Първия учебен ден дойде. Ъгх! Сложих си униформата, хапнах една ябълка, казах "чао" на майка ми и тръгнах към училище. Когато стигнах двора на даскалото видях най-добрата ми приятелка.
- Хей, Клара как си веее? - лигавех се докато се прегръщахме.
- Много добре. Ама има проблем!
- Какъв е?
- Имаме нов класен!
- Класен!? Кой е? - попитах я. Тогава слезна от една черна, спортна и скъпа кола един адски красив мъж.
- Този е! - показа ми същия. Той забеляза, че го зяпаме и дойде при нас.
- От кой клас сте?
- 11а. - отговорихме двете в хор.
- Хах, значи аз съм ви класния! - погледна със самодоволна усмивка.
- Пф! - изофках, защото е поредния надут пуяк.
- Какво не ти харесвам ли?
- Ооо, Сатаната здрасти! - удари ме по рамото най-популярното момче в училището. Казва се Крис. Той ме харесва ама аз не. Такъв ми е прякора - Сатаната, иначе се казвам Сана.
- Ай, гледай аз да не те пребия! На къв ми се прайш!? - започнах да се заяждам с Крис както обикновено. Новия ни класен само седеше до нас учудено.
- Какво си зяпнал? Ние се караме всеки ден! - обърнах се срещу него.
- Айде без да викате! - обади се новия учител.
- Само да ти кажа, че нито ще те слушам нито ми пука! - тръгнах навътре към училище с Клара. Новия учител беше адски изнервен. Колко ме кефи да дразня хората!Седнахме на втория чин в класната ни стая и тогава влезе тоя. Погледна ме вбесено. Пхаха!
- Здравейте ученици! Аз съм новия ви учител по история и музика и новия ви класен! Името ми е Jeon Jungkook. Не си мислете, че при мен минават лигавите момиченца! Нека да започваме! - всички си извадихме учебниците и тетрадките по история. Докато обясняваше урока сто пъти мина покрай мен докато ме гледаше.Часовете свършиха и се запътих към изхода. Клара трябваше да си тръгне предпоследния час затова сега бях сама. Някой ме дръпна за ръката.
- Какво искате господин Jeon? - попитах го с насмешка.
- Не ми се прави пред мен на интересна. Знам ви всичките простотии затова внимавай! - след това си тръгна и влезе в скъпата си кола. Тоя на къв ми се прави?
YOU ARE READING
Учителят ми [ЗАВЪРШЕНА]
RomanceМомиче на име Сана има дрезги с новия си учител в училище и класен ръководител Jeon Jungkook! Какво ще стане обаче? ✿1сезон - завършен; ✿2сезон - завършен;