Flasbeak
- sence de Deniz çok garip davranmıyormu, sana karşı, sanki birşey saklıyor gibi. Güneş Deniz 'den uzak dur. Bir dost tavsiyesi.
+ Neden uzak duracakmışım. Hem seninle ne ara dost olduk.
- şimdi duyduklarından sonra karar ver istersen. Deniz yıllardır babandan alamadığı intikamının peşinde. Babanın Deniz'e yaptıklarını, Deniz sana yapmayı planlıyor.
+ yalan söylüyorsun.
- istediğine inan . Niye yalan söyliyim ki. Git ve ona sor . Tahinini buraya neden istedi sence ailesi içinmi? Yanlış. O bir tek şey için buraya geldi o da intikam.
Dedi telefondaki adam. Güneş sinirle telefonu kapattı . Sinirden dolan gözlerini serbest bıraktı " ula Deniz!! Senden hoşlanıyordum ama artık senden nefret ediyorum! Neden ula! Neden!!" Diye haykırdı dağa taşa.
Günümüz
"Neden ula nedenn!" Dedi Güneş. " anlamıyorum Güneş , ben ne yaptım ki bu kadar sinirlendin " dedi Deniz.
"Buraya neden geldin Deniz Erkoç ?" Dedi Güneş. " Güneş ben buraya tatile gelmedim. Ben buraya sürüldüm." Dedi Deniz. "Seçme hakkın varmış ama ! Biliyorum Babam sana çok fazla hata yaptı ama benden ne istiysın! Ben sana ne yaptim!" Dedi Güneş gözlerindeki yaşın yanaklarına düşmesine izin vermişti. Deniz bir adım yaklaştı " öyle birşey yok Güneş! Evet babana hâlâ kızgınım ama senden bişey istediğim yok." Dedi Deniz. " sus! Kendin diyisin işte hâlâ kızginsin ona . Deniz Erkoç bundan sonra benden uzak dur. Yanıma yaklaşma. Beni biyerlere davet etme.
Benden uzak dur. " dedi Güneş ,işaret parmağını Deniz'e doğru sallayarak.
" uzak duramam" dedi Deniz. " Niyeymiş o , yoksa intikamını alamazmısın!" Dedi Güneş. " hayır. Uzakduramam çünkü..." sözümü Asiye kesmişti " Güneş yürü. Burda bir dakika daha duramam" dedi ve Güneş'in elinden tutup evden çıkardı.Asiye ne ara gelmişti? Hiç bir fikri yoktu. Gökan kızların arkasından gitti. Deniz yere sinmiş akan göz yaşlarına yol veriyordu. Sevdiği kadın ondan uzak durmasını söylemişti. Telefonu çalınça boşlukta bulunup açtı.
+ canın yandımı Deniz Erkoç.
- sen yaptın dime pislik herif! Onu bana karşı sen doldurdun!+ sandığımdan zeki çıktın. Sana nedemiştim. Güneş ölmese bile senden nefret etmesini sağlıcam. Ben sözümü tuttum.
Kahkaha patlattı telefondaki adam. Telefon kapanınca haykırdı Deniz. Sinirle evden çıktı.....
Nereye gittiğini bilmiyordu. O kadar hızlı sürüyorduki sanki asla durmayacak gibi..
Güneş' ten;
Evime girip koltuğuma oturdum. Ellerim ile yüzümü kapattım ve ağlamaya başladım. Salaktım , onun intikam için yaptığını nasıl anlamamıştım. Binlerce kişiye kapadığım kalbimin açılmasına neden olan adam şerefsizin teki çıkmıştı.
Gökan dışarda Asiye ile konuşuyordu.
Asiye birden içeri girdi " hâlâ bana oni savuniy" dedi Asiye. Kafamı kaldırıp göz yaşlarımı sildim. " sen hakliydin Güneş. Onlardan uzak durmaliydik." Deyip yanıma oturdu.
"Sana bunu nasil yapar nasil?" Dedi.
" Asiye , Gökan ne dedu" dedim.
" işte arkadaşını savundi, Deniz'in bir suçi yok , o Güneş'i seviy. İntikam içun gelmedu falan " dedi Asiye.
" ne Deniz beni mi seviymiş?" Dedim şaşkınca. Kapı pat diye açıldı "evet seviyo hemde deliler gibi " bunu diyen Gökan idi. Asiye ayağı kalkıp onüne geçti. " ula senin ne işun var burda çek git yoksa...." dedi. " Yoksa ne !" Dedi Gökan. Asiye belindeki silahı çıkartıp " yoksa seni vururum" dedi. " Asiye napaysın indir silahını" dedim. " sen karişma Güneş" dedi Asiye. " Aynen sen karışma" dedi Gökan. "eh ne haliniz varsa görün" dedim ve Sinirlenip evden çıktım.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz 'in Güneş'i
General FictionDeniz Eraslan 27 yaşında polis Ankara 'da yaşadığı sıkıntılardan dolayı memleketi Trapzon 'a dönmek zorunda kalan Deniz. Çocukluğundan beri anlaşamadığı kız (Güneş) ' in karşı komşusu olmak zorunda kalır . bu ikili sürekli atışmakta ve hiçb...