Zobudil som sa na chlad. Telo, ktoré celú noc ležalo v posteli vedľa mňa a ohrievalo ma bolo preč. Porozhliadal som sa po miestnosti, no nikde v izbe nebol. Zvesil som nohy z postele a chrbtom dlane si pošúchal rozospate oči. Preniesol som celú svoju váhu na chodidla a postavil sa z teplučkej postele. Vyšiel som na chodbu a zišiel po schodoch do kuchyne. Tam som konečne objavil Taehyunga, ktorý varil. Postavil som sa za ňho, objal ho okolo bokov a položil si hlavu na jeho plece. Trochu ním trhlo, no keď sa otočil, venoval mi úsmev.
"Dobré ráno, láska,"povedal.
"Aj tebe. Čo to tu tak výborne vonia?"opýtal som sa zaujato.
"Francúzske toasty,"usmial sa a dal mi nežnú pusu na ústa, na čo som sa pousmial.
"Za chvíľu budú hotové. Podáš mi taniere, prosím?"
"Jasne."
Pustil som Taeho a vytiahol zo skrinky taniere. Podal som mu ich a on na nich položil toasty rovno z rozžhavenej panvice. Prerezal ich a ešte ich polial javorovým sirupom, ktorý Jimin donútil kúpiť Jina, keď boli naposledy v obchode. Vzal som ich a odniesol ich do jedálne. Tae mi bol v pätách. Uložil som taniere na stôl a sadol si. Tae si sadol oproti mne."Prečo si mi tanier nedal k tebe?"spýtal sa trochu smutne. Bol zlatý. Musel som sa nad tým pousmiať.
"Pretože chcem pozerať do tých najkrajších a najhlbších očí na svete."
Sklopil zrak do podlahy. Zbadal som ako mu zružoveli líčka. Po dlhšiej dobe pozerania do zeme zdvihol nesmelo pohľad ku mne a zapichol ho do mojích oči. Pre tento raz som zas uhol pohľadom ja. Vzal som toast a kúsok som z neho odhrýzol. Keď som dožuval kúsok, pozrel som na Taeho. Jedol, no zároveň ma prepaľoval túžobne pohľadom. Viem že to chcel. Ja tiež, no chcel som sa s ním pohrať. Znova som začal jesť a ignoroval jeho uprený pohľad. Každou chvíľou bol jeho pohľad intenzívnejší. Chcel som sa mu pozrieť do očí, tak veľmi som to chcel, ale vydržal som to a nepozrel sa. Odolal som tejto obrovskej túžbe. Akonáhle som dojedol, vstal som a bez slova odniesol tanier do kuchyne. Na hubku na umývanie riadu som nalial kvapku čistiaceho prostriedku a začal umývať tanier. Z ničoho nič sa okolo mojích bokov obmotali dve ruky. Začal ma bozkávať na krk. Keď mi zašiel rukou pod tričko, slastne som vzdychol a pustil tanier, ktorý sa v tej chvíli rozbil o tvrdú podlahu na malé kúsky.
ESTÁS LEYENDO
Tell Me
FanficZačal sa advent a s ním prichádzajú Vianoce, najkrajšie sviatky roka. Čo ale ak sa dvaja členovia BTS nebudú môcť dostať na tieto sviatky domov ku svojím rodinám a budú musieť ostať spolu? ▪️boyxboy ▪️BTS ▪️Taekook Start: 22.9.2019 End: 6.12.2019