académie d'élite
Μια από τις γνωστότερες ακαδημίες φοίτησης στην Ευρώπη. Η ακαδημία Elite.
Ευκατάστατοι νέοι από κάθε γωνιά του πλανήτη φοιτούν στην ακαδημία Elite. Μια ακαδημία γνωστή για τις επιτυχίες και την εκλεπτυσμένη αισθητική της.
Παράλληλα ένα μέρος παράξενο και απόκοσμο,αποκομμένο από τον έξω κόσμο. Μυστικά που δεν πρέπει να αποκαλυφθούν και αλήθειες που δεν πρέπει να διαρευσουν.
Η ακαδημία ιδρύθηκε στις αρχές του 20ου αιώνα,από τον Γάλλο ζωγράφο Timothee. Χρησιμοποιήθηκε ως σχολή καλών τεχνών για τους ευκατάστατους των τότε οικογενειών της Αριστοκρατικής Αγγλίας.
Ο λόγος ίδρυσης της στην Αγγλία;
Η μητέρα του Timothee καταγόταν από πλούσια οικογένεια της Αγγλίας και σαν πέθανε νέα,για να την τιμήσει ο γιος της ίδρυσε την ακαδημία Elite στο αρχοντικό του παλάτι.
Έναν αιώνα μετά η ακαδημία έχει διαστρεβλωσει την τότε εικόνα της.
Η εξωτερική της όψη δεν έχει αλλάξει πάρα μόνο διατηρηθεί.
Μα τι γίνεται στην καρδιά της ακαδημίας;
Πλέον ο δισέγγονος του ιδρυτή φοιτεί στην ακαδημία. Ο Timothee Chalamet.
Έχοντας κληρονομήσει την καλλιτεχνική φλέβα του προπάππου του, διαπρέπει σε όλους τους τομείς, με τους γονείς του να είναι περήφανοι για τον μοναχογιό και κληρονόμο της ακαδημίας.
Ο Timothee από την άλλη δεν ενδιαφέρεται για τον πλούτο της οικογένειας αλλά για δύο ωκεάνια μάτια που κατέφτασαν στο σχολείο.
Η Océane,είναι μια από τις νέες μαθήτριες της ακαδημίας.
Ο Timothee είναι σίγουρος πως την βλέπει για πρώτη φορά
Ή μήπως όχι;
Έχει κλέψει τις εντυπώσεις όλων,ακόμη και του ντροπαλου καστανοξανθου αγοριού. Κανείς δεν μπορεί να προσδιορίσει τον χαρακτήρα της,καθώς πρόκειται για λιγομίλητη και μυστηριώδη κοπέλα,μα ξέρουν σίγουρα πως η ομορφιά της είναι αγγελική.
Θα φέρει τα πάνω κάτω στην ακαδημία και στην καρδιά του Timothee αφήνοντας πίσω της ωκεανιες καταστροφές.
Timothee as: Timothee Chalamet
Océane as: Alisha Vesvat
YOU ARE READING
Océane
Teen FictionΣ΄ άκουσα να κλαις πολλές φορές στην αγκαλιά μου με τις μικρές αστροφεγγιές και τα λειψά φεγγάρια να βγαίνουν απ΄ το κορμί σου αγγίζοντας τη στάχτη τους στο αριστερό μου στήθος. Έπειτα ξέχναγες γρήγορα... φορούσες το κορμί της ηλικίας των ηδονών τα...