11.

1.7K 61 4
                                    

Докато някой не отвори вратата. Веднага се отдръпнахме един от друг и последнахме към вратата. Там бяха Директора, Крис, майка ми и една жена! Какво става тук?
- Седнете! - каза жената мило, но сериозно и посочи първите чинове. С Jungkook седнах ме един до друг на една от редиците. Пред нас застанаха четиримата със сериозни погледи освен на Крис - неговия беше самодоволен.
- Както вече знам и също и почти цялото училище между вас стават незаконни неща! Има и доказателство от страна на Крис от класа на Сана. Аз съм психоложкатака на училището. - каза ни с лека усмивка, а аз вече имах чувството, че съм в районното. Майка ми и Директора са лошите ченгета. Психоложкатака доброто ченге, а Крис фукльото и "невинни".
- И... - заподкани ги изнервено Kook.
- Трябва да спрете всичко това или... - започна директорът но беше прекъснат от Jungkook с много висок тон.
- Или какво? Ще ме уволни те? Не ми пука! Какво да направя, че я обичам!? Знам, че ми е ученичка, но пак я обичам! Защо ще ме съдите? За любов? Аз не съм я изнасилил! Дори я питах дали иска да сме заедно! Не съм я карал на сила нито тя мен! Това е наше общо желание! И никой няма да ни застане на пътя! Няма да го позволя! - след казаното Jungkook ме дръпна за ръката и профучахме извън стаята. Вкара ме в колата му и после и той влезна на шофьорското място. Погледна ме и виждах гнева в очите му. Нямах какво да кажа! Поне ката мислех.
- Обичам те! - изтрелях без да му мисля. Той ми се усмихна леко, облегна се на седалката и изпуфтя.
- Защо е толкова трудно? Защо не разбират? - каза тихо колкото аз да чуя.
- Не знам. - изшептях гледайки към входа на училището. Празен и пуст. Той запали колата и тръгна. След не много време стигнахме дома му. Той откопча колана си и излезе. След него и аз. Влезнах ме в дома му и седнах на дивана. Той започна да вари вода за чай.
- Какво ще правим? - попитах го тихо, но той ме чу.
- Нека да седиш при мен за сега. Майка ти ще се опита да ме на мразиш. Ще те заведе на психолози. Ще те излючи от училище. Напълно безмислени работи като за инат като теб. - погледна ме с нежна усмивка - А, и трябва да разбере, че така те наранява!
- Така е. - съгласих се. Той ми подаде чаша чай и аз я поех. Седна до мен и ме прегърна.
- Всичко ще е наред! Рано или късно! - след това ме целуна по челото, а аз се усмихнах на нежността му към мен.

Г. Т на майката на Сана
Какви си ги мисли тя? А той? Трябва да спра тази бурна и луда младост и на двамата!

Г. Т на Jungkook
- Ето ти мой дрехи! - подадох й мой анцунг и блуза за спане. Тя се качи горе, за да се облече, а аз приготвях вечеря. Не мисля, да я оставям в ръцете на майка й. Само ще се влошат нещата! Тряба да обясня на майка й, че това е нашата любов. Тъкмо трябва като класен да направя родителска срещата. Тогава ще говоря с нея! Директора ми се обади и каза, че няма да ме уволни, но поне да го пазя в тайна и да не се прегръщаме и целуваме в областта на училището. Аз приех. Все пак съм учител. Трябва да се държа прилично. А какво ще правя с Крис? Ще си поговоря с него, дори да знам че няма да стане! Само това мога да направя за сега.
- Мирише вкусно! - искоментира момичето ми докато сликаше по стълбите с лека и нежна усмивка. Започнахме да се храним.

След като се наядохме я заведох в моята спалня. Там и двамата легнах ме и заспахме в прегръдките на другия. Адски много се радвам, че мога да видя заспиващото ми момиче спокойно при мен!

Г. Т на Крис
Дразни ме... Ама много ме дразни факта, че Сана не е в мойте прегръдки, а на тоя Jungkook! Трябва да измисля нова стратегия и вече знам каква ще е!

Учителят ми [ЗАВЪРШЕНА]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum