A viadal előtt Thor barátkozott, miközben én a fegyvereket néztem át. Nem volt pisztoly, sem puska. Csupa kézi eszköz levettem egy kardot és megpörgettem.
- Mennydörgés ura, Tűzes kisasszony ti jöttök.
A névre a szemöldököm az égbe szalad. Ennél bénább név nem jutott eszébe. Magam után húzva karistoltam a padlót, Thort pedig már megint vonszolták. Egy székbe csatoltak minket egymástól távol.
- Neeee - kiáltotta Thor mire megfeszítettem a bilincset.
- Nyugalom - utasított az őr.
Még hallottam sírni a férfit mikor egy még furább, bár azt hittem ilyen nem lehet pasi lépet mellém.
- A Nagymester azt mondta hagyjam meg a haját - ezzel biccentet.
Mindenki kapott alap felszereléseket, így sikerült egy mellényt szereznem. Thornak pedig egy sisakot, amikor kerestem először nem ismertem fel a rövid hajával, de jól állt neki. Az arcára festettek pirossal, majd nekem is egy kört rajzoltak a jobb szemem köré és kiengedtek az arénába, ahol a tömeg lehúzott minket. Nem tetszettünk nekik. Előrébb mentünk a fényekbe, de egymás mellett maradtunk. A kardot megfogattam és figyeltem ahogy nyílik az ajtó, majd riadtan ugrottam el a testvérem mellől aki.... örült a lénynek. Előrébb is ment, miközben én a háttérben próbáltam rájönni mi a fene folyik itt. Láttam mikor Thor bepánikolt, a szörny felénk vetette magát, majd felém suhintott az egyik kalapácsával, utána pedig Thort ütötte el. A bestia hátára ugrottam, de az megragadott és a földbe nyomott. Ezután újra Thor volt a célpontja. Amíg én feltudtam állni ők két pofonon túl voltak. Amikor azonban megláttam hogy hajítja el Thort azt aki az imént kedvesen oda ment hozzá, már nem tudtam féken tartani az erőm. Hagytam, hogy teljesen átalakuljak, majd Hulkra ordítottam. Az zöldség nekem rontott én pedig hagytam, hogy közel érjen, majd teljesen beborítottam lángokkal. Elkapta a nyakamat és a földre szorított. A farkammal csaptam le egyenesen neki az aréna falának. Után teljes tűzbe akartam borítani, de Thor megállított.
- Ne! Ő a haverom, csak most épp rossz passzban van.
Mielőtt még gondolkozhattam volna egy hatalmas ököl csapódott a fejemnek. Aztán minden másomnak is, mivel az egyik borda ütésnél tisztán hallottam a bordám törését és a fal törmelékei is beborítottak. Újra emberi alakban voltam, de remegő karokkal tudtam csupán magamat feltolni. Vagyis a meztelen magamat. A páncél mellényem elpattant, így csupán a törmelék takart valamit belőlem. Így inkább vissza eresztettem magam. Ha nem hagyta, hogy elintézzem, akkor majd ő maga fogja. A föld is remeget minden ugrásnál, amit az óriás tett. De Thor bajba került földön volt én a dög nem kímélte. Felálltam, de hirtelen egy ruha képe jelent meg a testemen. Felnézve tudtam kitette, de nem értem rá ezzel foglalkozni. A kezeim már izzottak, mit a láva amikor a bátyám és a bajnok közé álltam.
- Elég!
A zizegő hang ami megütötte a fülemet, azonban a bátyámból jött és már nem tudtam elugrani, de a nyaláb nem engem talált el. A derekamat fogta meg a testvérem, mire végig száguldott bennem a szikra. Megnyerheti vége lehet. Amikor azonban közelebb ért hirtelen rázkódni kezdet, majd összeesett. A bajnok pedig a levegőbe ugrott. Megfogja ölni! Villant be, majd a villámot megszégyenítő gyorsasággal ugrottam oda és toltam arrébb Thor, én azonban már nem menekültem a súlyos öklöktől.
...
Olyan mély levegőt vettem, mintha víz alól buktam volna fel. Fájdalom nyílalt az oldalamba, mire össze görnyedtem. Tenyeremet megtámasztva a talajon akartam felkelni, bár ez elégé nehezemre esett. Felnézve egy fehér-piros szobában voltam. Egy nagy nyögés kíséretében, feltápászkodtam.
- Sky - hallottam meg a nevem.
Thor a piros köpenyével jött felém, mire rájöttem, hogy csupán fehérnemű van rajtam.- Jól vagy húgi?
- Túlélem - támaszkodtam a kezére. - Most hol vagyunk?
- Hulk szobájában, a Nagymester ide tett minket.
- Csodás és Ő hol van?
- Edzeni van a Valkyrie-rel.
- Valkyrie?
- A nő aki elrabolt minket. Ismered a történetüket ugye?
- Persze, Frigga nekem is mesélt róluk.
Ekkor úgy fordultunk, hogy megpillantottam a fürdőt.
- Ez egy pezsgő fürdő?
- Igen, de szerintem nem akarsz benne fürdeni. Az előbb áztatta benne magát a nagyfiú.
- Engem már ez sem taszít el.
Elmosolyodott, de után elég komolyra váltott az arckifejezése.
- Szükség van ránk otthon.
Thor mesélt nekem az elmúlt 2 nap eseményeiről. A nővérünkről, Helláról a halál istennőjéről. Odin haláláról. Heimdall tervéről. Loki ármánykodásáról. A Mjölnir elpuszításáról. Ezt hallgatva csupán megrökönyödtem. Ennyi bajjal még soha nem kellett szembe néznünk. Thor is gondterheltnek tűnt, így kis mosolyt erőltettem az arcomra, majd magamhoz öleltem.
- Megoldjuk, együtt erősebbek vagyunk.
- Most pedig helyettem sérültél meg - nézet a palástra ami alatt bekötözött testem sajgott.
- Kibírom, meg egyébként is lesz még elég pofon, amit helyettem majd te kapsz be.
Hallottam a súlyos lépteket, mire a bejárat felé néztem, ahonnan a bajnok jött. Ahogy szembe néztem vele, megemeltem az állam. Követtem őt az ágyáig, de tekintettem újra a fürdőn akadt meg. Szükségem van rá. Vissza adtam a köpenyt, majd kérdés nélkül léptem a fürdőbe, majd merültem el benne. A forróság körbe ölelt és megnyugtatott. Szinte éreztem a gyógyulást. Persze nem tölthette nyugodtan az a kis időt, ugyanis a két férfi egymásnak esett és dobálózni kezdtek. Csupán egy nagyot sóhajtottam, majd a víz alá merültem. A bőhöm léptei alatt még a víz is remegett. Behunyt szemekkel lebegtem, mikor egy villanásra megpillantottam Buckyt.Hosszú barna haja ápoltabb volt mint általában és Stevevel éppen futottak. A fiú arc kifejezése gondterhelt volt.
- Vajon mi lehet vele?
- Nem tudom, Wanda szerint látta amint utánunk siett, majd eltűnt.
- Talán a Hydra újra elkapta?
- Ha így van, akkor kiszabadítjuk, ígérem.
...
Ezután Odin jelent meg fehér haja és aranyvédőjében még Midgárdi ruhában is felséges volt.
- Leányom - szólított meg. - Sajnálom, hogy nem tudtam veled személyesen beszélni, mit fivéreiddel, de az idő sürgetett.
- Nem baj, most is elmondhatod.
- Hella, a Halál istennője Asgardban van. Onnan meríti az erejét, ahogy Thor is. És ott van az örök láng, a te fegyvered. Ha vissza tértek mindketten feltöltődhettek, de tudnod kell a Ragnaröknek be kell következnie. Asgard elbukott, de a népnek nem kell.
- Mit akarsz én mint tegyek?
- Te vagy a legerősebb kapocs a testvéreid között. Mindketten benned bíznak. Ezt csak együtt vihetitek véghez. Használd az örök lángot gyermekem és hagyd, hogy az erőd kiteljesedjen.
...- Sky! - hallom meg a nevem eléggé kétségbe esetten, mire kipattannak a szemeim és Odin eltűnik. Helyette Thor térdel mellettem, másik oldalamon meg az óriás.
- Mi történt?
- 2 percig nem jöttél a felszínre és nem válaszoltál, mikor pedig Hulk ki emelt nem tértél magadhoz.
- Apánkkal beszéltem.
- Hogy?
- Nem tudom, de csak mi menthetjük meg a népünket. Haza kell mennünk.
- És én már ki is találtam, hogyan.
ESTÁS LEYENDO
Még mindig érzem (Loki fanfiction)
FanficMi van, ha azt mondom.... A két Odinson mellett volt egy lány, akinek történetét, még nem ismeri senki, de sok dolgot megváltoztat Loki életében. Loki Laufeyson × A történet a Marvel filmek alapján irodott. Nem tudom miért de össze keveredett a sorr...