Dokter: De uitslag is....
Yoongi: JAH schiet nou maar gewoon op!
Dokter: Okay okay rustig maar, jullie Dna is gelijk aan elkaar.
Yoongi: serieus echt?!
Dokter: Ja ik hoop dat jullie blij zijn ik ga nu weer verder met werk, fijne dag nog.
Yoongi: U ook.EN?¨ vroeg Layla.
Yoongi: Welkom in de Min familie!! Hij opende zijn armen en Layla renden in zijn armen en ze begonnen allebij een traan los te laten. Ze waren zo blij. De anderen keken vol ongeloof naar ze.
Hoseok: Zo dus nu hebben we de Min familie in ons midden?
Layla en Yonngi: OH ZEKER WEL!
iedereen begon te lachen. Ze was weer blij ze heeft haar broer terug heeft een geweldig huis en een beste vriend wat wil je nog meer?
Layla: Betekend dit dat ik mag blijven?
BTS: Zeker wel!
Layla: Dankje jongens!!!
en gleden enkele tranen over je wangen. Hun zagen het en kwamen naar je toe en gaven je een groeps knuffel. Iedereen liet weer los behalve die ene persoon en je wist een ding zeker dat was Hoseok. Hij zei iets tegen je maar weer zodat alleen jij het hoorde.
Hoseok: Nou nu kunnen we pas echt met de fun beginnen Babe.
Je ogen werden groot je renden naar boven je hoorde Hoseok nog keihard lachen. Je liep je kamer in toen je even een boek aan het lezen was klopte iemand op de deur. ¨BINNEN¨ riep je.
¨Hello cutie¨ werd er gezegt. ¨CHIM CHIM¨ schreeuwde je.
Jimin: Heyyy ik heb een vraag!!
Layla: JA?!
Jimin: Wat zei Hoseok tegen je?
Je kleurde gelijk rood van kleur.
Layla: Hij zei ¨ nou kunnen we pas echt met de fun beginnen babe¨ zei je heel stilletjes.
Jimin barste in lachen uit.
Jimin: HAHAHAHHAHAHAHAHHA-
Layla renden naar hem toe en legde haar hand op zijn mond ¨ niet zo hardddd!!!!!!¨
Jimin: Okay okay maar het lijkt er op dat onze Sunshine een crush op onze Layla heeft.
¨SHHHTTTT¨ niet waar zei Layla.
Jungkook: EYY CHIM BEN JE DAAR BEZIG OFZ?
Jimin en Layla: WAT THE HECK GAST?!
Jungkook: HAHAHAHA ik laat jullie wel weer alleen, you know what i mean.
Jimin en Layla: OKAY JE KAN GAAN RENNEN!!
Jullie beukte die deur open en renden achter Jungkook aan. Jullie kwamen in de woonkamer waar iedereen zat dus ook Jungkook, hij dacht vast dat jullie niks doen al hij tussen iedereen zit maar dat dacht hij fout. Jullie keken elkaar aan en knikte een sprong Jimin op hem en toen jij nog een jullie begonnen hem je slaan en te kietelen.Namjoon: OKay wat hebben wij gemist?
Jungkook: HAHA- EEN HAHAHA - HELEBOEL AHHAHHAH
Layla: HET WAS NIET LEUK.
Jimin: NEE NIET ECHT.
Yoongi: JIMIN LAYLA STOP!!
Jin: Voor de eerste keer in me leven geef ik Yoongi gelijk STOP ER MEE
Jullie stopten met slaan en kietelen.
Taehyung: Okay wat is er?
Jullie vertelde het hele verhaal behalve het Hoseok stukje. Ze bleven jullie maar aan kijken en ogen van hier tot tokyo.
Taehyung: En wat deden jullie dan precies?
Jin: Ja dat wil ik dan ook wel weten.
Jullie keken elkaar aan en besloten om het op een rennen te zetten. Jullie renden naar Layla haar kamer om daar je op te sluiten.
Jungkook: GA MAAR WEER VERDER HOOR.
Jimin: JUNGKOOK!
de jongens lachde en liepen weer naar beneden. Jullie besloten om netflix te gaan kijken. Na de eerste film keken jullie een tweede maar jullie ogen vielen al snel dicht...YOONGI IS DE BROER EN DIE GEKKE JUNGKOOK TOCH OOK ALTIJD! WAT ZAL ER GEBEUREN TUSSEN HOSEOK, JIMIN ENN LAYLA???
LEES MAAR WEER LEKKER DOOR<3
JE LEEST
the brother i never knew about ~voltooid~
Fanfictionje eerste concert en je word gelijk uitgekozen om backstage te komen, wat je doet? je grijpt die kans met beide handen maar als je nou ook had zitten opletten...maar wat er nu allemaal gebeurd is een van je nachtmerries toch?