Pozerali sme už asi pol hodinu. Tae pomaly začal zatínať nechty do vankúša. Zrejme si myslel, že som si to nevšimol, no bol na veškom omyle. Snažil som sa si to nevšímať. Film už bol dosť strašidelný. Tae ma chytil za ruku. Jedným okom som na neho pozrel, no nepovedal som nič.
Vo filme prišla strašidelná scéna. Tae bol napätý a čakal čo sa stane. Na obrazovke sa objavila nechutná príšera a Tae sa na mňa natiskol a silno zovrel oči.
"Si v poriadku?"usmial som sa, pozrel na skrčeného Taeho okolo môjho pása a položil mu ruku na chrbát.
"Áno, prepáč,"vystrel sa a začervenal sa.
"V poriadku."Pozerali sme ďalej film.
K hlavnému protagonistovi sa blížila príšera s otvorenou papuľou plnou zubov a jazykov. Tae sklopil zrak a skryl si tvár do dlaní. V tej chvíli som sa neovládol a pritiahol som si ho k sebe. Prečo? Neviem. V tej chvíli som to chcel urobiť najviac zo všetkého. Čo ma ale prekvapilo bolo, že sa neodtiahol. Viac sa ku mne pritlačil a spokojne zavrel oči. Vážne ma to prekvapilo, no bolo to nesmierne príjemne. Cítiť teplo z jeho tela, vdychovať jeho vôňu. Bolo to ako droga, ktorá úplne prevzala kontrolu nad mojím telom.Pozrel sa mi do očí. Bol taký roztomilý. Bože, čo to vystrájaš, Jungkook?!
"Som smädný, zbehnem pre niečo na pitie, tiež chceš?"rýchlo som vstal z gauča, aby som mohol odísť a aby som predýchal to, čo sa práve odohralo v mojej hlave.
"Stačí mi voda, ďakujem,"povedal.Zobral som pohár,ktorý bol na linke a napustil som do neho vodu. To isté som zopakoval aj s druhým a hneď sa napil. Panebože čo sa to so mnou deje? Prečo sa takto správam keď som v Taeho blízkosti? Chvíľu som takto rozmýšľal až kým ma z mojích myšlienok nevytiahol hlas.
"Jungkook, všetko v poriadku?!"zakričal Taehyung z obývačky.
"Jasné, už idem!"zakričal som mu naspäť, schmatol poháre a vrátil sa späť do obývačky.
Podal som jeden pohár Taemu a sadol si na gauč. Až do konca filmu už nikto z nás nič nepovedal.*flashback
*Taehyung pov.
Bál som sa. Skryl som si tvár do dlaní. Zrazu sa okolo mňa ovinuli dve ruky a pritiahli si ma bližšie. Bolo to zvláštne, no za to príjemné. Pritisol som sa viac k Jungkookovmu teplému telu a zavrel oči. Jeho telesné teplo ma príjemne hrialo. Pozrel som sa mu do tých jeho nádherných tmavých očí. Zrazu ale vstal a povedal, že prinesie niečo na pitie. Odišiel do kuchyne.
Bol taký roztomilý. No úplne ako taký zajačik.(neviem, čím každému pripomína zajaca, ale čo už) Neviem, čo ma k nemu tak priťahuje, no v poslednej dobe, vždy keď som s ním, cítim sa tak voľne a šťastne ako nikdy predtým. Akoby som bol vták a mohol ísť kam len budem chcieť. Tak sa cítim, keď je pri mne. Keď cítim, že ma ochraňuje.
YOU ARE READING
Tell Me
FanfictionZačal sa advent a s ním prichádzajú Vianoce, najkrajšie sviatky roka. Čo ale ak sa dvaja členovia BTS nebudú môcť dostať na tieto sviatky domov ku svojím rodinám a budú musieť ostať spolu? ▪️boyxboy ▪️BTS ▪️Taekook Start: 22.9.2019 End: 6.12.2019