about me or whatever

15 4 0
                                    

ⁿⁱᵏˢⁱˢ¹⁷, ᵐᵒʳᵉ ᶜᵒᵐᵐᵒⁿˡʸ ᵏⁿᵒʷⁿ ᵃˢ ᴺᴵᴷˢ, ᵃʷᵏʷᵃʳᵈ⁻ᵖˣⁿᵏ, ᵒʳ ᵗʰᵃᵗˢⁿᵒᵗˡᵃˢᵃᵍⁿᵃ, ⁱˢ ᵃ ¹⁴ ʸᵉᵃʳ ᵒˡᵈ ᴹⁱⁿᵉᶜʳᵃᶠᵗ ᵖˡᵃʸᵉʳ, ᵗʰᵃᵗ ᵉⁿʲᵒʸˢ ʷᵃᵗᶜʰⁱⁿᵍ ᴾᵉʷᵈⁱᵉᵖⁱᵉ ᵃⁿᵈ ᵈʳᵃʷⁱⁿᵍ. ˢʰᵉ ⁱˢ ᵃ ᶠʳᵉˢʰᵐᵃⁿ ⁱⁿ ʰⁱᵍʰ ˢᶜʰᵒᵒˡ, ᵃⁿᵈ ᵃˡʳᵉᵃᵈʸ ʰᵃˢ "ˢʰⁱᵗ ᵍʳᵃᵈᵉˢ", ʷʰⁱᶜʰ ˢʰᵉ ⁱⁿᵗᵉⁿᵈˢ ᵗᵒ ⁱᵐᵖʳᵒᵛᵉ. ˢʰᵉ ᶜᵃⁿ ᵐᵒˢᵗ ᵒᶠᵗᵉⁿ ᵇᵉ ˢᵉᵉⁿ ᵈʳᵃʷⁱⁿᵍ, ʷʳⁱᵗⁱⁿᵍ, ᵒʳ ᵍᵃᵐⁱⁿᵍ ⁱⁿ ʰᵉʳ ⁿᵃᵗᵘʳᵃˡ ʰᵃᵇⁱᵗᵃᵗ, ʰᵉʳ ʳᵒᵒᵐ, ᵇᵘᵗ ᵗʰᵉʳᵉ'ˢ ᵃ ʳᵃʳᵉ ᶜʰᵃⁿᶜᵉ ᵒᶠ ˢᵉᵉⁱⁿᵍ ʰᵉʳ ⁱⁿ ᵗʰᵉ ˡⁱᵛⁱⁿᵍ ʳᵒᵒᵐ. ˢʰᵉ ˢᵖᵉⁿᵈˢ ʰᵉʳ ˢᵖᵃʳᵉ ᵗⁱᵐᵉ ˢᵘʳᶠⁱⁿᵍ ᵗʰᵉ ⁱⁿᵗᵉʳⁿᵉᵗ, ʳᵉᶠʳᵉˢʰⁱⁿᵍ ʰᵉʳ ᵃᶜᶜᵒᵘⁿᵗˢ ᵉᵛᵉⁿ ᵗʰᵒᵘᵍʰ ⁱᵗ'ˢ ᵇᵉᵉⁿ ⁵ ˢᵉᶜᵒⁿᵈˢ, ᵃⁿᵈ ˢʰⁱᵗᵖᵒˢᵗⁱⁿᵍ ᵒⁿ ᴰᵉᵛⁱᵃⁿᵗᵃʳᵗ ᵃⁿᵈ ᵂᵃᵗᵗᵖᵃᵈ.

ᴺᴵᴷˢ ʰᵃˢ ᵃⁿ ᵒᵇˢᵉˢˢⁱᵒⁿ ʷⁱᵗʰ ᵐᵃᵏⁱⁿᵍ ᵃᶜᶜᵒᵘⁿᵗˢ, ᵐᵃᵏⁱⁿᵍ ᵖᵒⁱⁿᵗˡᵉˢˢ ᴬˡᵗᵉʳⁿᵃᵗᵉ ᵁⁿⁱᵛᵉʳˢᵉˢ ⁽ᴬᵁˢ⁾, ˢʰⁱᵗᵖᵒˢᵗⁱⁿᵍ, ᵃⁿᵈ ᶠᵃˡˡⁱⁿᵍ ⁱⁿ ˡᵒᵛᵉ ʷⁱᵗʰ ᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿᵃˡ ᶜʰᵃʳᵃᶜᵗᵉʳˢ. ˢʰᵉ ⁿᵉᵉᵈˢ ᵗᵒ ᵍᵉᵗ ᵃ ˡⁱᶠᵉ, ʳᵉᵃˡˡʸ. ᴵ ᵐᵉᵃⁿ, ʰᵉʳ ᵉⁿᵗⁱʳᵉ ˡⁱᶠᵉ ⁱˢ ᶠᵃˡˡⁱⁿᵍ ᵃᵖᵃʳᵗ ᵇᵉᶜᵃᵘˢᵉ ˢʰᵉ ʷᵒⁿ'ᵗ ᶠᵒᶜᵘˢ ᵒⁿ ʰᵉʳ ᵉᵈᵘᶜᵃᵗⁱᵒⁿ ᵃⁿᵈ ⁱˢ ⁱⁿˢᵗᵉᵃᵈ ˢⁱᵗᵗⁱⁿᵍ ᵃˡᵒⁿᵉ ⁱⁿ ʰᵉʳ ʳᵒᵒᵐ ʳᵉᵃᵈⁱⁿᵍ ˢʰⁱᵗᵗʸ ᴰᴮᴴ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜˢ ᵃⁿᵈ ᵘᵖᵈᵃᵗⁱⁿᵍ ʰᵉʳ ᶠᴬᴺᴰᴼᴹ ᵖʳᵒᶠⁱˡᵉ.

ᴏᴛʜᴇʀ ꜱᴛᴜꜰꜰ

↬ ˢʰᵉ ʰᵃᵗᵉˢ ⁱᵗ ʷʰᵉⁿ ᵖᵉᵒᵖˡᵉ ᵖʳᵒⁿᵒᵘⁿᶜᵉ ʰᵉʳ ⁿᵃᵐᵉ ⁽ᵖʳᵒⁿᵒᵘⁿᶜᵉᵈ ᴺᴱᴱᴷˢ⁾

↬ ˢʰᵉ ʰᵃˢ ᵃ ᵗᵒᵗᵃˡ ᵒᶠ ¹¹ ᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿᵃˡ ᶜʳᵘˢʰᵉˢ ⁽ʲᵉˢᵘˢ ᶜʰʳⁱˢᵗ⁾

↬ ᴺᴵᴷˢ ⁱˢ ʰᵉʳ ᶜʰᵃʳᵃᶜᵗᵉʳ'ˢ ⁿᵃᵐᵉ. ᴴᵉʳ ʳᵉᵃˡ ⁿⁱᶜᵏⁿᵃᵐᵉ ⁱˢ ᴺⁱˣ, ᵖʳᵒⁿᵒᵘⁿᶜᵉᵈ ᵗʰᵉ ˢᵃᵐᵉ.

↬ ᶜᵒⁿᵗʳᵃʳʸ ᵗᵒ ᵖᵒᵖᵘˡᵃʳ ᵇᵉˡⁱᵉᶠ, ᴺⁱˣ ʰᵃˢ ᵃ ʳᵉᵃˡ ˡⁱᶠᵉ ᶜʳᵘˢʰ.

↬ ᴴᵃˢ ˢᵉᵛᵉʳᵃˡ ᶠᵃⁿᵈᵒᵐˢ, ⁱⁿᶜˡᵘᵈⁱⁿᵍ ᵇᵘᵗ ⁿᵒᵗ ˡⁱᵐⁱᵗᵉᵈ ᵗᵒ: ᴰᵉᵗʳᵒⁱᵗ: ᴮᵉᶜᵒᵐᵉ ᴴᵘᵐᵃⁿ, ᴴⁱⁱᵐᵐᵃʳʸᵐᵃʳʸ, ᶜᵃᵐᵖ ᶜᵃᵐᵖ, ᴰʳᵉᵃᵐ ᴰᵃᵈᵈʸ, ᵁⁿᵈᵉʳᵗᵃˡᵉ/ᴰᵉˡᵗᵃʳᵘⁿᵉ, ᴾᵒᵏᵉᵐᵒⁿ, ᴰᵒᵏⁱ ᴰᵒᵏⁱ ᴸⁱᵗᵉʳᵃᵗᵘʳᵉ ᶜˡᵘᵇ, ᶠ.ᴿ.ᴵ.ᴱ.ᴺ.ᴰ.ˢ. ⁽ˢʰᵉ'ˢ ʷᵉᵃʳⁱⁿᵍ ᵃ ᶠᴿᴵᴱᴺᴰˢ ˢʰⁱʳᵗ ʳⁱᵍʰᵗ ⁿᵒʷ⁾, ᴮᵉⁿᵈʸ ᵃⁿᵈ ᵗʰᵉ ᴵⁿᵏ ᴹᵃᶜʰⁱⁿᵉ, ᴱᵈᵈˢʷᵒʳˡᵈ, ᴹʸ ᴴᵉʳᵒ ᴬᶜᵃᵈᵉᵐⁱᵃ, ᴾʰᵒᵉⁿⁱˣ ᵂʳⁱᵍʰᵗ ᴬᶜᵉ ᴬᵗᵗᵒʳⁿᵉʸ, ᴾᵉʷᵈⁱᵉᵖⁱᵉ, ᴺᵃʳᵘᵗᵒ, ˢᵗʳᵃⁿᵍᵉʳ ᵀʰⁱⁿᵍˢ, ᴹᵉˡᵃⁿᶜʰᵒˡʸ ᵒᶠ ᴴᵃʳᵘʰⁱ ˢᵘᶻᵘᵐⁱʸᵃ, ᴱᵃʳᵗʰᵇᵒᵘⁿᵈ, ᴰᴼᴸᴸ ᴱʸᴱ, ˢᵒⁿⁱᶜ, ᴹᵃʳⁱᵒ, ˢᵗᵉᵛᵉⁿ ᵁⁿⁱᵛᵉʳˢᵉ, ᵃⁿᵈ ᵐᵒʳᵉ ᵗʰᵃᵗ ᴵ ᶜᵃⁿ'ᵗ ˡⁱˢᵗ ʳⁱᵍʰᵗ ⁿᵒʷ.

↬ ˢʰᵉ ʰᵃˢ ᵃ ᵖʳᵒᵇˡᵉᵐ ʷʰᵉʳᵉ ˢʰᵉ ˢʰᵃʳᵉˢ ᵗᵒᵒ ᵐᵘᶜʰ ⁱⁿᶠᵒʳᵐᵃᵗⁱᵒⁿ

↬ ˢʰᵉ'ˢ ᵃ ʰʸᵖᵒᶜʳⁱᵗᵉ

↬ ᴺⁱˣ ʳᵉᵃˡˡʸ ᵉⁿʲᵒʸˢ ᵈᵒⁱⁿᵍ ⁿᵒᵗʰⁱⁿᵍ. ᴬⁿᵈ ˢˡᵉᵉᵖⁱⁿᵍ.

❝ᴡʜᴀᴀᴀᴛ?!❞| Random Book 2!Where stories live. Discover now