1

466 31 17
                                    

A hangfalakból megállás nélkül szólnak a legújabb slágerek, amitől szívem szerint falra másznék, de nem tehetem. Unottan ülök a nappali egyik eltolt kanapéján és kissé fáradtan bámulom a bulizó társaságot, akik úgy üvöltötik a dalok szövegeit, mintha maguk írták volna. Évnyitó, nyárzáró, fene se tudja mi az oka, annak, hogy buli van Jungkook és Eunwoo házában, hiszen néhány éve a két fiú már nem is indokolta meg, hogy pontosan miért csődítik össze a népet. Csak kijelentik, hogy lesz sok pia, zene meg minden, ami, ahhoz kell, hogy jól érezzük magunkat.

Jómagam elég sok helyen megfordultam már az elmúlt években, így nem csoda, hogy már volt egy elvárásom a bulikkal kapcsolatban. Ezért is unatkoztam halálosan a kanapén ülve, lábamat átvetve a másikon, egy már eléggé üres műanyagpohár szélét rágcsálva. A számhoz emelem a poharam, kortyolok belőle, eközben végig futtatom a szememet a helyiségen, hogy jobban megnézhessem kik jöttek el. Nagyrészét a táncoló tömegnek még látásból sem ismerem, szóval sejtem, hogy gólyák is eljöttek, ami meg kell, mondjam, felháborít. Még el sem kezdik az egyetemet és máris itt vannak? Szánalmas. Ráérnek még leinni magukat a sárgaföldig az elkövetkezendő négy évben. Bár kit álltatok? Én is eljártam már mindenhova az ő korukba...

Leengedem az ölembe a kezeimet és tovább forgatom a fejemet. A mosdó felé vezető folyosó előtt meglátom az egyik barátnőmet, Hanit, aki éppen egy meglehetősen helyes srác bókjait fogadja, tökéletesen kiélvezve a helyzetét. Felhorkantok, ahogy rágondolok, mennyire kihasználja az összes srácot, akivel dolga akad, mivel megteheti. Túl szép és csinos, ahhoz, hogy bárki nemet tudjon neki mondani.

Nem messzire tőle megpillantom a buli egyik házigazdáját, Jeon Jungkookot személyesen, aki ha jól veszem ki ilyen messziről – meg ennyi alkohollal a szervezetemben – egy hosszú, szőke hajú lánnyal beszélget. Akaratlanul harapok az ajkamba a látványra és bár el akarom kapni róluk a tekintetemet, nem vagyok rá képes. Belül egyre jobban égő tűzzel bámulom, ahogy a szőke picsa átveti haját a vállán és nem is kell ott állnom a közelükben, hogy tudjam milyen nyávogós, flörtölős dumát nyomhat éppen a fiúnak. Jungkook természetesen szokásához híven, ma is elképesztően dögösen fest, amivel száz százalékig tisztában van. Haja nem hosszú és nem is rövid, tincsei arca közepéig érnek. Középen ezt mindig elválasztja, amivel eléri, hogy úgy nézzen ki, mintha most mászott volna le az Istenek hegyéről. Ráadásul nem lehet figyelmen kívül hagyni, izmos lábaira ráfeszülő farmerét, amihez nyilván fehér felsőt kellett felvennie, hogy mindenki tudtára adja, naponta jár kondizni és nem a szél fújta össze az izmait, amik betonkeményen állnak a helyükön.

Annyira elmerülök a párocska tanulmányozásában, hogy észre sem veszem, amikor összekapcsolódik a fiúval a tekintetem. Jungkook látszólag figyelmen kívül hagyja a neki pofázó csajt, és már majdnem teljes testtel, abba az irányba fordul, ahol én ülök. Nem tudom, hogy korábban észre vette-e, hogy itt ülök, vagy csak most tűnt fel neki. Mindenesetre most már inkább engem néz, ami a neki heherésző libának fel sem tűnik. Jungkook félrebillenti a fejét, végig mér engem, hiába ülök éppen. Lassan végig húzza nyelvét két ajka között, majd újból a szemembe nézve rám kacsint. Ösztönösen elmosolyodnék a gesztusra, de nem teszem. Csak megforgatom a szememet és elkapva róluk a fejemet, felállok a kanapéról és tudva, hogy Jungkook még mindig engem néz, elsietek a konyhába, hogy újabb italt töltsek magamnak.

Belépve a másik helyiségbe azonnal kiszúrom a pultnál ácsorogni legjobb barátnőmet Soojint, aki valakivel beszélget, de mivel drága barátnőm kitakarja, nem tudom megmondani ki, lehet az. Az asztalra kihelyezett italokhoz lépek, hogy keverjek magamnak egy jó erős vodkanarancsot, amikor valaki nekem jön, és rá borítja a felsőmre poharának teljes tartalmát.

𝐩𝐢𝐥𝐥𝐬 𝐨𝐟 𝐥𝐨𝐯𝐞 | 𝐉𝐉𝐊Where stories live. Discover now