3. část

1.5K 79 0
                                    

,, Kdo mi řekne, jaký je rozdíl mezi vlkodlakem a zvěromágem?" Zeptal se profesor Snape a přelétl celou třídu pohledem a i přes Hermionu Grangerovou, která svou ruku snad chtěla vystřelit až do nebe, se zadíval na mě.
,, Co třeba vy slečno Riddleová." Řekl jeho ledovým hlasem a vyčkával na odpověď.
,, Vlkodlak nemůže svou přeměnu nijak ovládat, zatímco zvěromág ano. Vlkodlak si také nepamatuje nic z doby,po kterou byl přeměněn." Řekla jsem znuděně.
,, Výborně slečno. Nikdy se nehlásíte, avšak když vás vyvolám já nebo kdokoliv jiný z učitelů, víte úplně všechno. Dokonce bych řekl, že šlapete na paty tady slečně Grangerové." Řekl a obdařil Hermionu posměšným úšklebkem.
,, Otevřete si stranu 572." Řekl a pokračoval ve svém výkladu.
Hodina ubíhala tak pomalu, že její konec byl jako vysvobození. Naházela jsem si všechny věci do mé tašky a rychlostí kulového blesku jsem vyletěla že třídy. Tedy než mě nezastavil hlas profesora Snapea.
,, Nezapomeňte dnes po večeři školní trest slečno Raddleová a vy také ne Weasley a Zabini." Řekl a obdaroval nás všechny výsměšným úšklebkem.
,, A slečno Riddleová, stavte se ještě po vyučování do ředitelny, Brumbál s vámi chce něco probrat." Jen jsem kývla hlavou a vydala se na oběd.

,,Ahoj Emo, děkuji, že jsi ode mě včera Zabiniho odtrhla." Objevil se za mnou Ron a nervózně si pohrával s lemem jeho košile.
,, V pohodě Rone, ať už jsi udělal nebo řekl cokoliv, neměl právo tě takhle zkopat. Jinak nevíš, co bude školní trest?" Řekla jsem a nabrala jsem si na vidličku trochu rýže.
,, Nevím, ale většinou Snape dává něco jako sbírání přísad do lektvarů nebo umývání špinavého nádobí z večeře bez použití kouzel, takže se máme na co těšit. No už musím, máme s Harrym famfrpálový trénink, tak se měj, zatím ahoj." Řekl a s lehkým mávnutím odešel dřív, než jsem mu stihla odpovědět.
,,Ahoj." Řekla jsem si spíš pro sebe, jelikož už mě nemohl slyšet a dál se věnovala svému jídlu.
------------
Všichni jsme netrpělivě čekali, až do třídy vejde profesorka Mcgonagalová, abychom mohli začít naší poslední hodinu a to hodinu přeměňování. Překvapilo nás, když vešel profesor Snape.
,, Profesor Brumbál mě poprosil, zda bych nemohl tuhle hodinu učit místo učitelky Mcgonagalové. Uděláme si takový menší kouzelnický souboj. Kdo chce začít?" Zeptal se a prolétl celou třídu pohledem.
,, Žádný dobrovolník? Jak tedy myslíte. Potter a Riddelová." Řekl a vyzval nás, abychom přišli na menší pódium. Postavili jsme se s Harrym naproti sobě jen pár metrů od sebe.
,, Pravidla znáte, můžete začít." Vyzval nás Snape a já čekala, až Harry zaútočí.
,, Mdloby na tebe." Vyslal na mě omračovací kletbu.
,, Protego." Vykryla jsem ji a čekala na další Harryho pokus. Nic neudělal a tak jsem musela zaútočit já.
,, Revertis Fortis." Vyslala jsem na Harryho kouzlo, které by ho mělo odhodit, avšak on ho vykryl jako předtím já.
,, Sectumsempra." Vyslal proti mě řezací kouzlo a já ho na poslední chvíli vykryla. Všichni mlčeli, dokonce i profesor Snape.
,, Expeliarmus." Použila jsem na Harryho jednoduché odzbrojovací kouzlo. Jeho hůlka mu vylétla z ruky a přistála v té mé.
,, Pottere, myslím, že by jste mi měl něco vysvětlit." Řekl profesor Snape a přešel k Harrymu, který zarytě mlčel.
,, Tak jinak, odkud znáte tohle kouzlo? Mohl jste slečnu Raddleovou zabít a při nejmenším ji způsobit strašlivou bolest." Propaloval ho očima Snape.
,, J-já nevím pane profesore." Pověděl zmateně Harry.
,, Hodina je u konce, vy pojďte rovnou se mnou do ředitelny slečno Riddleová." Vydala jsem se za Snapem. Harry mi ještě naznačil smutný a omluvný pohled. Rty jsem mu naznačila,,v pořádku,, a mírně se usmála. Úsměv mi oplatil. Mezitím jsme se Harrymu ztratili z dohledu a blížili se s profesorem Snapem k ředitelně. Objevili jsme se u chrliče a Snape zamumlal heslo. Musela jsem se uchechtnout.
,, Citronová zmrzlina." Po chvíli už jsme stáli ve prostřed ředitelovy pracovny.
,, Vítám vás Emo, i vás Severusi. Posaďte se." Usmál se Brumbál a rukou nám pokynul k dvěma křeslům naproti jeho stolu, za který se usadil on.
,, Emo, musím se tě zeptat, co všechno o sobě víš?" Zeptal se mě Brumbál a já mu věnovala jeden můj zmatený pohled.
,, Řekni mi úplně všechno, co o sobě víš a já ti na oplátku řeknu, co o sobě nevíš." Mrkl na mě a já se zamyslela.
,, Takže, můj otec se jmenoval Jonathan Thomas Riddle, zemřel krátce po mém narození. Má matka Natalie Eleine Grindelwaldová se se mnou ukryla v mudlovském světě, kde mě tajně učila magii a všechno z kouzelnického světa. Před dvěma měsíci dostala těžký zápal plic, na který před týdnem zemřela a já byla přepravena sem poloobrem Hagridem na jeho létající tříkolce nebo co to bylo. Krátce před svou smrtí vám poslala dopis, ve kterém bylo něco o mě, co já nevím, takže doufám, že je to to, co mi teď řekněte." Dokončila jsem svůj monolog a odkašlala si.
,, Ano, skutečně ti teď sdělím to, co bylo v dopise, otázkou je, jestli jsi připravená se dozvědět pravdu o smrti svého otce." Řekl a zahleděl se na mě.
,, Připravenější jsem ještě nebyla." Vyhrknu ze sebe okamžitě.
,, Tak tedy dobrá, jak jistě víš, tvůj dědeček je Tom Marvolo Riddle, známý také jako lord Voldemort. A byl to právě on, kdo zabil tvého otce. Zabil by i tvojí matku a tebe použil jako zdroj nevyčerpatelné síly, kdyby tam ten večer nevtrhli členové řádu a neposlali tvojí matku i s tebou za mnou. Pomohl jsem jí nepozorovaně zmizet do mudlovského světa. Ten večer co tvůj otec zemřel se však stala ještě jedna věc a to ta, že lord Voldemort stvořil svůj poslední Viteál. Jsi to ty, Emo." Koukala jsem na něj s otevřenou pusou.
,, Takže musím zemřít, aby zemřel on." Řekla jsem, když mi došel celý význam jeho slov a v očích mě začaly pálet slzy.
,, Vždycky jsem si už od mala přála velkou rodinu. Syna, který bude ochraňovat svou mladší sestru. Úžasného a milujícího manžela. Velikou svatbu, na které by byli všichni, které mám ráda. Měla bych šaty jako z pohádky. A teď kvůli němu nebudu mít nic. Udělám to, pokud má být můj život naplněn v momentě, kdy zemřu, udělám to, aby ostatní mohli žít v klidu a míru a ne ve strachu. Udělám to, aby měli všichni možnost mít to, o co mě Voldemort nedobrovolně připravil."

Jak Oklamat Pána Zla[CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat