Ankara merkez karakolu;
" Amir Deniz bunu size söylemek istemezdim ama malesef ki seni tayin etmek zorundayım." Dedi astsubay Kuzey. " Bu da nedemek oluyor komutanım. Nedemek tayin etmek zorundayım." Dedi Deniz anlamamışçasına. " üzgünüm Deniz" dedi Kuzey ve ekledi " ama bir iyi haber var oda tayin edecegin yeri sen seçeceksin şanslısın yani " . " Neden peki?" Dedi Deniz. " operasyonu kişiselleştirme ve elebaşını yakaladığımız akşamın sabahı ölü bulunması ayrıca senin elebaşının yanında nöbet tutman" dedi astsubay Kuzey . " Ne yani o şerefsizi benim öldürdüğümden mi şüpheleniyorlar. Şaka gibi . İyide adam bu kadar can yakmış ölsene ölmese ne Komutanım!!" Dedi Deniz sertçe. " Deniz o adam bir ton bilgi biliyordu onların kökünü kazayacak kadar bilgi . Ne oldu seni başına diktik sabaha ölü bulduk . Senin savunman ise ben öldürmedim. Kim öldürdü o zaman Deniz!! Neyse nereye tayinini istiyosun söyle" dedi astsubay sertçe. " trabzon " dedi ifadesis ses tonu ile. " demek ailenin yanına ha . Tamam ben bunu gerekli yerlere iletirim sen eşyalarını tolayıp yola çıkabilirsin." Dedi ve gitti. Deniz ise odasına son bir kez bakıp eşyalarını tolamaya koyuldu. Bir kartonun içine yerleştirdiği eşyalrını alıp korakoldan ayrıldı . Evinin yolunu tuttu. Eve vardıktan yarım saat sonra kapısı çaldı gelen karkoydu. Gerekli yere imza atıp kapıyı kapattı. Kahverengi ince bir zarftı elindeki zarf üzerinde 'kara kuvvetleri''nin arması vardı. Zarfı açtı içinde uçak bileti vardı ve birde askeri bir not ' dönüşsüz Trabzon uçak bileti bugün öğleden sonra 14.30 da Ankara hava limanından kalkacak.
Astsubat kuzey karaBu kadar çabuk muydu diye düşündü Deniz. Koltuğa oturdu zarfı ve bileti sehpanın üzerine koydu. Kol saatine baktı 12.56 idi saat eşyalarını toplama vaktine daha vardı.
Telefon ile uğraşirken saat 13. 57 oldugunu fark etmemişti telefonun saatine baktı ve kenarda duran büyük valizine eşyalrını koydu. Resimlerinide. En son valizini ve sehpada duran bileti alıp evden çıktı evin anahtarını ev sahibine teslim ettikten sonra taksiye binip havalimanına gitti. Hava limanına varınca taksicinin parasını ödeyip indi. Saat 14.10 du 20 dk sonra ucağı kalkacaktı işlemleri halletti ve saat 14.30 oluncada uçağına binip Trabzon 'un yolunu tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz 'in Güneş'i
General FictionDeniz Eraslan 27 yaşında polis Ankara 'da yaşadığı sıkıntılardan dolayı memleketi Trapzon 'a dönmek zorunda kalan Deniz. Çocukluğundan beri anlaşamadığı kız (Güneş) ' in karşı komşusu olmak zorunda kalır . bu ikili sürekli atışmakta ve hiçb...