13.

1.5K 61 0
                                    

Събудих се от проблясъците на слънцето. Опитах се да стана, но Kook ме беше хванал твърде здраво. Примирих се след пет минутно шаване или опит да излезна, защото ми се пикаеше. Изведнъж той отвори очи и ме погледна със заешката си усмивка.
- Добро утро! - поздрави ме той.
- Не е много добро! - вече щях да се напикая.
- Защо? Какво има? - запита неразбиращо.
- Например ти си ме хванал супер здравото, а на мен ми се ходи до тоалетна мамка му! - тогава той ме пусна и аз на бегом отидох в тоалетната. След като излезнах той го нямаше.

Облякох си други дрехи и слезнах в кухнята. Той правеше закуска.
- Готово! - съобщи ми и ми подаде чинията с гофретите. Течаха ми лигите като малко дете и без да питам започнах да ям като преди това си сложих течен шоколад.
- Май някой е много гладен? - зададе реторичния си въпрос.
- Мхм! - само това можех да измъкна с пълната си уста.
- Колко си сладичка само! - каза ми той като ме помилва по бузата, а аз се изчервих.

След като се наядохме телефона ми звънна. Взех го и погледнах към екрана. Беше майка ми! Кук ми направи знак да й вдигна.
- Ало?
- Миличка? Чуй! Примиряваме се с факта, че ти харесваш учителя си! И знам че се обичате! Исках да го чуеш! Няма да те карам да се връщаш вкъщи или нещо подобно! Правете каквото искате! Това е! - бях я включила на високо говорител, за да я чува й Jungkook.
- Може ли да поговорим само двамата? - изведнъж изтърси Kook на майка ми.
- Да може. - каза тя. - Ела у нас! - подкани го и той се съгласи.

Вече тръгна, а аз гледах телевизия в дома му. Тук е наистина уютно! Дано двамата се разберат!

Учителят ми [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now