Epilog

1.6K 81 7
                                    

Nevěděla jsem jak začít a tak jsem vyhledala Dracův povzbudivý pohled.
,, Nevím úplně jak bych začala. Severus byl jiný, byl to skutečný hrdina. A neříkám to jen proto, že to byl můj kmotr. Nikdo z vás jistě neví, jak se stal smrtijedem a já vám to řeknu, abych očistila jeho jméno. " odmlčela jsem se a usmála se.
,, Víte, býval to malý chlapec, jako spousta jiných malých chlapců, s velkým snem. Ten sen byl být milován. On sám ze zamiloval jen jednou. Do ženy, která se později vdala za muže, jenž jej v mladém věku šikanoval a dobíral si ho. Nemám mu to za zlé, každý má nějaké období, kdy je zlý a neví, proč. Nicméně ta žena byla Lily Evansová, později Potterová." Většina zalapala po dechu a Harrymu zesklovatěly oči.
,, Byla to žena, která pod svým srdcem nosila dítě, jenž mělo předurčeno zachránit kouzelnický svět a taky to byla žena, jenž své dítě chránila vlastním tělem. Severus se přidal k smrtijedům pod podmínkou, že Brumbál ochrání ji i to malé a když selhal, Severus už neměl cestu zpět a tak dál dělal jakéhosi dvojitého agenta. Byli s Lily přátele už od malička a byli skutečné spřízněné duše, ačkoli ona ho vždycky brala jen jako bratra. Ztratit spřízněnou duši je jako ztratit kousek sebe. Na první pohled to vidět nejde, ale když se podíváte hlouběji, jsou to jizvy, které nikdy nezmizí. Jednou mi Severus řekl, že nebyli nejlepší přatelé, že nic takového přece neexistuje. Nechápala jsem to, ale on mi to vysvětlil. V našem životě existují nepřátele, známí, přátele a rodina. Pokud někoho milujete víc než sebe, je to rodina. Ona pro něj byla rodina.
Buďme vděční za Lily Potterovou, díky které se ze Severuse stal neodmyslitelný článek při záchraně kouzelnického světa, protože co si budeme. Bez něj, Brumbála, Zlatého tria a všech, co stáli proti Voldemortovi na straně dobra, by to všechno bylo jedno, protože by nebyl mrtvý jen on, ale my všichni. Jeho oběť nezůstane zapomenuta, o to se postarám." Odmlčela jsem se a vzhlédla k obloze.
,, Severusi, jestli mě slyšíš, tak věř, že jsi byl nejlepším a nejodvážnějším mužem, jakého znám. Miluji tě, jak nejvíc můžu milovat otce."
Vrátila jsem se zpátky na své místo. Většina lidí měla nyní na tváři úsměv a já byla ráda. To že někdo zemře za něco dobrého přece není důvod k pláči. Je to důvod k ůsměvu, že dokázal něco tak dobrého, díky čemu se dostal tam, kde mu bude už jen dobře.

_____
,, Vítej doma Nat." Zašeptal Draco a já očima prolétla místnost. Konečně doma.
,, Kde je Cissi?"zeptala jsem se.
,, Šla se podívat, jak se bourá manor." Ušklíbl se a posadil se na kožený gauč. Kývla jsem hlavou a sedla si vedle něho.
,, Mám pro tebe překvapení." Usmál se. Tázavě jsem na něj pohlédla.
,, Bude tu za 3...2...1..."
Najednou se spoza zastíracích kouzel se vynořili mí přatele a rodina. Byli tu snad všichni. Harry, Hermiona, Weasleyovi, Lenka s jejím otcem, Blaise, Pansy a spoustu jiných lidí.
,, Všechno nejlepší!" Zakřičeli všichni a mě v očích zaštípaly slzy.
,, Vždyť narozeniny jsem měla už dávno." Řekla jsem.
,, To víme, ale nestihli jsme je oslavit v tom zmatku." Usmála se na mě Pansy a obejmula mě. Tolik mi tohle chybělo.
Z kuchyně vyšel Blaise s narozeninovým dortem a zpíval typickou narozeninovou píseň.
,, Notak Em, sfoukni svíčky a něco si přej!" Pobídl mě radostně a tak jsem udělala co řekl, všichni začali tleskat a podávat mi narozeninové dárky. Byla tu i Narcissa.
,, Teď přijde největší dárek." Drkl do mě Blaise.
,, Nat." Oslovil mě Draco a klekl si přede mě. Srdce mi vynechalo pár úderů.
,, Víš, bez tebe bych nejspíš celou tu věc se smrtijedy nezvládl a tys tu vždycky stála vedle mě a podporovala mě, stejně jako všechny. Jednou jsem tak přemýšlel, že nevím, co bych dělal, kdybych tě ztratil, protože jsi tak silná žena. Jsi něco, co ve svém životě potřebuju. Miluju tě. Staneš se mou ženou ?" Domluvil Draco a já se odmlčela.

,,Ano!" Řekla jsem a pevně ho obejmula. Navlékl mi prsten a políbil mě.

No a takhle začala nová etapa mého života. Nový život, nový dům, nový snoubenec, ale pořád ti stejní přatelé a lidé, o kterých vím, že už nikdy neodejdou a budou v mém životě už napořád.
Ne všechna narozeninová přání se plní, ale tohle se očividně splní. Mé přání bylo být navždy šťastná a já vím, že budu.

Jak Oklamat Pána Zla[CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat