GÜNEŞ 'TEN;
ne hakla beni gözaltına alabilirdi. Fasulye sırığı. Ökuz.
Bir kaç defa daha içimden Deniz 'e sövdükten sonra yola baktım çoktan yaylaya varmıştık. Babam "kizum gel evimüze gidelüm hadi" dedi. "Ben o eve gelmem bunu aklından çıkarma. Karakolda yüzüne güldüm diyede seni affettim sanma . O kadını evimüze getirdükten sonra ben senün evine gelürmüyüm sanıyon . Senin bi kizün yok artık " deyip onu arkada bırakarak yayla evine girdim.
Babam büyük bir hata yapmış ve bunun bedelini ödüyordu.
Birde şu fasülye sırığı çıktı başıma.
Resmen karşı evdeydi ve komşuyduk.
Ama o görecek Güneş kimmiş öğrenecek...Koltuğa oturduğumda kapı 'tık tık' landı
Kapıyı açtım gelen Asiye idi. " niye geldün. Beni gözaltında tutmayı biliydin ama " dedi sertçe. " Güneş işimi bilmi gibi konişıysın . O benim amirim bana emirlere uymak düşi biliysin . Ne etseydum senin sabah çıkacağunu bile bile işimden mi atılsaydum" dedı kırık bir ses tonu ile." Tamam ula tamam . Hayde geç içeru." Dedim tebessümle. " beni affedecegünu bildüm Güneş immm" deyip yanağımdan makas alıp içeri geçti.Koltuğa kuruldu. " eee ne var ne yok " dedi. " neden ne oldiki " dedim anlamsızca. " Baban diyüm . Beraber gittünüz barıştınız mı yoğsam" dedi tebessümle. " ne barışacam. O, o gün öldi. Hem onu ben o fasülye sırığı anlamasın diye şey ettim." Dedim.
" fasülye sırığı?" Dedi anlamayarak. " he şu beni içeri atan öküz " dedim sinirle. " Deniz amerim mi?" Dedi. " adı her neyse . " dedim aynı ses tonuyla. " Deniz ameremi bilmem de yanındaki çocuk oyyyy" dedi aşık aşık. " ula bağa bak Asiye eğer kim benden habersiz o fasülye sırığıylen ve yanındaki sülük le konuştuğunu ğoŕüstuğunu duyarsam seni dostluktan silerum haberin ola" dedim işerat parmağımı ona doğru sallayarak.
" zaten Asiye 'nin sevdaluk etmeye hakki yok değul mi Güneş Hanum. Ne yani hoşlandıysam. Gökan başkomserim gayet hoş bir çocuk. Hem biz aynı yerde çalışıyoruz onu geçtim aynı ekipteyiz ve ben baş komser yardımcısıyım nasıl olcak o iş" dedi . " sadece iş saatlerunde görüşecesin o kadar." Dedim. " çalışırım" deyip evden hızlıca çıktı. " Asiye nereye gidiysin ! Asiyeeee" dedim arkasımdan .
Bahçedeki oturağa oturdum. Etrafı seyrediyordum ki . Fasulye sırığını görene kadar bana el salladı. "Ne el kol yapıysın. Bak işune" dedim sertçe. Yanındaki arkadaşına bekle işareti yapıp yanıma geldi. " bak . Seni araştırdım dün akşam ki söylediklerin doğruymuş. Özürdilerim." Dedi sakin bir ses tonuyla. Oturduğum yerden ayağa kalktım." Ya öylemü .demek özir diliysın. Bana bak fasülye sırığı. Dün polisleri arayıp beni tutuklatacagına kimliğumu isteye bilürdün. Bide geçmiş karşıma polisim diyisın senden polis mi olur." Dedim net bir ses tonuyla. " sende tüfeği bana doğrultaçağına üstüme bir baksaydın üstümde gecelik vardı gecelik. Ne zamandan beri hırsızlar gecelik ile soygun yapar oldu. " dedi sert ses tonu ile ve devam etti. " senden özür diliyende kabahat " dedi ve arkasını dönüp gitti....
Deniz 'den;
Fasülye sırığıymış kızıl kafalı deli.
Eve girene kadar kaçkare saydırdığımı bilmiyordum. Gokan"kanka ne olduya " dedi. " bişey yok sadece şu kızıl kafalı deli beni sinir etti. " dedim . " kızıl kafalı deli? " dedi. " varya şu karşıda manyak bi kadın " dedim sinirle. " haaaa. Yanlız devrem dikkat et de aşık olma" dedi.
" ne aşık olcam be." Deyip oturdum." Nede olsa en buyuk aşlar kavgayla başlar " dedi ve odasına girdi.Ne demek istemişti. Kim ben mi o manyağa aşık olacaktım tıı ona aşık olmak için delirmiş olmak lazımdı....
Kankammm ❤❤
I love youu
Sarangheeeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz 'in Güneş'i
Ficção GeralDeniz Eraslan 27 yaşında polis Ankara 'da yaşadığı sıkıntılardan dolayı memleketi Trapzon 'a dönmek zorunda kalan Deniz. Çocukluğundan beri anlaşamadığı kız (Güneş) ' in karşı komşusu olmak zorunda kalır . bu ikili sürekli atışmakta ve hiçb...