Iedereen was stil en keek omlaag.
Hoe gaan ze deze troep oplossen..Hayy iederen sorry dat ik lang niks meer gepost heb 😔 ik was een paar dagen ziek en school is best lastig soms,maar nu is er weer een nieuw deel dus geniet🥰🥰
JE LEEST
the brother i never knew about ~voltooid~
Fanfictionje eerste concert en je word gelijk uitgekozen om backstage te komen, wat je doet? je grijpt die kans met beide handen maar als je nou ook had zitten opletten...maar wat er nu allemaal gebeurd is een van je nachtmerries toch?