Borzalmas, hasogató fejfájásra ébredek. Egy nyöszörgés közepette, megpróbálom kinyitni elnehezült pilláimat, amikre viccen kívül olyan, mintha valaki ólomsúlyokat kötött volna az éjjel. A jobb kezemet, amit eddig a fejem alatt tartottam, kihúzom, és mivel sikeresen megállapítom, hogy elképesztően zsibbad, úgy döntök, inkább a bal kezemet használom, arra, hogy kissé megdörzsöljem a fejemet. Kiseprem homlokomba hulló, még fél szemmel is láthatóan kócos hajamat az arcomból és megkockáztatok egy felülési kísérletet, ami nem igazán akar összejönni. Újabb nyöszörgés közben a hátamra fordulok és ekkor sikerül megállapítanom, hogy csupán a bugyim és a melltartóm van rajtam. Valamint arra is rádöbbenek egy kis forgolódás közben, hogy Jungkook szobájában vagyok, mivel a fiú mellettem fekszik az ágyban. Azonban ő nem visel semmit ezért gyorsan elkapom fedetlen testéről a fejemet és a plafonnal kezdek szemezni.
A végtagjaim zsibbadnak egytől-egyig, megsaccolni sem tudnám, hogy mennyi az idő és fehérneműben fekszem Jeon Jungkook ágyában. Mondanám, hogy nyomaszt a dolog, de egy párszor már előfordult, szóval leginkább a szokásos vasárnap reggel jelzőt tudnám rá használni.
Mielőtt úgy döntenék, hogy felébresztem a mellettem nagyban horkoló, meztelen pasit, megpróbálom végig venni a fejemben, hogy mi is történt tegnap este, ugyanis elég homályosak az emlékeim. Rendben, szóval kimentünk az udvarra, ahol Lucas ekivel kevert vodkát itatott velünk. Utána Jungkookal egymásnak estünk és majdnem az udvaron, a többiek előtt kezdtünk szexelni, de Soojin szétszedett minket, és berángatott a nappaliba táncolni. Emlékszem, hogy elképesztően jól éreztem magam, hiába ötletem sem volt, hogy milyen zene megy éppen, vagy, hogy ki ölel át hátulról. Csak táncoltam, mintha az életem múlna rajta és szabad voltam. A kis tabletta, amit Lucas tett a vodkába kellő nyugodtságot és boldogságlöketet adott. Jungkookal majdnem végig egymás szájában voltunk így nem csoda, hogy végül itt kötöttünk ki. Utána pedig történt még valami, ami... Na, nem!
- Jungkook! – ütöm meg a maradék, reggeli erőmmel a mellettem fekvőt, hogy mihamarabb felébredjen és számon kérhessem, hogy mi történt az éjjel. – Jeon Jungkook kelj fel, bazd meg!
- Miért kiabálsz, bébi? – nyöszörgia fiú fejét a párnába fúrva, így már tudom, hogy fent van. – Inkább bújj ide, és aludj még egy kicsit! – nyújtja ki felém a kezét jelezve, hogy szeretné, ha valóban a kezei közé bújnék, de én ettől csak, annyi löketet kapok, hogy ülőhelyzetbe tornázom magam és készen állok rá, hogy bármikor nyakon csapjam, ha úgy adódna a helyzet.
- Levágom a farkad, ha nem kelsz fel és mondod el, hogy mit csináltál velem az éjjel! – fújtatok két kézzel a hajamba túrva, erősen szikrákat szórva felé a szememmel. – És tudod, hogy nem viccelek!
Jungkook ásítva, fél szemét még csukva, tartva nagy nehezen feltápászkodik. Egyáltalán nem zavarja, hogy egy darab ruha sincs rajta. Lazán kitárja a kezét, ezzel mutatva, ahogy izmai kitágulnak, nekem pedig akaratlanul nyílik szét a szám a látványra. Sőt, meg merem kockáztatni, hogyha éppen nem lennék feldúlva, visszalökném az ágynemű közé és azonnal megdugatnám vele magam. Főleg mivel takaró sem fedi őt, és tökéletes kilátásom nyílik Jungkook juniorra, aki megkezdte a reggeli katonai szolgálatot...
- Mi történt az éjjel... - simítja hátra a haját, ami megint túl szexisre sikeredik, így egyre nehezebben megy, hogy visszafogjam magam. – Ó, megvan! Beekiztünk, smároltunk utána feljöttünk és dugtunk. Mi ebben az újdonság? – tárja szét a karjait kérdőn meredve rám. Megrázom a fejemet, mert én is pontosan tudom, hogy ez nem így történt.
- Nem Jungkook! Nem így történt. – csikorgatom idegesen a fogaimat. – Feljöttünk, dugtunk, ahogy szoktunk és...
- És kurva hangos voltál! – érkezik egy hang az ágy elől, valahonnan a földről, amitől felsikkantok. Kikerekedett szemekkel nézem, ahogy a hang tulajdonosan felül az ágy előtt és ő is elég álmos fejjel igazítja meg a haját. – Én meg véletlenül rátok nyitottam...
YOU ARE READING
𝐩𝐢𝐥𝐥𝐬 𝐨𝐟 𝐥𝐨𝐯𝐞 | 𝐉𝐉𝐊
FanfictionAz a buli is úgy kezdődött, ahogy az előzőek. Semmi eltérés nem volt benne: volt pia, hangos zene és minden négyzetcentire jutott egy hormontúltengéses párocska. Azonban valami mégis csak más volt. Valami, ami mindent felborított. Akaratlanul is fe...