7.Bölüm

95 1 0
                                    

" Ben  size ne dedim. O adam  Bügün buraya gelecek !! Neden Bir işi beceremiyorsunuz!! " dedi karanlık  koltukta oturan  adam.

Eski bir fabrika binasında, önünde kafalarını önlerine eğmiş  adamlarını azarlıyordu.

" ama potron bizden önce birkadın  bizden önce davranıp..."
Sözünü tamamlayamadan  potronnu sözünü kesti.  " yeter!! Daha fazla açıklama yapma !! Sizin beceriksizliğiniz yüzünden bütün planlarım alt üst oldu! Çıkın .gözüm görmesiniz sizi!! " diye bağırdı patron.

Karşısındaki  resme baktı. "Seni bitireceğim. Bunu aklından sakın çıkarma. Senin bana  yaşattığın  herşeyi  ama herşey tek tek ödeticem tek tek......" dedi ve elini sertçe masaya vurdu......_

__________
" Deniz Amirim bi sıkıntı var  !" Diye içeri girdi  Asiye. "   Son zamanlarda bir çok  genç kadın üst üste kaçırılıyor  ve aileleri merakta kimi  kadın 1 haftadadır kimisi 2 haftadır ortalıkta yok ."  Dedi asiye dosyaya göz atarak. " peki  hep aynı kişi olduğunu biliyormuyuz. " dedi Deniz Dosyayı incelerken.  "Emin değiliz ama   o civardaki bütün kamera kayıtlarına baktık.  Kaçıran , tahminen 1.80 boylarında bir erkek. Her zaman aynı kıyafet ile kameralarda gözüküyor." Dedi Asiye.
Gökan " kamera kayıtları elime geçti detaylı incelicem amirim." Dedi. " Gökan  akşama bırakalım. Şimdi olay yerine gidelim. Asiye ekibi topla . Çıkıyoruz." Dedi Deniz ayağa kalkarken. " emredersiniz amerim." Dedi Asiye ve odadan çıktı.

______

Güneş'ten;

" Nedime yengenin kızından hâlâ bir haber yok değilmi ?" Dedim düşünceli bir ses tonuyla. " yok abla . Bu kaçınci oliy hâlâ   . Hâlâ bulamadiler ."  Dedi Fadime. " offfff. " dedim nefes vererek. O sırada koşarak  Hatice geldi. " Duydunuzmu bi kız daha kaçırılmuş " dedi.  Fadime ve ben aynı anda " ne"  dedik. " nasıl yani " dedim.
" dün gece ellam polisler  simdi olay yerine gidiyler." Dedi  Hatice. " bende gidiyrım" dedim. " nereye?" Dedi Fadime. " sen burda bekle ben bakıp geleyüm" dedim ve Hatice ile olay yerine gittik polisler çoktan ordaydı.
_________

Deniz 'den;

Olay yerine vardığımızda  ara sokaklardan bir evin duvarının bir kısmı  kanla kaplanmış. " kız yaralı" dedim.  " amirim ya kız değilde  adam yaralıysa. " dedi Gökan.  " olabilir." Dedim.

Biraz zaman geçtikten sonra " siz gerisini halledersiniz Asiye  Gökan biz karakola geçelim." Dediğimde polis otosuna binip  karokalo doğru yol aldık

Karakola varmıştık.  Birazdaha çalışıcaktık....

Saaat çok geç olmuştu ben masada dosyalar içinde uyuya   kalmıştım. Kafamı kaldırıp  Gökan 'ın masasına doğru baktım. Hâlâ çalışıyordu. Kalkıp yanına gittim " Gökan   " dedememle irkildi ve bana döndü "Amirim günaydın" dedi. " günaydın mı?"  Dedim. " saat şuanda 6 ya geliyor" dedi ve işine geri döndü. 

Güvenlik kameralarını inceliyordu. Bir süre daha baktıktak sonra. " Bingo. Buldum." Dedi . Ve devam etti. " hangi sokakağa götürdüğünü buldum." Dedi. " peki aynı kişi oldu..." sözümü kesip." Onu çoktan hâllettim. Adam hep aynı kapşonlu hırka aynı pantolan ve aynı ayyakkıbı  ile kızları kaçırıyor."  Dedi.  " olay yerine tekrar gidelim." Dedim ceketimi alırken.
" ama amirim sabah daha erken" dedi Gökan.  " hadi Gökan hadi." Dedim ve odadan çıktım arabama doğru ilerlerken Gökam da  arladan geliyordu. Arabaya binip olay yerine gittik.

Yaklaşık 20 dk sonra  olay yerine gelmiştik.

Arabadan inip polis şeridini geçtim. elime , arabadan aldığım eldivenleri taktım.  Yer topraktı ve olayın olduğu
Gün hava yağmurluydu. Yerde ayak izleri oluşmuştu. Gökan 'a seslendim.
" ayak izlerinden birşey çıktımı?" Dedim. " 3 şüpheli tespit edildi." Dedi Gökan .

Daha çok incelemye başladım. Bir  künye toprağa bulanmıştı onu olduğu yerden alıp elimle temizledim. "Emir." Yazıyordu. " şüpeliler arasında Emir diye biri varmı ?"
Dedim elimdeki bilekliğe bakarak.
" yok amirim" dedi Gökan dosyaları inceliyordu. Künyenin burada 2 gün beklemiş  olduğu aşikardı.

Kafam iyice karışmıştı. Kızın çantasını almamıştı. Buna göre hırsız değildi. Fidyeci olsa çoktan ailelerini arardı. Aileler kimseden şühelenmediklerini söyledi.

Bu adam neyin peşindeydi.neyin.

Yakınlardan bir ses geldi. Boğuk ve kısık bir ses. Gokan dosyalrı çevirirken ses çıkartıyordu durmasını söyledim. Ve  sesin bir daha çıkmasını bekledim. "Imda..."   ya  uzaklardan. Yada  yakınlarda ama boğuk çıkan bir sesti duyduğum ses......

Deniz 'in  Güneş'i Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin