een nieuw huis?

254 7 1
                                    

Layla barst in tranen uit. Het is stil voor een paar minuten dan begint Yoongi met praten.
Yoongi: i-is het waar?
Layla: Ik w-weet het n-niet.
Jin: misschien is het handig als jullie een DNA test doen.
Yoongi: ja dat is wel een goed idee als jij er mee in stemt natuurlijk. En hij kijkt naar Layla.
Iedereen kijkt Layla aan, ze moet nu gaan beslissen.
Layla: okay... ik doe het.
Yoongi loopt naar haar toe en fluisterd iets in haar oor ¨ dankje¨
Layla begint als een gek te blozen. Ze heeft misschien gewoon een broer! Maar waarom wist ze hier net van af wat hebben haar ouders nog meer voor haar verborgen?
Taehyung: Jongens is het mischien handig als we Layla even in huis nemen tot dat we zeker weten dat ze Yoongi´s zus is?
De jongens beginnen te overleggen in het koreaans. Je bent super zenuwachtig geworden misschien mag je gewoon bij BTS in huis wonen!! oh nee wacht ¨HOE MOET IK OOIT NORMAAL GAAN COMMUNICEREN MET HOSEOK!!!¨ zei je iets te hard je trekt gelijk iedereen ze aandacht, ze blijven je maar aan staren. Umhhh valt er iets te zien? vroeg je aan ze. De jongens grinniken en gaan verder met praten. Als hun klaar zijn met praten begint Namjoon iets te vertellen.

Namjoon: Layla we hebben besloten dat je bij ons mag blijven als je dat goed zou vinden.
Layla: Maar me moeder dan?
Hoseok: dat moet je met haar bespreken.
Gelijk toen Hoseok ook maar een klank uit ze keel kreeg werd je zo rood als een tomaat.
Layla: O-okay i-i-is g-goed. stotter je.
Jin: Jimin, Taehyung en ik brengen je wel even naar huis, eventueel om je spullen mee te nemen naar ons huis als je moeder het goed vind.
Layla: ja is goed dan zou ik het er over hebben met me moeder.

Jullie pakken je spullen om naar je huis te gaan je zegt iedereen gedag, maar dan kom je bij Hoseok je blijkt naar beneden kijken tot dat Hoseok je kin pakt en je hoofd omhoog tilt. Je kijkt hem nu recht in zijn ogen hij je blijf maar rood worden,hij merkt het en geeft je een geruststellende glimlach. Dan is het toch echt tijd om naar je moeder te gaan en alles uit te leggen. Jullie stappen in de auto en de andere jongens zwaaien jullie uit daar gaat het dan op naar me moeder..

ER IS WEER EEN NIEUW DEELL VEEL PLEZIER MET LEZEN <3

the brother i never knew about ~voltooid~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu