Už bol tak blízko pri mojej tvári, že som cítil jeho horúci dych. Spojil naše pery. Cítil som sa ako v raji. Čo sa to so mnou deje? Prečo mi toto zakaždým spôsobí Taeho blízkosť? Srdce mi bije akoby mi malo čo chvíľa vyletieť z hrudníku. Ruku som mu položil na hruď a zatlačil. Prestal ma bozkávať a daroval mi nechápavý pohľad.
"Prepáč,"povedal som a rozbehol sa ku schodom do mojej izby. Vtrhol som dnu a prudko zabuchol dvere. Začal som chodiť po izbe sem a tam a premýšľať. Milujem Taeho? Prečo práve on? Prečo je práve on ten, ktorý mi vždy rozbúcha srdce tak, že bije ako splašené? Skočil som na posteľ a vykríkol do vankúša. Potom som sa otočil na chrbát a tvár si skryl do dlaní. Čo keď on ku mne necíti to, čo ja k nemu? Jedná nevinná pusa ešte nič neznamená. A čo keď si zo mňa chce urobiť iba hračku? Nechcem byť pre neho iba kamarát s výhodami. Ničomu nechápem, aj keď tak veľmi by som chcel chcem.
Ležal som na posteli ponorený vo svojich myšlienkach, až kým sa neozval môj žalúdok.
"To už si si nemohol nájsť vhodnejšiu chvíľu?"povedal som ironicky svojmu žalúdku. Vstal som z postele a vyšiel z izby na chodbu. Zišiel som v tichosti dole po schodoch a ako agent sa priplížil do kuchyne ku skrini s jedlom. Otvoril som ju a vytiahol som z nej prvú vec, ktorá mi prišla pod ruku, čo bola malinová tyčinka. Zavrel som skrinku a zvrtol sa na odchod, že rýchlo zdrhnem, no cestu mi zátarasil Taehyung.
"Ty sa mi vyhýbaš?"opýtal sa s nadvihnutým obočím.
"Ja? Ale nebuď smiešný,"nervózne som sa zasmial. Začal sa ku mne približovať a ja som začal cúvať, až kým som nenarazil chrbtom do steny.
Tae sa rukami zaprel o stenu vedľa mojej hlavy a priblížil sa k môjmu uchu."Prestaň sa mi vyhýbať, Kookie. Aj tak to nezvládneš,"pošepkal a odtiahol sa odo mňa. Zvrtol sa na päte a odkráčal do obývačky. Ja som tam stále stál s tyčinkou v ruke a predýchaval som to, čo sa práve stalo. Rozbehol som sa ku schodom a vybehol po nich rýchlosťou blesku do mojej izby. Prudko som zabudol dvere a zamkol ich. Oprel som sa o nich chrbtom a sklzol som po nich na zem. Objal som si kolená. Čo to má všetko znamenať? Chce si zo mňa urobiť iba hračku? O čo mu ide? Chvíľu som iba sedel na zemi a rukami si zvieral kolená. Vstal som a sadol si na posteľ. Rozbalil som tyčinku a začal ju chrúmať. Ako som ju jedol, tak som rozmýšľal. Miluje ma Tae? Mohol by?
KAMU SEDANG MEMBACA
Tell Me
Fiksi PenggemarZačal sa advent a s ním prichádzajú Vianoce, najkrajšie sviatky roka. Čo ale ak sa dvaja členovia BTS nebudú môcť dostať na tieto sviatky domov ku svojím rodinám a budú musieť ostať spolu? ▪️boyxboy ▪️BTS ▪️Taekook Start: 22.9.2019 End: 6.12.2019