2.✍

2.5K 90 14
                                    

Втори ден на училище. Просто прекрасно! Облякох униформата си и тръгнах на училище. Като пристигнах пред училище ме чакаше Клара. Направихме си поздрава и тръгнахме към кабинета. Първи час имахме с учителя по корейски. Добре, поне не е с ония урунгел.

Седнахме на първия чин, защото бяхме добри по този предмет.
- Здравейте ученици! - влезе Jeon Jungkook. Какво прави той тук?
- Аз ще замествам вашия господин цяла седмица. - съобщи ни, а аз щях да повърна.
- Баси! - изофках, а той ме погледна много странно. Седна на бюрото и започна да си гледа в телефона. Поне няма да ме занимава!

- Искате ли да си направим група в Месинджър, за да ви казвам важните неща!? - изведнъж запита пуяка. Всички се съгласиха без мене и Клара.
- Защо не искате? - попита ни със среден тон.
- Ох, защото не че ви гледам и в училище ами и в телефона си! - казах му причината ми. Той само ме погледна вбесено, но нищо не каза. Кифлата на класа - Хана направи групата и вкара и мен. Виждах самодоволната усмивка на новия ни класен, която ме дразнеше. За къв се мисли? Вбесява ме само като го погледна!

И последният звънец би! Свърши мъчението! С Клара си тръгнахме от даскало и отидох у тях. На писахме домашните си и после гледахме любимия ни серия. След три часа и нещо си тръгнах.

Учителят ми [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now