'Thomas
Thomas duyduklarına anlam verememiş gibi boş bakıyordu. Dylan neyi biliyordu?! Nereden öğrenmişti bu şey her neyse?
Dylan söylediğini tekrarladı: "Her şeyi biliyorum Thomas!" Thomas düşüncelerinden ayrılıp cevap verdi "Neyi biliyorsun?"
"Geçmişte yaşadığın her şeyi... Beni neden bırakıp gittiğini mesela." Thomas bakışlarını Dylan'a dikti "Ne? Ne bırakıp gitmesi Dylan, iyi misin?"
"Daha fazla saklamaya çalışma artık, sende tanıyorsun beni aynı benim tanıdığım gibi." dedi ama bir karşılık bekliyordu Thomas'tan, bir şey söylemeliydi. Daha fazla saklayamazdı ki saklamaya çalışsa bile Dylan olanları öğrendikten sonra buna izin vermezdi. Yeterince ayrı kalmışlardı birbirlerinden, artık bitmeliydi. Artık yepyeni bir hayata başlamalılardı..Thomas kalp atışlarını hissediyordu. Yerinden fırlayacak gibi atıyordu. Dylan nereden öğrenmişti? Herhangi bir şey belli ettiğini sanmıyordu. Aksine herkes onun duygularını saklamakta ve gizlemekte iyi olduğunu söylerdi. Bu yaşadığı olayları bilen bir tek kendisi vardı. Ona anlatabilecek başka kimse yoktu.
Zar zor ağzını açtı ve tam konuşacakken bir şey oldu. Dudaklarının üstündeki baskıyla gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Kalbi sanki mümkünmüşçesine daha da hızlı atıyordu şimdi. Ne yapmalıydı? Kalbi karşılık vermek için can atıyordu. Yinede hayatları bunu yaparsa tamamen farklı olacaktı. Bundan emindi Thomas. Peki bunu istiyor muydu? İstiyordu. Bu kez kaçmak yoktu. Gerçekleri saklamakta yoktu.
Gözlerini kapatıp ellerini boynuna koydu. Dylan'ın dudakları tam kendisinden ayrılmıştı ki bu kez Thomas dudaklarını onun dudaklarına bastırdı. Yılların özlemi sonunda bitmişti.
Her ne kadar geç kalsam da yeni bölüm geldiii. Umarım bölümü beğenirsiniz. Bölüme oy ve yorum atmayı unutmayın. Sizleri çok seviyoruuum♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Are you still mine?
FanfictionHâlâ eskisi gibiydi Dylan'ın duyguları, hiç değişmemişti ama peki ya Thomas'ın duyguları?